https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 11 maart 2021

Happy Birthday en een nieuwe knie...


 Hoi allemaal, vandaag een kaartje wat ik maakte voor Stephan z’n verjaardag...hij vindt het leuk om allerlei aparte biersoorten uit te proberen dus paste ik mn kaart aan en gebruikte het leuke papier van Bella Lulu van Joy’s! Er hoeft niet veel uitleg bij denk ik...gewoon maar kijken!
Helaas is de foto niet helemaal scherp!

Op 24 februari ben ik geopereerd en heb een nieuwe knie gekregen. Hij was al een poosje versleten en vorig jaar juni zakte ik er doorheen en kon ik niet meer lopen en door corona moest ik lang wachten om in de Maartenskliniek een orthopeed te kunnen zien...dat werd eind augustus. Het was dus nu echt nodig dat hij vervangen moest worden! 
Ik heb 5 dagen in het zkh gelegen...dus niet de volgende dag naar huis wat wel de regel is als alles goed gaat. Ik was 2 dagen behoorlijk van slag door morfine en algehele misère. Daardoor begon ik ook later met lopen en oefeningen. Het is een zwaardere operatie geworden dan gepland wat te maken had met eerdere knie-operaties...ze moesten een ander plan trekken maar het is goedgekomen en het lopen gaat ook heel goed. Over de pijn gaan we het maar niet hebben...jullie kunnen je daar wel wat bij voorstellen en zeker bij het buigen van de knie. De krammen zijn er gisteren uitgehaald...ook geen pretje was mijn ervaring en het waren er dus 36...het nam wel wat spanning weg gelukkig! 
Nu 2 x per week fysiotherapie thuis en zij is tevreden hoe het nu gaat...ik wil sneller dan mag en kan!

Gerjanne en Nelleke bedankt voor jullie mooie kaartjes!
Tot de volgende post maar weer!

Groetjes Ellen 



22 opmerkingen:

VoormeKaartje zei

Wat een mooi kaartje. Sterkte met je revalidatie. Helaas wil je geest meer dan je lichaam maar denk goed om jezelf. Groetjes, Christa

Elle-Jeanne zei

Leuke bierkaart Ellen.
Beterschap met je knie , doe rustig aan.
Groetjes Elle-jeanne

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd met Stephan en met je nieuwe knie! Een hele gezellige kaart Ellen! Het zit er op en nu maar per week de vorderingen maken, wat zul je blij zijn dat het nu is gedaan!
Rustig aan doen maar en dan van de zomer genieten.
xx Gerie

farmerblog zei

Gefeliciteerd met Stephan, en wat een grappige kaart maakte je. Gelukkig na alle misère weer thuis en elke dag verder een stapje richting herstel. Al moet je een lange adem hebben. Fijn dat we wat van je horen. Sterkte en verdere beterschap. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Gefeliciteerd met Stephan. Wat een gave kaart heb je voor een bierliefhebber gemaakt, superleuk!
Fijn dat je eindelijk geholpen bent, nu de tijd nemen om te herstellen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, sterkte.

Nicolette zei

Wat een gave kaart. Leuk met die biertje er zo op.
En veel beterschap met je herstel.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Oh ja dat is zo leuk, om een passend kaartje te maken voor je zoon. Ik vind het altijd wel lastig voor zonen, maar meestal lukt het toch wel.
Deze voor Stephan is heel leuk!
Gefeliciteerd met hem. En natuurlijk nogmaals sterkte met herstellen en oefenen.

aussie aNNie zei

Fabulous card and fantastic results. Healthy recovery Ellen. xx

Marjan zei

Ik had al zo'n idee dat je nu echt aan de beurt was, Ellen! Fijn dat het goed gegaan is met je knie, het had dan wel wat voeten in de daar de zo te lezen, maar heerlijk dat het lopen weer goed gaat. Veel vooruitgang gewenst!
Je kaart voor je zoon is super, erg leuk al die grappig biertjes en leuke teksten!

Diny zei

Je hebt een prachtige kaart voor je zoon gemaakt Ellen.
Ik wens je een spoedig herstel toe....een knieoperatie is niet niks!
Maar fijn dat de hechtingen eruit zijn.
Groetjes Diny

Trudy zei

Prachtig kaartje! Heel veel sterkte met je knie, mijn tante heeft ook een nieuwe knie en dat deed ook al super super veel pijn.
Nogmaals heel veel sterkte, liefs Trudy

Ans Gilbert zei

Grappige kaart heb je voor Stephan gemaakt, leuk met de biertjes, De krammen eruit dat voelt vast beter, dat uithalen gebeurde bij mij bij de huisarts, ik heb er niks van gevoeld. Hoop dat je met behulp van de fysio weer snel mobiel zult zijn,
Groetjes,
Ansx

Ein Dekoherzal in den Bergen zei

GUTE BESSERUNG,,,,
und die KARTE macht gute LAUNE....

wünsche noch einen schönen ABEND
bis bald die BIRGIT aus TIROL

Creaellenknutselsite zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Creaellenknutselsite zei

sorry ging wat mis
wat een mooie kaart met de leuke flesjes erop en leuke kleuren
fijn dat je inmiddels bent geopereerd je hebt lang moeten wachten, ik had geen krammen ik hoefde bij de huisarts alleen boven en onder een knoopje weg te laten knippen binnenin loste de hechting vanzelf op. ik hoop dat je snel weer uit de voeten kan, het te snel willen herken ik heel goed
groetjes ellen

Trudy zei

Hoi Ellen, als je iemand in de zijbalk wilt hebben moet je naar Ontwerp dan naar Lay-out en dan naar lijst met blogspot. En dan de gewenste site invullen. Succes!
Groetjes Trudy

Ellen zei

Hoi Trudy, super bedankt voor je tip, het is gelukt om je in mn lijst te krijgen. Ik ga alle anderen er ook bijzetten!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ellen, wat heb je een grappige bierflesjes gebruikt voor die leuke kaart. Heel toepasselijk als je van verschillende biertjes uitproberen houdt.
Dan heb je wel even wat afgezien met je knie maar fijn dat je inmiddels al thuis bent en met fysio bezig bent. Niet te snel willen, met kleine stapjes kom je er ook ;p
Beterschap.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Wat een superleuke kaart maakte je voor je man, leuk die bierflesjes. Poeh, dat is een pittige operatie geweest. Fijn dat het nu al wat beter gaat. Toch maar rustig aan doen hoor, niet over zetten. Heel veel beterschap.
lieve groetjes Angelique

Pat zei

A wonderful fun card for your son Ellen and have just been to visit Marjan who said about your knee operation. So sorry you had to wait so long to get it done but hope it is now beginning to be easier to walk and that the pain is less. Wishing you all the best. x

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Stephan gemaakt. Fijn dat je onlangs geopereerd bent... Al zal dat in het begin lastig zijn... Hopelijk gaat het nu na een paar weken stuk beter. Een knie is beste een ingewikkeld gewricht... Pijnlijk zal het nog wel even blijven... en de stijfheid ook. Oefenen... Heel veel sterkte en beterschap met je knie. Groeten Trijntje

Bernadet zei

Ach Ellen dan toch.... wat lees ik nu toch allemaal.
Heel erg veel sterkte.
Je hebt wel een geweldig mooie kaart gemaakt voor Stephan! Zo leuk met allemaal die verschillende biertjes!