https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 1 februari 2021

Prachtig nieuws

Hoi allemaal, 

de tekst zegt het al...we kregen prachtig nieuws...met kerst gingen we lunchen bij Stephan en Joyce en op ons bordje lag een envelopje met een kaart erin en een stuiver...dus moesten we krassen...zie hier onder, bij manlief stond er dad uiteraard.
Wat een prachtig nieuws om te horen dat we opa en oma worden van hun kindje...ons derde kleinkind, echt wéér zo overweldigend!
Inmiddels zijn er echo’s gemaakt en filmpjes van het kindje en het gaat goed. Ze verwachten het in de derde week van augustus!
Ik maakte uiteraard een kaartje om hen te feliciteren.
We kregen pas groen licht om het verder te vertellen.




Deze foto is wat duidelijker...ik koos de Hoera stans van Crealies en gebruikte een laagje vellum ertussen. We weten nog niet of het een jongetje of een meisje is dus gebruikte ik blauw en roze van mn favoriete babypapier van Riddersholm. De zwangere lady is van MD en de voetjes zitten in het papier.
Gefeliciteerd is van Els Brigé en zwanger van Crealies. Het was superleuk om er weer eentje te maken.
Anna had bedacht dat het een jongetje is...we gaan het zien!

Dankjewel voor de leuke reacties op mn explosie boxje voor Tim, zo leuk om te lezen.
Helaas krijg ik nog steeds te vaak, als ik bij jullie reageer...“Oeps foutje” tis om razend van te worden of ik moet opnieuw inloggen maar ik lees dat er bij jullie ook vaak problemen zijn. Ik kopieer nu eerst mn tekst want ik moet vaak opnieuw beginnen.

Bedankt dat jullie weer even kwamen kijken op mn blog en tot de volgende post.
Groetjes Ellen 




29 opmerkingen:

Angélique zei

Oh, dat is zeker prachtig nieuws, gefeliciteerd! Weer spannend. Wanneer wordt het verwacht?
Mooie kaart maakte je voor de aanstaande ouders.

VoormeKaartje zei

Wat een leuk nieuws. Gefeliciteerd!! Ook een mooie kaart. Leuk gedaan met het vellum, ga dat idee onthouden. Had daar ook last van met reageren. Doe het zelf nu via Chrome browser en wat instellingen aangepast geen idee meer wat. Maar nu nergens meer last van.
Groetjes, Christa

Elle-Jeanne zei

Gefeliciteerd, met dit leuke nieuws.
Een prachtige kaart voor de komende ouders.
Groetjes Elle-jeanne

Ans Gilbert zei

Dat is goed nieuws, je derde kleinkind alweer en wat heb je een mooie kaart gemaakt, het papier is daar heel mooi voor.
Ed gaat steeds met plezier naar school,
Jammer dat hij nu zo weinig leerlingen ziet en wat lopen de kinderen een enorme achterstand op,
Groetjes
Ansx

GerJanne zei

Oh wat ontzettend leuk Ellen! Van harte! Wanneer komt het 3e kleinkind? Dat lees ik niet. Ook in juni?
Je kaart is heel mooi. Prachtig met dat vellum. Goed idee!

Marjolein zei

Ah! Van harte gefeliciteerd! Dat is zeker goed nieuws. Echt iets om naar uit te kijken. Je hebt een hele mooie kaart voor de gelegenheid gemaakt, echt leuk! Groetjes Marjolein

Scraptastisch zei

Dat was nog eens een leuk kraslot....van harte gefeliciteerd met het 3de kleinkind op komst het wordt een gezellige drukke boel bij jullie zo, hihi
Je hebt een prachtige kaart voor ze gemaakt!
xx Gerie

aussie aNNie zei

Congratulations Ellen more good news which is lovely to hear. hugs and a beautiful card. xx

Caroline zei

Wat leuk zeg! Jullie 3e kleinkind. Gefeliciteerd! Dit gaat weer een heel mooi jaar voor jullie worden!
Groetjes Caroline

Caroline zei

en natuurlijk een heel leuk kaartje wat je hebt gemaakt!

Nicolette zei

Wat een leuk bericht Ellen, van harte gefeliciteerd. Mooie kaart maakt je voor hen.
Groetjes Nicolette

KarinsArtScrap zei

das super nieuws Ellen en gefeliciteerd een prachtige kaart heb je voor hun gemaakt
Gr Karin

Marfien zei

Een prachtig kaartje voor de a.s. ouders, en jullie? gewoon genieten!

Marjan zei

Jeeeetje, jullie worden echt verwend met kleinkinderen :) :) Gaaf hoor, van harte gefeliciteerd, Ellen! Supermooie kaart voor hen, leuk die letters, en de dikke buik en voetjes... wat zou het worden...?

Bernadet zei

Wowwww Ellen, dat is pas gaaf nieuws zeg!
Van harte!!
Wat een geweldige kaart heb je voor hun gemaakt!
En wat een superleuk idee om het zo aan jullie te vertellen!

Sandra zei

O wat geweldig weer Ellen ,van harte gefeliciteerd !
En je kaartje is super !

Groetjes Sandra

Doris knippenenplakken zei

Wat een geweldig nieuws Ellen, je hebt een prachtige zwangerschap kaart gemaakt!
Groetjes Doris

Diny zei

Dat is inderdaad prachtig nieuws Ellen.....van harte gefeliciteerd!
Je hebt een prachtig kaartje voor de a.s. ouders gemaakt.
En wat onthullen ze dat tegenwoordig toch leuk he.....
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een geweldig nieuws weer opa en oma van harte gefeliciteerd en nu wachten tot augustus
wat een mooi kaartje heb je voor hen gemaakt
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd, dat is zeker mooi nieuws om te horen Ellen en je hebt een prachtige felicitatie-kaart gemaakt. Mooie zachte kleurtjes en mooie stansen heb je gebruikt. Ik heb ook nog even je explosie-box bekeken. Práchtig zoals je alles gedecoreerd hebt en zo gaaf dat fietsende kindje aan de binnenkant. Dit zal best een werkje geweest zijn maar dan heb je ook wat.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Een geweldig kaartje Ellen, ik moet ook nog aan de slag. Kan hem wel liften haha. Krijg jij mijn opmerkingen wel te zien? groet, Nelleke

Sarah - Crea S zei

Wat een superleuk nieuws Ellen! Gefeliciteerd!
Heel leuk kaartje heb je voor deze gelegenheid gemaakt. Liefs, Sarah

Angelique zei

Geweldig, wat een superleuk nieuws om te horen dat jullie weer opa en oma worden. Je felicitatiekaart is prachtig, wat een leuk idee om er vellum tussen te gebruiken.
lieve groetjes Angelique

Monia - Monika Jakubowska zei

beautiful, love it :)

Cornelie zei

Tot mijn verbazing zag ik dat ik nog geen volger ben van jouw blog, terwijl ik jouw stijl altijd erg mooi vindt! Dus bij deze...en ik val met mijn neus in de boter want wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Die kleuren ook, super mooi gedaan!
Je vorige post met de explosie box is ook al zo tof. Mooie inspiratie waar ik blij van wordt!
Fijne dag!

Mariann Jakobsen zei

Wow! Fantastic news - so exiting!! Great card you've made, so lovely!

Alina zei

gefeliciteerd, Ellen, en wat een prachtige kaart heb je gemaakt!

ik vind je projecten echt schitterend, ik ben er helemaal weg van, complimenten!
en bedankt voor je reactie op mijn blog, leuk om te lezen!
groetjes, Alina

Neltine zei

Wat een geweldig leuk nieuws voor jullie en wat zal je in een roze wolk lopen als oma en opa. Heerlijk om zo als oma ook in verwachting te mogen zijn van jullie nieuwe kleinkindje.

Lijkt me dan ook erg bijzonder om een speciale kaart zo te kunnen maken als felicitatie voor hun zwangerschap. Geniet van dit mooie nieuws.

anita01 zei

Dacht kom even bij je om het hoekje kijken en lees ik het heugelijke bericht, van harte hoor... Je passende kaart is fantastisch,

Warme Groetjes, Anita