https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 28 december 2019

Merry Christmas


Hoihoi, ik maakte oa dit snelle kerstkaartje...er kwam toch nog wat inspiratie naar boven borrelen!
Ik maakte er gelijk een paar met washi-tape en wat verschillende stansjes!
Deze ging naar Margaux en Paul.


We hadden een leuke 1e kerstdag met elkaar bij mn broer alleen jammer dat manlief niet meekon omdat hij zich niet lekker voelde...ik reed mee met de kinderen. Ik was van het voorgerecht en koos voor Vitello Tonnato en het was heerlijk!
De vriendin van mn broer heeft ook een kleindochter iets ouder dan Anna...het was gezellig met die kleintjes erbij!
Zondag hebben we een reunie van mn man z’n neven en nichten omdat er familie uit Zuid-Afrika over is. Grappig dat onze zoon nu in Zuid-Afrika op vakantie is...ze hebben het geweldig daar!

Ik ben nog in de top 3 gekozen bij het blog van Knutsels en Kadootjes...met mn kaartje voor GerJanne...superleuk dankjewel!

Welkom aan Janneke, leuk dat je me wil volgen en ik kom gauw eens met een tegenbezoek!

Ik zal nog wel wat kerstkaarten laten zien in mn volgende post!
Fijn weekend allemaal, groetjes Ellen

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Deze is mooi zeg, met de washitape. En het hertje er zo subtiel op. Wat klinkt het gezellig bij je broer en met de kleintjes. Jammer dat je man er niet bij kon zijn, maar hopelijk is hij morgen weer opgeknapt. Zou toch wel jammer zijn.

Caroline zei

Wat leuk gedaan met de washitape!
Ik was gelukkig met de kerst weer opgeknapt, hopelijk je man ook nu weer. Zou zo jammer zijn als je man er zondag ook niet bij kan zijn, klinkt erg gezellig!
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaart heb je met die washi-tape gemaakt Ellen. Ziet er feestelijk uit. Hopelijk is je man vandaag genoeg opgeknapt om zijn familie te verwelkomen. Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk toch?
Lieve groetjes Miranda

Mariann Jakobsen zei

Great card! Love the way you have used the washi-tape. Think I have to try this myself. Thanks for the idea.

عبده العمراوى zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.