https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 14 januari 2021

Happy Birthday



Hoihoi, vandaag een kaartje wat ik maakte in oktober voor Margaux...stond nog in de wachtkamer haha!
Ik gebruikte het papier van Maja Design en de mooie stansjes van Renke. Ik werd er aan herinnerd door Ans, ze gebruikte ook deze stans!
Er valt niet zoveel bij te vertellen als alleen dat de foto niet helemaal scherp is...sorry!
De plaatjes horen bij het papier...heel tof in mooie kleuren!

Gisteren heb ik me laten testen ivm een hoestje en gelukkig negatief...er valt wel iets van je schouders hoor...ik had al grote visioenen ppfff!

Welkom aan Christa en Ilse, leuk dat jullie mijn blog willen volgen, helaas lukt het me nog niet om alle nieuwe volgers sinds het nieuwe bloggen zichtbaar te krijgen in mn sitebar! 

 Bedankt voor jullie leuke reacties op mn kaartjes voor GerJanne en Annebeth.

Kort berichtje weer vandaag, fijne dag allemaal!

Groetjes Ellen 



 

12 opmerkingen:

Sarah - Crea S zei

Wow Ellen, wat een prachtige kaart! Dat tikkeltje donker maakt hem toch wat stoerder.. Heb er zelf geen malletjes van, maar het zijn inderdaad mooie stansen!
GerJanne noemt mij kleine Sarah omdat mijn webadres littlecreass is 😉 en zo maakt ze het onderscheid tussen haar uitdagingen met mij (kleine Sarah) en de andere Sarah. Dat krijg je als je maar iets biven de 1.60m uit piept 😆 .. Liefs, Sarah

Trudy zei

Heel mooi kaartje met dat liefelijke en toch stoere plaatje! Wat een opluchting dat je negatief was!
Groetjes Trudy

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Ellen
Gr Karin

Marjan zei

Heel mooi kaartje Ellen, erg leuk plaatje ook! Ik heb de stans ook, hij is leuk!
Jeetje, ja, dan schrik je natuurlijk. Gelukkig is het maar een verkoudheidshoestje!

Ilonka zei

Hoi Ellen wat een prachtige kaart. Erg stoer.
Groetjes Ilonka

Angélique zei

Gelukkig, negatief getest,houden zo!
Mooie, romantische kaart maakte je.

Diny zei

Wat een leuke kart Ellen!
gelukkig dat je negatief getest bent....dat was even spannend!
Groetjes Diny

GerJanneke zei

Deze is heel mooi Ellen. Dat plaatje is prachtig bij het papier, mooie lijn is dat. Gelukkig dat je negatief getest bent..

Ans Gilbert zei

Jij hebt ook een hele mooie kaart gemaakt met deze leuke stans, mooi papier en plaatje,
Groetjes,
Ansx

Ilse zei

Heel mooi kaartje, heel lief en zelfs wat romantisch...
Groetjes,
Ilse

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuke stans en plaatje ook wel een beetjes stoer
groetjes ellen

Lia zei

Wat maak je toch mooie, strakke kaarten! Ik vind dat verre van makkelijk en maak ze dus niet vaak. Je bent wel een inspiratie voor me!
Lia xx