https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 8 augustus 2024

Summer met ijs bij KIC



Hoihoi, vandaag een zomers kaartje met een ijsje. Bij het KIC blog vragen ze een ijsje op je kaart dus doe ik leuk mee met mijn kaart. Ik gebruikte de mallen van ECD de mason jar, de palmbomen van SL en het ijsje is een knipvel van BellaLu. Ik stanste de jar uit wit en bracht hem op kleur met inkt en ook eenmaal uit vellum samen met de ijsblokjes…ze liggen op de bodem. Het achtergrond papier is van AR dat gestanst is uit een CreaLiesje en de letters komen uit een tekstmal van APFOH. Alles bij elkaar werd deze kaart. De binnenkant ook maar meegenomen, staat altijd wel af vind ik!
Ik heb er met plezier aan gewerkt.


Challenges:



Dankjewel weer voor de leuke reacties op het legergroene vogeltje, leuk om te lezen! Geniet lekker allemaal van het zonnetje.

Groetjes Ellen 



12 opmerkingen:

carla zei

Een prachtige kaart.
Bedankt voor je inzending van onze "Alles Mag" challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Ellen.
De ijsjes zijn zo leuk.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Hoi Ellen,
wat een mooie zomerse kaart! Prachtige kleuren en zo leuk dat gezichtje op het ijsje...

Angélique zei

Een heel mooie zomerse kaart, mooie kleuren heb je gebruikt.

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind dit echt een heel mooi kaartje met de pastel kleurtjes

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de heerlijke zomerse ijsjes, en de frisse kleurtjes, leuk het gezichtje op het ijsje
groetjes ellen

Nicolette zei

Een heel mooi kaartje.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

Trudy zei

Wat een super zomerse en geweldig leuke kaart! En een ijsje is altijd lekker in de zomer!
Groetjes Trudy

KarinsArtScrap zei

een mooie vrolijke kaart Ellen......gr karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh die is weer superleuk Ellen, zo mooi zoals je alles gecombineerd hebt tot deze heerlijke zomerse kaart. Mooi opgebouwd met leuke stansjes en vrolijke kleuren heb je gebruikt. Leuk ook de binnenkant. Je kaart voor het KKT is ook een plaatje met dat lieve vogeltje. Bedankt voor de tip van het warmte kussen. Jij ook beterschap ermee.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Beetje laat, maar ik blog weinig en knutsel nog minder, veel te warm in mijn kamer en totaal geen zin in! Komt wel weer. Maar kom natuurlijk wel bij je kijken. Ik vind je kaart super, erg mooi samengesteld en zo heerlijk zomers! Binnenin ook mooi afgewerkt! Fijne week nog, het wordt even erg warm.

Trijntje zei

Deze kaart is erg leuk met de ijsjes.wij zijn nog onderweg… en niet altijd een goede wifi… . Groeten Trijntje