https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 31 december 2019

Merry Christmas


Hoi allemaal, ik laat nog wat kerstkaarten zien die ik maakte op het laatste moment.
Het jaar is over een paar uur voorbij en wat is het snel gegaan...vorig jaar had ik heftige griep en kon dagen niet praten en bleven we thuis uiteraard maar vandaag gaan we weer naar Margaux, Paul en Anna. Ben benieuwd of ze doorslaapt!



Ik wil jullie bedanken voor alle bezoekjes aan mijn blog en de lieve reacties die ik mocht ontvangen het afgelopen jaar.
Ik wens jullie allemaal een hele gezellige jaarwisseling toe en voor 2020 heel veel gezondheid en geluk!

Lieve groetjes Ellen


10 opmerkingen:

Angela zei

Prachtige kerstkaarten Ellen!
Een heel fijne jaarwisseling!

Hobby Hoogland zei

Leuke kerst kaarten. Veel plezier vanavond, en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
groetjes Marjan.

Dora zei

Prachtig. Mooie stijl. Fijne jaarwisseling.

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaarten Ellen,
Fijne en gezellige jaarwisseling
Ansx

عبده العمراوى zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Elle-Jeanne zei

De allerbeste wensen voor een goed gezond creatief 2020.
Mooie serie kaartjes zag ik nog voorbij komen.
Groetjes Elle-jeanne

Peninia / Gosia zei

Happy New York 2020

Nelleke zei

De beste wensen en veel freubelplezier in 2020. Ik hoop weer van jou werk te genieten. Zoals deze. Je weet betaaltijd zo mooi te maken met weinig middelen. Inmiddels is nieuwjaarsdag weer bijna voorbij en gaat het gewone leven weer beginnen. Groetjes, Nelleke

Bernadet zei

Mooie kerstkaartjes Ellen!

Marjan zei

De beste wensen Ellen en dat het maar een mooi en goed jaar mag worden voor jou! Je kaarten zijn plaatjes!!