https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 23 december 2019

Sneeuwpopjes voor Anna



Hoi allemaal, ik heb dit kaartje gemaakt voor Anna...één van de weinige die ik maakte trouwens. Gelukkig had ik er van vorig jaar nog veel over en wat ik nog maakte zijn een aantal dezelfde geworden wegens gebrek aan inspiratie. Helaas is het stapeltje gestempelde kaarten die ik even geleden al maakte niet meer boven water gekomen...heel raar!

De stans, sterren en de sneeuwpop stempel scoorde ik bij de Action. De sneeuwrand en Winter zijn van Joy! Verder distress inkt gebruikt!



Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen met veel gezelligheid toe.
Wij zijn met de hele familie bij mijn broer...behalve onze zoon want die zit met zn vriendin lekker in Zuid Afrika!

Ik laat nog wel wat kerstkaarten zien die ik maakte maar dat wordt na de kerst!

Groetjes Ellen


6 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart voor Anna, zo lief met de sneeuwpoppen. Ik had er 80 gemaakt en eigenlijk nog te weinig,
Wens jullie hele fijne kerstdagen
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart voor Anna met die leuke sneeuwpopjes Ellen.
Voor jou ook hele fijne feestdagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Sneeuwpoppen zijn echt altijd leuk voor een kerstkaart. Schattig kaartje dit.
Fijne feestdagen!

Marjan zei

Superleuke kaart! Mooi die diepte erin! Fijne tweede kerstdag!

Janneke zei

Fijn dat je nog kerstkaarten van afgelopen jaar over had Ellen, dat scheelt weer kerstkaartenmaakstress... Deze winterse kaart met sneeuwpoppen ziet er heel leuk uit!
Ik heb dit jaar zelf gekochte kaarten verstuurd, maar de wens is er niet minder om toch?!
Ik wens je nog een fij e avond toe!

Groetjes Janneke

GerJanne zei

Hoi Ellen,
ik zie nu dat ik deze gemist heb! Wat een enig kaartje maakte je voor Anna. Zal ze wel leuk gevonden hebben met de sneeuwpoppen. In het echt heeft ze deze nog niet gezien denk ik.