https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 22 januari 2021

Exploding box voor Tim



Hoihoi, hier ben ik weer met een exploding-boxje dat ik maakte voor de geboorte van Tim. Hij is 10-10-20 geboren en ik gaf het nu pas aan Margaux...oeps!
Ik heb daar van de zomer toen we in lockdown zaten weken aan gewerkt. Voor de bevalling was ze eens binnengelopen en heb ik dat doosje in de kast opgeborgen...door het bed wat ik in de kamer heb nu staat er een stoel voor die kast en kom ik er niet zo vaak in...kennelijk niet nodig geweest of niet gezien maar noooooit meer aan het doosje gedacht...ik had ook het houten album dus het is helemaal door mn hoofd geschoten...ik schrok echt toen ik terugkeek in mn fotomapje en al deze foto’s zag staan.
Ik had dus nog een leuk cadeautje maar moest wel wat opbiechten natuurlijk haha.









Het papier is van Doodlebug Design, ik had de hele serie gelijk gekocht dus alles paste mooi bij elkaar. Ik kon er heel veel stansjes op kwijt en het was echt heel leuk om te maken. De foto met de naam heb ik er later bij moeten maken haha! De aap, olifant, giraffe en de leeuw op de deksel is goed gekozen want 1 muur van zn kamer is met jungle behang gedaan, erg leuk!
Kleine Tim op zn fietsje heb ik zo opgelost dat hij goed blijft staan door een aantal laagjes op elkaar te plakken en vast gezet in een gevouwen gleufje, super stevig! De auto op de zijkant heeft Anna dus Tim kan straks oefenen maar...hij is wel roze haha!

De schoonmaak in het nieuwe huis is bijna klaar...ik kan steeds wat doen per dag...nu met de nieuwe regels is het even plannen!
Ik heb nog geen melding van uitstel gekregen over mn knie-operatie...ben heel benieuwd en zie er wel tegenop hoor!

Bedankt voor de leuke reacties op de kaart voor Margaux en tot de volgende post...

Groetjes Ellen 


 

19 opmerkingen:

VoormeKaartje zei

Wat heb je daar een werk aan gehad, maar het resultaat is helemaal geweldig. Echt iets unieks om te krijgen en dan is het helemaal niet erg om even te wachten.
Groetjes, Christa

KarinsArtScrap zei

schitterend exploding box Ellen super mooi bewerkt

gr karin

Scraptastisch zei

Je exploding box wordt vast nog erg gewaardeerd want het is een plaatje Ellen!!! Hoe kon je dit nou vergeten, haha Je hebt er veel werk van gehad en de papierlijn is beeldig!!!
xx Gerie

Marfien zei

Schitterend gemaakt, snap wel dat je daar even mee bezig geweest bent. Ze hebben nu natuurlijk wel wat meer tijd om het doosje te bewonderen, in de kraamtijd heb je het altijd gigantisch druk . . .

Ans Gilbert zei

Prachtige exploding box, heel mooi papier en wat leuk dat jongetje op de fiets als middelpunt
Groetjes
Ansx

Angelique zei

Echt een schitterende exploding box, hele mooie kleuren en zoveel mooie details op elke kant. Gelukkig dat je het doosje nog tegenkwam zodat ze er van kunnen genieten.
lieve groetjes Angelique

Creaellenknutselsite zei

oooh echt geweldig mooi wat een superschattig papier is dat en dan zoveel details erop ik blijf er naar kijken
groetjes ellen

Ilse zei

Oh, dit is zo mooi!!! wat een kunstwerk... gelukkig dat je het doosje weer gevonden hebt, zou zo zonde zijn dat er niemand kan van genieten.
Fijn weekend,
Ilse

aussie aNNie zei

BEAUTIFUL Ellen and so much work put into this card for the little one...great pleasure to see. x

Diny zei

Wow.....wat GAAF Ellen......je hebt een prachtige exploding box gemaakt.
Daar zit veel werk in....je hebt leuke details gebruikt.....ziet er heel verzorgd uit!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Nicolette zei

Wow wat is dit mooi. Gelukkig kwam je dit nog tegen en kan iedereen er nu van genieten.
Groetjes Nicolette

Sandra zei

Wat heb je dat mooi gemaakt en wat een werk ,prachtig !

Groetjes Sandra

Marjan zei

Joh, dat je dat gewoon vergeet! Zoiets moois! Maar gelukkig toch nog aan gedacht, ik vind het echt PRACHTIG!!! Zo veel op te zien en ontdekken, knap hoor!

Ellen zei

Mooi zeg! En wat leuk dat jullie kleinzoon Tim heet. Zo heet mijn zoon, die ene die ook pas pas vader is geworden. Alles goed met jullie kleinzoon?

Doris knippenenplakken zei

Wow....Prachtige explosiebox Ellen!!
Zoveel mooi details echt een beauty geworden.
Bij ons is het spannend begin februari verwachten wij ons tweede kleinkindje, fijn weekend, groetjes Doris

Monia - Monika Jakubowska zei

so cute box with lots of great details :)

GerJanne zei

Nou, ik kom hier nu even kijken, want ik heb begin van de week gen last van de robot. Hij begint dus woensdagavond waarschijnlijk. Dit is echt een super creatie. Wat ontzettend leuk en mooi. EN leuk om te maken denk ik.

Bernadet zei

Haha wat een giller, maakt ze een echt fantastische exploding box en vergeet ze het gewoon!!! Naja moet je maar denken... krijgt ie dit ter ere van zijn 3 maanden op deze wereld;)
Ik vind 'm echt top Ellen. Ook zo mooi die bovenkant en dan binnenin is helemaal een feestje. Ben er helemaal weg van!

Alina zei

geweldig, Ellen!