https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 12 augustus 2024

It’s a good day…

 


Hoihoi, vandaag mn kaart voor de Challenge bij DCL…cactussen. Ik las bij meerdere bloggers dat ze niks hadden van cactussen nou dat was bij mij ook het geval. Maar ik kreeg ineens een ingeving…er was nog een heel oud dp blok van de Action waar ik me 1 vel herinnerde met cactussen en vond het zowaar heel snel wat meestal niet het geval is 🙈 haha. Maar wat doe je ermee…🤷🏼‍♀️ ik wist het niet zo snel.
Ik maakte hem eerst maar op maat met de Crealies…mn favoriet op het moment!
Ik begon maar eens wat bloemen uit te knippen en al gauw werd het wat…druk papier dus vroeg niet veel extra’s vond ik. Wat ik uitknipte bewerkte ik langs de randjes met goud Gilding Wax en als laatste kregen alle donkerpaarse ronde bloemetjes extra micro pareltjes…ik vond het genoeg zo…binnenin nog een randje met een blom en klaar!
De tekst kan voor veel gelegenheden!




Dankjewel voor de leuke reacties op mn summer/ijs kaart!
Vandaag super heet maar hopelijk morgen minder…onze oppasdag en Anna en Tim zijn er ook weer na 4 weken vakantie, dus een hoop bedrijvigheid haha! 🥰  Ik moet met Anna aan de slag om een lampion te maken voor de optocht a.s vrijdag. Hier begint de laatste week van de vakantie. Sterkte allemaal en tot de volgende kaart.

Groetjes Ellen 




21 opmerkingen:

Epie zei

Een schitterende kaart is het geworden , veel cactussen
Fijne dag groeten Epie

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met dit mooie papier Ellen .
Heel veel cactussen zijn er te zien .
Groetjes Elle-Jeanne

Angela zei

Nee, cactussen zijn ook niet mijn favorieten..... maar jij hebt er een schitterende kaart mee gemaakt Ellen!
Wat geeft die gildingwax een supergaaf effect aan de bloemen. Leuk dat je ze verhoogd opgeplakt hebt. Komen ze nóg beter tot hun recht.
Ondanks het feit dat het wel érg warm is, omarm ik het toch..... zeker als ik terugdenk aan al het koude en vooral natte weer wat in mijn belevenis eindeloos duurde 😆. Het wordt vanzelf weer ander weer, dus koester ik dit weer nog maar ff..... mijn gewrichten vinden dit weer wel fijn 😁😂😍.

Angélique zei

Een uitbundige, fleurige kaart, heel leuk, vooral in de zomer. Je bent er toch nog een tijd mee bezig geweest, ondanks dat het drukke papier weinig toevoeging vroeg.
Veel plezier met de kleinkinderen morgen.

Rajani Rehana zei

Beautiful blog

Rajani Rehana zei

Please read my post

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ellen....gr karin

Trijntje zei

Wat heb je een leuke kaart met de fleurige cactussen. Heel leuk bedacht en gemaakt, veel plezier met je kleinkinderen. Groetjes Trijntje

Ellen zei

Wat een creatieve toevoegingen aan dit mooie cactussenpapier Ellen. Ik vind je micro pareltjes echt te gek! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

GerJanne zei

Ik vind hem heel gaaf bedacht! Perfect papier voor de cactuschallenge....

Ans Gilbert zei

Echt een superleuke kaart voor de cactus challenge, mooi hoe je er extra dingen aan hebt toe gevoegd,
Groetjes,
Ansx

Marjan zei

Nou, toch cactussen genoeg gevonden! Mooie kaart met dit papier en de uitgeknipte bloemen met gilding wax en hoe schattig zijn die microparels op de bloemknoppen! Fijn dat je meedoet met DCL, Ellen en succes met de lampion voor Anna!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de cactussen leuk hoe je het toch drukke papier heb verwerkt met de leuke extra's
groetjes ellen

Marfien zei

Knap dat je nog wist dat je dit leuke papier nog had, hele mooie bloemen heb je toegevoegd, het is een prachtig kaartje geworden

alma.heijenk@gmail.com zei

Een prachtige kaart maakte je. wat goed dat je je bedacht dat je dit papier had en het dan ook nog snel vinden...
groetjes Alma

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Je kaartje is heel mooi geworden, echt hele leuke cactussen 🌵🌵🌵 leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

Trudy zei

Nou dit zijn echt lekker veel cactussen, heel erg leuk geworden!
Ik ben ook niet zo gek op cactussen!
Groetjes Trudy

Rosalien Zwackhalen zei

De kaart heeft idd niet veel meer nodig maar die paar accenten maken het mooi af. Leuk dat je toch iets gevonden hebt met cactussen. Ik moest ook flink zoeken in mijn voorraad...lol...Bedankt voor je deelname bij de DCL.

Nicole Parmentier zei

Je hebt gelijk, dit papier heeft niet veel nodig maar ik vind het prachtig zoals je de bloemen en microparels hebt toegevoegd. Mooi gedaan! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge!

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen, ik heb géén poppy stans gebruikt, dit zijn kant en klare bloemetjes..

!neke zei

Heel leuk !!!!!
Ze hebben in ieder geval mooie bloemen !!!!
groeten Ineke