https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 27 november 2019

Gelukkige Verjaardag


Hoihoi, ook ik maakte een kaartje voor GerJanne en gebruikte van alles wat en dit werd het geheel. GerJanne bedankte me en noemde hem “fijntjes”...ik vond dat ook wel toen hij klaar was!
Ik vond het het ook fijn dat hij precies op tijd was...door een crematie vergat ik hem op de bus te doen maar tis toch gelukt!



GerJanne tipte me nog om met de challenge van K&K mee te doen waar ze sequins vragen dus...

http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2019/11/de-laatste-challenge-van-2019-bij.html?m=1

Ik vergeet het altijd om ergens aan mee te doen!
Vandaag een kort berichtje...Anna krijgt de aandacht hihi!

Fijne dag allemaal en groet,
Ellen

10 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Super mooi is deze verjaardagskaart voor Gerjanne.
Idd, zo fijntjes.
Groetjes Elle-jeanne

Angela zei

Ben het helemaal met GerJanne eens.... je kaart is heel fijntjes! Wat een juweeltje Ellen! Schitterend!!
Geniet lekker van Anna xxxx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart Ellen. Mooi afgewerkt met dat fijne touwtje en de sequins.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wat een beauty Ellen, helemaal mee eens!
Groetjes Doris

GerJanne zei

Ja echt heel mooi en fijntjes is het juiste woord!

Joanne kramer zei

Hij is inderdaad heel fijntjes. een schitterende kaart! groetjes Joanne

Angelique zei

Prachtig en GerJanne heeft gelijk met haar omschrijving, heel elegant. Gave cijferkaart voor de 65-jarige, heel leuk gedaan.
lieve groetjes Angelique

Ans Gilbert zei

Hele mooie en elegante kaart, leuke afbeelding en mooi afgewerkt
Ansx

Colien zei

Mooi kaart met fleurige bloemen!
Bedankt voor je deelname bij Knutsels & Kadootjes.
grtz Colien

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaart voor GerJanne, Ellen, hij is inderdaad heel fijntjes, maar heel mooi door de bloemen, en de rand boven..en natuurlijk maken de sequins het helemaal af.. Bedankt dat je mee doet bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.