https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 28 juli 2024

Van Harte…voor Nelleke



Hoihoi, ik laat vandaag de kaart zien die ik maakte voor Nelleke haar verjaardag. Ik heb gestempeld met de watercolor's set van Altenew.
Ik sneed eerst de kaart en de opleg kaart met de gaatjes en kleurde achter verschillende gaatjes met dezelfde kleuren als de stempels.
De bloemen erop en Van Harte van MD in goud.


 Ik hou van deze stempels…hoewel het best een klusje is maar ik daag mezelf graag uit haha. Nelleke vond hem mooi schreef ze en daar doe je het voor toch! Nelleke bedankt voor je lieve reactie…ik werd er blij van! 

Vrijdag ben ik met de hogedrukspuit aan de gang geweest in de voortuin incl. de oprit…alles weer lekker opgefrist en dat kun je ook heel goed zien.
Ik begon met onkruid wieden en dus te lang gebukt gestaan maar dat merk je pas achteraf. Nu super veel pijn in mn onderrug 😬…hoop dat het dinsdag over is als Max weer komt.🤞🏻 
Ook de prunus heeft manlief af moeten zagen omdat hij er ziekjes uitzag…heel jammer want hij stond er al een poosje en bloeide jaren prachtig roze.
Eerder ook de achtertuin aangepakt en ziet er ook weer gezellig uit. Een hele klus ook want we hebben de hele tuin met grote tegels gelegd!
Het was lang geleden dat ik het had gedaan mede door mn operaties dus het patroon waarin de tegels gelegd zijn was pikzwart en dus niet meer te zien…nu weer licht in de tuin!

Dankjewel voor jullie lieve reacties op mn vorige post…fijn om te lezen.
Fijne zonnige dag allemaal en tot de volgende post.

Groetjes Ellen 






12 opmerkingen:

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart voor Nelkrje gemaakt. Deze bloemen zijn erg mooi. De achtergrond heb je erg mooi gemaakt. Kan me voorstellen dat deze kaart bij Nelleke erg in de smaak viel. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloemen, leuk dat oplegvel met de gaatjes en erachter de zelfde kleuren als de bloemen dat geeft een mooi geheel
fijn dat de tuin weer opgeknapt is en sterkte met je rug
groetjes ellen

Marfien zei

wat een leuke kaart met de gaatjes en daarachter deze mooie kleuren en dan ook nog vrolijke bloemen. Een koordje voor mijn leesbril is misschien toch wel handig . . . .

Nelleke zei

Nogmaals dank voor deze schitterende kaart die bij mij staat te shinen . Lees: hangen, waar ze een jaar blijven hangen. Altijd weer hoe bijzonder mooie kaarten je maakt. De vorige had ik gemist, vakantie, maar die is ook gaaf zeg! Groetjes Nelleke

Angélique zei

Een leuke, hippe kaart, mooi gemaakt.
Lekker dat alle tegels weer schoon zijn. Sterkte met je rug.

Caroline zei

Superleuk gedaan zo!
Ja, dat gebukt staan is niet goed voor je rug (ik spreek uit ervaring helaas). Flink smeren en paracetamol en dan is het morgen hopelijk over! Sterkte!
Groetjes Caroline

Marjan zei

Wat een beauty, Ellen! Ik vind die stippels erachter echt mooi combineren! Ja, met deze set stempelen is best bewerkelijk, maar blijft mooi, vind ik ook!
Goed van je, alles lekker opgefrist! Wij hebben ook wat dingen die dood zijn, al oude planten, dus ja... zullen ook wel een eindigheidsduur hebben. Sterkte met je rug!

Elle-Jeanne zei

Een prachtige kaart voor de jarige Nelleke.
Mooie bloemen stempel.
Ja krom staan is niet goed voor je rug.
Wens je beterschap.
Groetjes Elle-Jeanne

Ans Gilbert zei

Je maakte voor Nelleke een prachtige kaart, mooie bloemen en gaaf met de gouden tekst.
Ik ben echt zó ziek geworden van Tramadol, ik kon zelfs niet goed meer slikken en misselijk, braken en zweten. Oxycodon heb ik ook ooit gehad nà een schouderoperatie, dat is nog sterkter dan Tramadol, ook maar één dag geslikt.
Ik ga wel door met Paracetamol en hoop dat het dan toch beter zal gaan,
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Ik zag hem in het echt en hij is prachtig. Nelleke was er inderdaad heel erg blij mee..
Jullie zijn lekker bezig geweest. Maar doseren is lastig he? Dan wil je het het liefst afmaken, maar dan kun je het de volgende dag wel voelen!
Alles weer mooi is fijn!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een plaatje weer Ellen, jij hebt zo'n mooie chique stijl van kaarten maken vind ik. Dit is ook weer echt een "Ellen kaart". Mooi die opengewerkte rondjes bij de opleg kaart, fijntjes. Knap dat je zo doorgepakt hebt, nu lekker van genieten, hopelijk valt de rugpijn mee.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ellen.....gr karin