https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 8 december 2019

Gefeliciteerd



Hoi, ik heb een verjaardagscreatie gemaakt voor mn tante...ze werd 23 november 87 en vierde dat in een restaurant. Het was best een enerverend weekend want de dag ervoor hadden we een crematie van mn oom dus zagen we de familie ook. Ik moest alleen naar het feestje want manlief werd ziek...gelukkig bleef het mij deze keer bespaard. Anna was dus ook weer verkouden...sneu hoor!
Het is een boekkaart geworden...veel werk maar erg leuk om te doen.
Ik heb weer eens, na lange tijd bloemetjes uit zitten knippen om er 3d van te maken. 
Verder niet zoveel uitleg nodig denk ik!




Het kerstkaarten maken schiet nog steeds niet op en ik denk dat het ook niet meer gaat gebeuren.
Of ik moet ineens super inspiratie en puf krijgen maar zie het niet gebeuren!
Bedankt voor jullie reacties op het kaartje voor GerJanne!
Hier laat ik het weer even bij dus tot de volgende keer!

Groetjes Ellen 



6 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Ellen,
wat een mooi kaartje voor je tante! Ik vind het 3D heel mooi op deze kaart. Subtiel, omdat het van die kleine bloemetjes zijn. Jij schrijft een doosjeskaart, ik ken hem als boekkaart. Je hebt ook prachtig papier gebruikt.
Wel een enerverend weekend, inderdaad!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje dan komt inderdaad veel op je af tijdens zo'n weekend Ellen. Ik vind wel dat je een prachtige boekkaart gemaakt hebt. Heerlijk die bloemetjes en kleurtjes. Die krijgt vast een mooi plaatsje.
Lieve groetjes Miranda

Joanne kramer zei

Wat een schitterende creatie. groetjes Joanne

Ans Gilbert zei

Je hebt een prachtige boekkaart gemaakt en ja vreugde en verdriet staan soms dicht bij elkaar,gelukkig werd jij deze keer niet ziek,
Ansx

Nelleke zei

Ach wat een mooie kaart Ellen. Schitterend, de kleuren de bloemen. Een mooie kaart voor je tante. Het was toch niet haar man die overleden was? Ik kan mij voorstellen dat het allemaal een dubbel gevoel geeft. "Het leven gaat door" zei een Duitse zwager in het Duits, 23 jaar geleden toen een vriend van ons overleed. Gek he, ben het nooit vergeten. Groet, Nelleke

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige boekkaart Ellen.
Heel mooie kleurtjes zo fleurig.
Groetjes Doris