https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 22 oktober 2019

Enjoy every moment


Hoihoi, al snel ben ik er weer met een kaartje wat ik maakte voor de liftchallenge die vandaag van start gaat. Ik mocht ook hier gast designer zijn. De opdracht is...maak een achtergrond van strepen in een door jou gekozen kleur en laat die terugkomen in de versiering erop. Gebruik geen washitape maar inkt!
Ik koos voor distressinkt met een tak met bloemen van mft!
Beetje bling en voila! Ik probeerde eerst iets anders maar vond het niet goed genoeg, misschien maak ik hem nog eens af!
De bloemen gaf ik wat Wink of Stella maar is niet zo goed te zien!
Echt een leuke opdracht...doen jullie mee?
Het voorbeeld staat hier onder...echt gaaf!




Groetjes Ellen

12 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooie kaart Ellen
Gr Karin

Scraptastisch zei

Je hebt een prachtig voorbeeldkaartje gemaakt Ellen voor de liftchallenge.
Ook je kaart hiervoor is super!!!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je maakte een hele mooie kaart ter inspiratie als gast-designer Ellen. Mooie kleuren heb je gekozen.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Je wist al dat ik het een heel mooie kaart vind, maar zeg het graag nog eens hier, Ellen. Fijn dat je onze GD bent!

Nelleke zei

Prachtig Ellen evenals je kaart voor je dochter. trouwens van harte gefeliciteerd nog met haar verjaardag. Wat een leuke uitdaging is deze challenge. Ik heb al wat klaarliggen nu de uitvoering nog. groet, Nelleke

Ans Gilbert zei

Wat leuk dat je weer GD mocht zijn, ik vind de kleuren super en een mooie stans heb je gebruikt
Ansx

GerJanne zei

Wat een schitterende kaart heb je voor de liftchallenge gemaakt. Ik zag hem al voorbij komen, maar kon niet reageren. Dus nu even teruggekomen. De kleur is geweldig. De challenge is er echt eentje die om meer kaartje vraagt...

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie kaart Ellen!
Groetjes Doris

Cornelie zei

Wat een onwijs mooi voorbeeld heb je gemaakt!!
Wink of Stella is hier ook favoriet, mooi subtiel, maar idd lastig te fotograferen.
Je achtergrond heb je prachtig gemaakt! Heel erg mooi dus nogmaals. Dank je wel voor je bijdrage Ellen!

KIT Cbe zei


Very Nice article. I hope you will publish again such type of post. Thank you

Ellen zei

Suprmooi die strepen in dezelfde kleur als de versiersels. Tekstje erbij maakt het geheel heel stijlvol.

Marjolein zei

Hele gave kaart! Ik ga deze week aan de slag met de liftchallenge, bedankt voor de inspiratie!