https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 23 maart 2021

Fleur is geboren

 

Hoi, vandaag laat ik geboortekaartjes zien die ik maakte voor Margaux haar vriendin die een tweede dochter kreeg met de naam Fleur. Het kaartje met de schoentjes maakte ik om hen te feliciteren en het kleinkind is voor de trotse opa en oma en het derde maakte ik in opdracht van Margaux en liet ik de layout van het geboortekaartje terugkomen...zie onderaan! Deze waren gelukkig al klaar voor mn operatie en heerlijk om te maken! Bij de onderste stanste ik de XL-letters van MD voor de naam en gebruikte het uit gestanste weer als mask voor het tweede kaartje...ik gebruikte distressinkt! De kleine stempeltjes van het bijtje, vlinder en de takjes zijn SU!




Even een update...het gaat redelijk goed met mn revalidatie maar het buigen gaat voor mn gevoel niet snel genoeg...de fysiotherapeut zegt dat het goed gaat en dat ik niet te snel moet willen, het heeft tijd nodig! Het gaat de ene dag ook beter dan de andere...ik wil het eigenlijk zonder morfine doen maar ik merk dat ik het af en toe nodig heb helaas...het is echt niet fijn en ik word er wazig en misselijk van en dat ook nog bij een halve dosering ppfff maar....het is ongetwijfeld een pijnstiller. Ik heb een andere soort gevraagd maar de dokter geeft ze niet omdat bij zo’n heftige operatie alleen morfine echt helpt...ze willen zeker weten dat je zo min mogelijk pijn hebt!

Ik heb eindelijk nieuwe volgers in mn sidebar kunnen plaatsen dankzij de hulp van Trudy...thanks!

Ik ben nog niet toe aan nieuwe kaartjes maken hoewel het wel kriebelt hoor...wat ik plaats staat nog in de wachtkamer!

Tot de volgende post, groet Ellen


16 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een schattige kaartjes! Fijn dat je herstel voorspoedig verloopt, vervelend dat je zelf hogere verwachtingen had. Sterkte jogmaals.

!neke zei

Gave kaartjes !!!
En helaas je hele operatie gemist..... gelukkig ben je nu aan het revalideren. Gaat nooit snel.... al wil je wel...
Hier ook een operatie op komst , vrijdag..mijn man ...twee tumoren in de blaas. Maar goed , morgen eerst coronatest en donderdag trombosedienst controle en hopelijk vrijdag de operatie.
Heel veel succes met revalideren....take care !!!!

groeten Ineke

Elle-Jeanne zei

Super leuke babykaarten Ellen.
Mooi fijntjes.
Fijn dat de revalidatie goed gaat.Rustig aan.
Komt goed. Beterschap gewenst.
Groetjes Elle-jeanne

VoormeKaartje zei

Wat een mooie en schattige kaarten. Sterkte met je verdere revalidatie. Medicijnen zijn mooi tegen de pijn maar helaas ook bijwerkingen. Moet zelf ook elke dag pijnstillers nemen. Doe liever zonde maar gaat helaas niet, maar als ik een keer vergeet krijg ik direct afkick verschijnselen. Hopelijk krijg je die niet. Groetjes, Christa

aussie aNNie zei

Gorgeous, loving this card and all the cute image and papers. A beautiful name too. xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes leuk de naam erop en andere details
sterkte met je knie heb ook elke dag morfine helaas kom ik daar niet meer vanaf en krijg net als christa bij het vergeten afkick verschijnselen ik hoop voor jou dat je er snel van af kan
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een schattige babykaartjes heb je gemaakt Ellen. Leuk de verschillende kaarten maar allemaal even lief...Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Je hebt 3 schattige babykaartjes gemaakt, lief met de schoentjes, maar ook de andere 2 met naam, zijn super.
Jammer dat de revalidatie nog niet zo snel gaat, komt vast helemaal goed en sorry, ik heb echt geen email van jou gehad, heb alles nog nagekeken..
Groetjes,
Ansx

Marjan zei

Wat een plaatjes zijn het, echt helemaal jouw stijl, teer en altijd mooi!
Lijkt me ook niet fijn, die morfine als je er zo wazig van wordt. Maar als het ervoor zorgt dat je geen pijn hebt... Hopelijk kun je er snel vanaf. Fijn dat het goed gaat verder met revalideren. Tuurlijk wil je snel, je wil alles weer kunnen doen, je hebt al zo lang last gehad. Maar het komt goed! Goed weekend!

Trudy zei

Super super schattige kaartjes! Fijn dat het gelukt is met de sidebar.
Vervelend dat je misselijk wordt van de morfine. Hopelijk gaat het snel beter met de pijn en met revalideren.
Sterkte en groetjes, Trudy

Angelique zei

Drie prachtige, elegante babykaartjes voor Fleur, wat had ze een lief geboortekaartje. Vervelend dat je zo naar wordt van de morfine maar het belangrijkste is geen pijn. En heel herkenbaar dat het revalideren voor je eigen gevoel niet snel genoeg gaat.
Jij hebt per ongeluk een verjaardagskaart van mij ontvangen die voor een andere Ellen was, niet goed opgelet bij het schrijven van het adres. Had ik er nou maar beterschap op gezet, haha.
lieve groetjes Angelique

Bernadet zei

Wat zijn dit prachtige kaartjes voor Fleur Ellen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie kaarten heb je gemaakt Ellen, ik snap dat je het leuk vond om ze te maken. Lief die schoentjes en ook de twee kaarten waarbij je op het dessin-papier gestempeld hebt zijn plaatjes. Vervelend dat de morfine er zo inhakt, rustig aan maar met revalideren. Sterkte en beterschap.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Wat een leuke kaartjes! En ik heb net het bericht gemist dat je al geopereerd bent! Ik kan me voorstellen dat je het zelf niet stel genoeg vind gaan en dat je zonder morfine wilt maar ja als het niet anders kan.....heel veel sterkte hoor!
Ik stuur je even een aparte mail over mijn kinderkleertjes.
Groetjes Caroline

Mariann Jakobsen zei

They are all very sweet cards!
Wish you all the best, hopefully you'll get better soon! Stay strong!
Take care, I wish you a great springtime! Hugs, Mariann

Pat zei

Such beautiful cards to welcome baby Fleur Ellen, and what a pretty name. So sorry you are still experiencing a lot of pain and that the morphine makes you light headed and nauseous. I hope by now it is beginning to improve. I'm afraid recovery from these things never happens as fast as we would wish. x