https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 22 juli 2024

Happy birthday




Hoihoi, vandaag laat ik een kaartje zien gemaakt met stempels en stansjes van Alex Syberia. Ik maakte hem voor de moeder van Joyce, ze werd 60!
Ik had deze nog niet laten zien zag ik…ze wordt al bijna 61. 🤭
Ik heb blauw/roze draad, sequins en hele kleine kraaltjes gebruikt voor het extraatje!
De binnenkant licht gestempeld om er gewoon overheen te kunnen schrijven.


Dankjewel voor de leuke reacties op mn geboortekaartjes, leuk om te lezen!

Groetjes en geniet van het zonnetje! 
Ellen 



 

15 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Ellen,
Ik heb je schattige baby kaartjes ook bekeken, ze zijn heel erg mooi!!!
Dit kaartje is ook prachtig ... bijna een jaar later nog geplaatst, haha
xx Gerie

!neke zei

Super mooi Ellen !!!!!
groeten Ineke

Trijntje zei

Prachtige kaart heb je met deze mooie bloemen gemaakt. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Ellen.
Mooi met de stempel.
Groetjes Elle-Jeanne

KarinsArtScrap zei

een prachtig kaartje Ellen.......gr karin

GerJanne zei

Oh prachtig weer Ellen.Dat heb je heel mooi gemaakt.
En genoten heb ik! Hier was het even heel donker, maar toen mijn oud-collega's kwamen scheen de zon en hebben we tot tegen 10 uur buiten gezeten!

Angélique zei

Een mooie kaart met leuke kleuren en mooie bloemen. Tof die kraaltjes erop verwerkt.

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, ik ben benieuwd naar de volgende die ze krijgt, deze is prachtig!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloemen erop, leuk met de kraaltjes erbij
groetjes ellen

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart, de bloemen springen eruit.Fijne dag, groetjes Doris

Marjan zei

Ik heb deze stans ook, nog nooit iets mee gedaan! Maar niet de stempels. Jouw kaart ermee is supermooi, prachtige tinten gebruikt tegen de achtergrond!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart met die mooie achtergrond, mooie bloemen en zo leuk de touwtjes en kraaltjes erbij verwerkt Ellen.
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Een prachtige kaart Ellen.
Groetjes Nicolette

aussie aNNie zei

A fabulous design and I love your sweet colours and image here, just beautiful x

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart Ellen, heel mooi.

Lieve groet, Petra