https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 25 november 2019

Happy birthday


Hoi, ik heb weer een kaartje. Deze was voor de vader van  Paul...hij werd 65 en gaf een etentje!
Nog eens met mn cijfers gespeeld wat ik super leuk vind! Happy Birthday is van Memory Box!
Her en der wat gestempeld met een stippen stempel van SU.


Het kerstkaarten maken wil niet echt vlotten want de inspiratie is er gewoon niet!
Maar ook de zin om het te doen is er niet. We passen wel veel op Anna op het moment en de vrije dagen heb ik steeds afspraken bij allerlei artsen en ook onderzoeken vwb mn pijnlijke gewrichten! 
Ik ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen.

Fijne week gewenst en tot de volgende post!
Groetjes Ellen


7 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat is deze kaart super leuk en origineel!
Sterkte met je gezondheid. groetjes Joanne

Ans Gilbert zei

Leuk is deze cijferkaart voor een man, de stipjes geven net dat iets extra's.
Wens je heel veel beterschap,
Ansx

GerJanne zei

Het is een heel mooi kaartje! Erg leuk hoe jij speelt met die cijfers. Ik ben ook benieuwd wat er uit de onderzoeken komt..lastig die pijnlijke gewrichten! Sterkte ermee!

Nelleke zei

Leuke kaart het lijken net kleine kruissteekjes. Groet, Nelleke

Marfien zei

Mooie kaart Ellen, dit idee lukte toch maar weer, petje af!
Jammer dat de gevolgen van de chemo bij jouw ook zo heftig zijn, veel sterkte en moed toegewenst

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke kaart Ellen. Succes met de onderzoeken.
Lieve groetjes Miranda

aussie aNNie zei

Lovely sweet card, your colours are just gorgeous.xx