https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 11 januari 2021

Beautiful verjaardag en Gefeliciteerd



Hoihoi, vandaag even geen kerstkaarten...ik heb er nog wel een paar in mn mapje hoor haha!
Ik maakte 2 kaarten...eentje voor GerJanne en eentje voor haar dochter Annebeth. Ik gebruikte materiaal van Renke...helaas is de foto hierboven wat onscherp! 🤷🏼‍♀️


Deze kaart maakte ik voor Annebeth...na de oproep van GerJanne! Ze krijgt nooit een verjaardagskaart omdat men altijd een wens op de kerstkaart schrijft...
De bloemen zijn opgehoogd dmv een paar lagen vellum...niet goed te zien. Ik had vergeten een foto te maken en Annebeth was zo lief er een te maken en GerJanne mailde ze mij...top!
Het merk van de stempel weet ik even niet...ik vind hem gaaf!

Dit was het voor nu...fijne dag allemaal en tot gauw weer...
Groetjes Ellen 



18 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik heb jou ook verwaarloosd zag het wel af en toe voorbij komen maar heb nu weer lekker terug gekeken en wat kun je toch mooi stempelen Ellen heel gaaf hoe je alles decoreer heb met veel plezier weer bij je gekeken deze twee grote klasse!
x Gerie

Angélique zei

Prachtige chique kaarten!

Ilonka zei

Wat een schitterende kaartjes. Prachtig !!
Groetjes Ilonka

VoormeKaartje zei

Wat een mooi kaarten. Ook zo leuk om dat vellum zo te verwerken.
Groetjes, Christa

Elle-Jeanne zei

Twee super mooie kaarten.
Fijn dat Gerjanne ze door mailde , want ze zijn top.
Groetjes Elle-jeanne

Caroline zei

O wow Ellen, wat een mooie kaartjes! Ik hou echt van jouw stijl, zo verfijnd en bijzonder, heel mooi!
Groetjes Caroline

KarinsArtScrap zei

super mooie kaarten Ellen
Gr Karin

Marfien zei

prachtige kaarten Ellen, ook het DP is heel geschikt voor zulke kaartjes

GerJanne zei

Haha, ik herken ze meteen natuurlijk! Allebei heel mooi en fijntjes. Ook al zijn ze verschillend, jouw stijl is meteen te herkennen.

Nicolette zei

Wat een prachtige kaarten.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Twee prachtige kaarten heb je gemaakt, heel mooi en fijntjes
Groetjes
Ansx

aussie aNNie zei

Two gorgeous cards Ellen, love the raised effects. xx

Ilse zei

Je kaartjes zijn echt prachtig!heel stijlvol.
Groetjes,
Ilse

Annemarie en Merit zei

schitterende kaarten Ellen, vreemd dat jij ons blog nog steeds niet ziet, we hebben niets veranderd of anders gedaan....
Liefs Annemarie en Merit

Marjan zei

Prachtige kaarten, allebei! In jouw altijd zo elegante stijl, die Renke producten passen erg goed bij je. Heel erg mooi gedaan, Ellen!

aussie aNNie zei

Ellen I don't expect you to comment on all my post, blogger and verification codes are bad. I have my comments on moderation so I can check them before they publish avoiding spam comments. xxx

Anja v K@@rten zei

Twee echte bjoeties Ellen. Allebei ook heel sfeervol door het mooie kleurgebruik!
Creatieve groetjes, Anja

Blütenstempel zei

So beautiful Ellen,
i love all flower-cards!