https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 28 augustus 2023

Hoera Max 2 jaar




Hoihoi, hier ben ik weer met het kaartje wat ik maakte voor Max…donderdag was hij jarig en is twee jaar geworden en wat ging dat hard. We zijn met hem en zn ouders, opa en oma’s naar dierentuin Blijdorp geweest en was weer een leuke dag! Ik hoor Max nog roepen als ik even niet in het zicht was…oma Ellen oma Ellen, zo schattig, hij moest iedereen bij elkaar houden.

Ik stempelde deze leuke op elkaar gestapelde schattige dieren (MFT) en kleurde ze met Derwent potloden. Ik maakte nog 4 ballonnen extra en kleurde deze ook in met de tintjes uit het achtergrondpapier. Ik vind het wel een vrolijke boel zo.



Challenge:

Alles mag…loopt tot 7 september

De binnenkant nam ik ook nog even mee met leuke stempels!

Gisteren hebben we zn verjaardag gevierd met zn allen en het was heel gezellig en superdruk maar Max deed het prima en is heel erg verwend.
Nu op naar de verjaardag van Tim.

Ik ben in de top 3 gekozen bij Knutsels en Kadootjes met mn vlinderkaart, zo leuk!
Dankjewel voor jullie leuke reacties op de kaart, altijd leuk om te lezen.

Tot de volgende kaart, 
Groet Ellen 



19 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een super mooie verjaardag kaart. wat mooi ingekleurd en een leuke stans. tenminste dat denk ik dat het een stans is. die met de lijntjes
gr Alma

Angélique zei

Wat een ontzettend leuke en vrolijke kaart, heel mooi gemaakt.
Max heeft duidelijk genoten van zijn verjaardag in de dierentuin, zo leuk!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met Max, ze zijn zo leuk op deze leeftijd hè? Dat is genieten toch? Wij hebben vrijdag en zaterdag feest. De kaart voor hem is geweldig, lekker vrolijk en prachtig gemaakt. Dank ook voor het meedoen aan de uitdaging van KMP. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Hoi Ellen, zat ik net een hele reactie te typen, had ik hetzelfde wat jij vaak hebt. Ik kon geen reactie achter laten.
Maar je kaart is ontzettend vrolijk en wat lerk dat jullie met zijn allen naar Blijdorp geweest zijn. Zo leuk, 2 jaar. Het worden dan al hele mensjes.
Het gaat inderdaad veel te hard!

KarinsArtScrap zei

wat een super mooie vrolijke kaart Ellen

gr karin

Nicolette zei

Wat een vrolijke kaart voor de jarige Max. En een gezellig uitje naar Blijdorp.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Wat een vrolijke kaart voor Max! Wat gaat de tijd hard he. Ik hoor het hem roepen oma Ellen!
Dat doet Evi ook tegenwoordig: oma Caloline end an bij alles wat ze wil dat is dus vaak haha. Maar wel heel schattig!
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke beestenboel erop wat een mooie mal heb je gebruikt zo leuk al de vrolijk gekleurde ballonnen
groetjes ellen

Trijntje zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon. Wat heb je een mooie vrolijke kaart voor Max gemaakt.. Groeten Trijntje

Marjolijn van Elsberg zei

Oh wat een leuk kaartje is dit, daar heb je vast ook met plezier aan gewerkt. Nog gefeliciteerd met je kleinzoon.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Max Ellen. Wat heb je een vrolijke feestelijke kaart voor hem gemaakt. Past goed bij de dierentuin die vrolijke beestenboel. Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk.
Lieve groetjes Miranda

Crea Astrid zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon. Wat een prachtige kaart heb je voor hem gemaakt. Schattige stempels gebruikt en prachtig ingekleurd. Leuk ook dat je aan de binnenkant ook nog een stempeltje hebt gezet, komt het mooi terug zo.
Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

Groetjes, Astrid.

Trudy zei

Super leuke lieve en vrolijke verjaardagskaart en nog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon!
Groetjes Trudy

Bernadet zei

Wat een gave, vrolijke kaart maakte je voor Max Ellen.
Zo leuk gedaan en zoveel te zien.
En wat een fijne leeftijd hè, 2 jaar alweer.
Ik kon vorige keer ook geen reactie achter laten. Vandaar dat ik het nu nogmaals probeer.

Marjan zei

Ha Ellen, ik zag je reactie op mijn blog en en dacht ... ga eens kijken, want ik zie nu dat ik zowaar op twee posts van jou niet gearegeerd heb! Ik heb ze niet gezien in mijn leeslijst, dat gebeurt wel eens vaker en hoe dat komt??? Bloggerrrrrrr!! Goed dat je het even meldde, je weet dat ik graag bij je kom kijken! Ik zal me eens opnieuw als volger aanmelden, misshcien helpt dat.
Beetje mosterd na de maaltijd dus, maar alsnog van harte met de verjaardag van Max en wat maakte oma een geweldige kaart voor hem met die stapel dieren, de feestelijke achtergrond en mooie ballonnen!

Marjan zei

Twee, vier!!! Hoe is het mogelijk! ik ga ze allemaal bekijken nu.

aussie aNNie zei

Love how beautiful and serene this one is! Enjoy the week!

Angela zei

Wat een schitterende kaart voor Max!
Dat vonden de DT-leden van KmP ook, want je staat met deze kaart in de Top 3 van de Augustus challenge. Stuur je ons een mailtje Ellen?
groetjes Angela
DT-KmP

Mariann Jakobsen zei

Such a beautiful card! Love it!
Hugs