https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 8 januari 2021

Allerlei kerstkaarten



Hoihoi, allereerst wens ik jullie allemaal een beter, gezond, mooi en gelukkig 2021 toe. We hopen dat we allemaal maar snel een vaccin krijgen tegen corona en dat het leven weer normaal gaat worden.
Vandaag laat ik nog maar wat kerstkaarten zien die ik maakte en speelde wat met verschillende soorten bister. Ik combineerde ze met wat kerstboompjes van Ali...en de laatste kaart heeft een mistletoe takje van Magnolia...oudje al maar hij blijft mooi!





Nieuwjaarsdag hebben we Margaux en Paul verhuisd en alles is goed gegaan...maandag 4 januari was de overdracht en het inleveren van de sleutels. Anna zei smorgens “ik moet nog wel even afscheid nemen van het oude huis”...te schattig toch...😂
Nu moet alles nog een plek krijgen maar gelukkig is er geen deadline!

Ik plaats er straks misschien nog wel wat anders blijf ik aan de gang haha...

Groetjes Ellen 

12 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een aparte en mooie kaartjes Ellen
Gr Karin

Marfien zei

Mooie kaartjes Ellen, leuk idee met het bister, zo heb je nooit dezelfde

GerJanne zei

Sjonge, wat een gave serie kaarten is het! De een nog mooier dan de andere.
Fijn dat de verhuizing goed gegaan is. En soms zou het wel handig zijn als er wel een deadline was van dozen uitpakken....hahaha, dan denk ik even aan mezelf hoor. bij ons hebben twee dozen heel lang onuitgepakt gestaan, ik wist niet eens meer wat erin zat..

Angelique zei

Mooie, bijzondere serie kerstkaarten met het blister. Ook je vorige serie kerstkaarten zijn mooi. Gelukkig dat de verhuis van Margaux en Paul goed is gegaan.
Gelukkig is er niets bijzonders uitgekomen bij de gastroscopie, alleen nu wel weer uitzoeken wat het wel is.
lieve groetjes Angelique

aussie aNNie zei

Wow love these Ellen, different and very charming. xx

Caroline zei

Hele leuke kaartjes, je hebt er meteen weer een stapel kaartjes bij!
En fijn dat ze verhuisd zijn, schattig zo'n opmerking he!
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Ze zijn erg mooi. En fijn dat de verhuizing nu achter de rug is.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Het zijn hele mooie kerstkaarten, ik heb er ook een van aan mijn lijntje hangen. Verhuizing gelukkig achter de rug, dat is ook wel weer fijn,
Groetjes
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kunstzinnige kerstkaarten Ellen. Bij mij is de kaart met de mistletoe favoriet, fijntjes en een mooie kleur. Fijn dat verhuizing achter de rug is en inderdaad heel leuk die uitspraak van je kleindochter. Wat kunnen ze soms wijs uit de hoek komen hè ?
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Aparte, maar o zo leuke kerstkaartjes Ellen.
Fijn dat de verhuizing goed is gegaan en achter de rug is.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartje leuke techniek heb je gebruikt
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige serie kerstkaartjes laat je zien, ze zijn stuk voor stuk heel mooie allemaal! Wat fijn dat de verhuizing achter de rug is!

Liefs, Merit en Annemarie