https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 3 november 2019

Enjoy every moments voor mn zus



Hoihoi, hier ben ik weer...ik maakte een kaartje voor mijn zus haar verjaardag!
Het werd een CAS kaartje...zo leuk om te doen. Ik haalde de inspiratie van Pinterest!
De cijfers en tekst zijn bewerkt met embossingpoeder...ik zat toch al in die kleurtjes dus deze ook maar, ik hou ervan! Blingetje maakt het af!



Ik was al even geleden begonnen met mn kerstkaarten en had al een stapeltje gestempeld...helaas heb ik het stapeltje op een plek gelegd die ik niet onthouden heb...ik heb alles afgezocht en kan het nergens meer vinden en daar baal ik enorm van. Je zou zeggen het huis verliest niks maar het is echt zo’n chaos in mn hobbykamer...ik denk dat ik opnieuw moet beginnen met stempelen!
Ik heb geen puf om alles op te ruimen...ben ook bewust niet naar de Kreadoe geweest...er kan niets meer bij! Ik hoop niet dat ik spijt krijg als ik bij jullie weer nieuwe dingen ga zien!

Fijne zondag allemaal,
Groet Ellen


9 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ellen, misschien zijn de kaboutertjes er met je kaarten vandoor? Ze vielen vast in de smaak hihi. Ik ben ook niet naar de Kreadoe gegaan hoor, lekker thuis aan de freubel geweest.
De CAS-kaart voor je zus is mooi. Leuk idee met die getallen zo.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Hoi Ellen,
Zoeken is dan zinloos en je komt het vast weer tegen! Ben ook niet naar de KreaDoe geweest alleen de reis erna toe al heeft me er van weerhouden en voor je binnen bent al zoveel centen kwijt en wat je zegt we hebben al zat!!!
Ik vind je kaartje voor je zus met de getallen hartstikke leuk!!!
xx Gerie

Marfien zei

tof kaartje Ellen, leuk bedacht

Ans Gilbert zei

Wat een gave CAS kaart heb je voor je zus gemaakt, ik vind de blauwe kleur ook erg mooi. Ik ga sowieso niet(meer) naar hobbybeurzen, te druk en ik vind alles online wat ik wil hebben,
Ansx

Marjan zei

Wat een super mooie kaart!!
En je wat vervelend als je iets niet kunt vinden. Ik ken het ook wel. Maar soms heb je ineens een aha moment en herinner je je wel waar het ligt. Wie weet!
Ik ga ook niet vaak naar een beurs. Kreadoe is voor mij te massaal. Ik houd daar niet van. Ik zie wel of ik de beurs in Nijkerk volgend jaar doe. Genoeg voorraad ook hier.

GerJanne zei

Oh wat leuk bedacht. Beetje van Pinterest en een beetje van jezelf... Maar erg leuk. En wel herkenbaar hoor! Ik ben ook niet naar de Kreadoe geweest. Eerst maar eens wat voorraden wegwerken. Het stapeltje vind je vast wel weer, maar dat zal vlak na kerst zijn, denk ik (dat is bij mij dan zo)...
Ik hoop volgend jaar wel weer naar Nijkerk te gaan. Ik heb het in elk geval vrij gehouden, dat weekend!

Joanne kramer zei

Wat een super mooie kaart!leuk die kleurtjes en blingbling.
Ik hoop dat je het stapeltje voor deze kerst terug vindt... niets aan als je iets kwijt bent. groetjes Joanne

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi cas kaartje!
in het verleden naar krea doe geweest, nooit meer, te massaal.
de enige beurs waar ik nog naar wel naar toe wil is de art specially in Nijkerk. is gelijk een weekendje uit met mijn zus. maar ook dat hoeft niet elk jaar.

Angelique zei

Prachtige en originele kaart voor je zus. Vervelend dat je dat stapeltje kwijt bent, erg herkenbaar, ben ook regelmatig wat kwijt. Ik ben ook niet naar de kreadoe geweest, ik vind het daar veel te groot.
lieve groetjes Angelique