https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 31 juli 2024

Vandaag legergroen/oud roze bij KKT



Hoihoi, vandaag kleurt blogland in de combi legergroen/oud roze. Het was een pittige opdracht bij
KKT vond ik. Als je in je voorraad niets hebt in die kleur dan moet je hem creëren haha…dus aan de gang gegaan en het was erg moeilijk en boven op mn kamer met ander licht leek het toch nog beter te kloppen. Martina moet het hier mee doen haha!
Ik koos voor een digi die ik heb gewonnen bij Alex Siberia en heb hem iets verkleind. Supermooi vogeltje vind ik het en gaf de kaart de tekst Beautiful van Renke. De achtergrond heeft een aantal lagen van verschillende materialen om de juiste kleur te krijgen en dat ook gebruikt voor het vogeltje. Ik weet wel dat het leger veel kleuren heeft!


Dankjewel voor de leuke reacties op de kaart voor Nelleke.
De pijn in mn rug is gelukkig een stuk minder…ik heb een warmtekussen waar ik af en toe tegenaan ga zitten en dat scheelt een hoop.

Fijne dag allemaal en tot de volgende kaart.
Groetjes Ellen


 

21 opmerkingen:

Colien zei

Heel leuke kaart in de kleurtjes van deze maand, gave stempel!
grtz Colien

Marjan zei

Mooie stempel is dit en wat heb je het geheel ook mooi gekleurd! Ja, lastig om zelf dan zo'n tint te creëren, maar goed gelukt, toch? Prachtige kaart, Ellen!

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! Goed opgelost zo als je geen papier hebt in deze kleuren.
Sterkte met je rug!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
ps. helaas heb ik mij niet aangemeld, er staat wel een kaartje op mijn blog

Nancy Soetaert zei

Je kaart is prachtig, perfect voor het KKT!
groetjes
Nancy

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en wat een mooie stempel! Heel mooi gedaan met deze kleuren. en legergroen kan zoveel kanten op is altijd goed toch? Je kaartje is in ieder geval een mooie! Groetjes Marijke

Trudy zei

Prachtige kaart en de kleuren zijn volgens mij wel goed!
Sterkte met je rug, hopelijk is het snel over!
Groetjes Trudy

Angélique zei

Een heel mooie kaart, je hebt de digi mooi gekleurd.
Goed om te lezen dat je rug al beter gaat, hopelijk is de pijn binnenkort helemaal weg.

!neke zei

Ik vind hem prachtig !!!!!
groeten Ineke

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi Ellen....gr karin

Trijntje zei

Hele mooie kaart met deze leuke digi. Mooi gekleurd. Groeten Trijntje

Marfien zei

Mooi ingekleurd, fleurig kaartje

Martina's kaartjes zei

een hele mooie kaart die helemaal past in het kleurenpalet dat gevraagd werd, geslaagd kaartje
hopelijk snel beter met je rug,
blij met je deelname deze maand,
grtjs,martina

GerJanne zei

Geweldig! Wat een mooi kaartje heb je gemaakt en je het die kleur heel mooi weten te maken!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Het was inderdaad lastig de juiste kleuren te vinden, maar je KKT kaartje is echt heel mooi geworden 🌺☕️

Nelleke zei

Zo gaaf dat je met de uitdagingen meedoet. Wat is die mooi. Iedereen interpreteert de kleuren anders of je hebt het net niet helemaal. Maar het gaat vooral toch om de Fin en ik vind het altijd weer verrassend wat iedereeen bedenkt en maakt. Groetjes Nelleke

Anita van Deur zei

Prachtige kaart!

Anita van Deur zei

Hoi Ellen de snijmal is van Memory Box. Groetjes Anita

chantal zei

Hier nog een late reactie op KKT, wat een mooie kaart. Super geslaagd
Liefs Chantal

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart Ellen. Fijne zondag, groetjes Doris

aussie aNNie zei

So pretty, lovely background and a gorgeous design x

karin zei

Een mooie digi en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
Groetjes,
Karin