https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 14 augustus 2023

Special Friend



Hoihoi, hier ben ik weer met een kaartje. Ik maakte hem al even geleden en het toeval wilde dat ze bij de Challenge van de Egel een schuifkaart met bladeren en vogels vragen dus ik was snel klaar met deze leuke opdracht. Ik deed inspiratie op bij het blog “Anita’s warme groetjes” en ben papier gaan zoeken en dit is het geworden. De werkwijze was net even anders dan de bekende schuifkaart dus ik moest even goed puzzelen. Heel leuk om te doen.
Veel knipwerk en ik heb op de staarten van de mooie flamingo’s gilding wax gebruikt.


 




Gisteren was ik met de kinderen en kleinkinderen naar Ouwehands Dierenpark en maakte deze foto van de prachtige flamingo’s…ik vind ze zo elegant.
Het was een super gezellige dag met prachtig weer!
Het was de eerste keer na een lange tijd dat ik een hele dag op pad was en met veel lopen…ik vond dat ik geslaagd was maar merkte dat ik s'avonds wel steeds in slaap viel dus ik vertrok al vroeg naar mn mandje.

Schuifkaart met bladeren/bomen en vogels

Bedankt voor jullie reacties op mn “wave” kaartje.

Groetjes Ellen 


17 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de mooie flamingo.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Hoi Ellen, wat een gaaf model is het. Hij lijkt inderdaad op dat andere model, maar dan een kwartslag gedraaid. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
En gezellig die dag naar de dierentuin. Fijn dat het goed ging, ook al was je dan in de avond erg moe. Je hebt er enorm van genoten, begrijp ik. En wat een mooie foto's van de flamingo's.

Angélique zei

Een heel mooie kaart, die nog goed bij jullie uitje past ook. Het is een heel leuk model, mooi aangekleed met al die sierlijke flamingo's.
Fijn dat je zo genoten hebt, je was daarna moe maar voldaan begrijp ik.

KarinsArtScrap zei

een super mooie kaart Ellen

gr karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi tropisch kaartje met de mooie flamingo's tussen de bladeren, leuk idee voor een schuifkaart
gezellig met je kleinkinderen naar de dierentuin
groetjes ellen

karin zei

Echt mooi kaartje met de flamingo's erop. Heel leuk modelletje met het schuifdeel.
Groetjes,
Karin

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart! Een hele fijne en zonnige week.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige schuifkaart heb je gemaakt met dat mooie dessin-papier. Leuk die flamingo's en mooi zoals je de staarten bewerkt hebt. Gaaf dat je ze in het dierenpark ook in het echt zag Ellen. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Scraptastisch zei

Zo sierlijk als flamingo's zijn zo sierlijk is ook je kaart met heel mooi schuif gedeelte! De touch of gold staat ook heel mooi! Heerlijk dagje dierentuin, dat heb je maar even mooi gedaan ! Zo leuk om met je kleinkinderen naar een dierentuin te gaan dag met gouden randje Ellen!
xx Gerie

Nicolette zei

Een prachtige kaart. Leuk dat je hem zo kan schuiven. En heerlijk met de kleinkinderen op pad. Ouwehands dierenpark is voor mij al zeker 40 jaar geleden dat ik daar was.
Groetjes Nicolette

Bernadet zei

Supermooi gemaakt Ellen!
Dat schuifgedeelte is geweldig leuk gedaan!

Bernadet zei

Als antwoord op je vraag op mijn kaartje;)
De vis heb ik dmv een magnetische slider gemaakt. Dus magneetjes onder de vis geplakt en op het schuifgedeelte. Ik vind die zichtbare openingen niet mooi uitzien. Vandaar de magneetjes.

Anoniem zei

Wat een mooie kaart Ellen, echt een Ellen kaart. Een leuk idee om wax te gebruiken op de staarten van de flamingo’s. Heerlijk dat je weer een dagje uit kon gaan met de kleinkinderen. Dan mag je toch ook moe zijn? En lekker nagenieten toch? Groetjes Nelleke

Trudy zei

Wat een prachtige kaart en leuk die foto erbij!
Een dag dierentuin is ook best wel vermoeiend!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Deze kaart heb ik even gemist. Maar wat is die mooi. flamingo’s zijn zeker erg mooi. Je foto is heel erg leuk.fijn dat je een gezellige dag met de kleinkinderen had. Groeten Trijntje

Nelleke zei

En nog dank je wel voor jouw schuifkaart bijdrage aan de Egel. Nelleke

Marjan zei

Wat mooi deze kaart!!! Prachtig model, dat het puzzelen was, snap ik, maar goed gedaan en die flamingo's heb je heel goed gekozen, schitterend!!
Ja, mooi deze dieren, wist je dat ze hun kleur krijgen door het stofje Astaxanthine, dat zit in de diertjes die ze eten. het is ook in de beautyindustrie een hoog gewaardeerd anti-oxidant.