https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 20 augustus 2023

Congrats



Hoihoi, vandaag heb ik vlinders voor jullie want ik wil meedoen met de Challenge van Knutsels en Kadootjes. Ik ben gek op vlinders dus vandaar…


Ik ben aan de slag gegaan met de Gardenia lijn van 49 and Market…zo mooi vind ik en heb daarbij de vlinders gebruikt van Renke en dat weer gecombineerd met goud.
Ik heb de kaart gemat op een zwart/wit streepje…wel een leuk effect.
Verder niet veel uitleg nodig dacht ik.



De binnenkant kreeg een lijntje met washitape met vlinders, ook van dezelfde lijn.
Dankjewel voor jullie reacties op mn Flamingo schuifkaart, ik merk wel dat het rustig is.
Heb net de kaart klaar voor onze benjamin…Max wordt deze week 2 jaar dus we hebben weer een feestje! 🥳 🎈 
Anna moet weer naar school morgen…ook weer spannend voor haar een nieuwe klas en voor Tim veranderd er niet veel, hij wordt in oktober 3 jaar…dus nog een kaartje verzinnen.
Ik wens jullie een gezellige nieuwe week toe en tot de volgende kaart.

Groet Ellen 



21 opmerkingen:

Anoniem zei

Alvast gefeliciteerd met Max, 2 jaar alweer. Max en onze kleinzoon verschillen maar weinig met elkaar. Hugo is ook alweer bijna 2. En ja in het midden van het land zit de schoolvakanties er al weer op en gaat het gewone leven alweer beginnen. Jouw kaart vond ik geweldig, wat mooi uitgedacht en gemaakt, mijn complimenten! Groetjes Nelleke

Marfien zei

prachtige vlinderkaart, schitterende uitvoering

GerJanne zei

Oh Ellen, wst een schitterende kaart!! Prachtig die blijvers. Dank je el voor het meedoen bij K&K.
En nee ik wist niet dat ik in een speerdistelveld 😉 stond!!! Heel mooi.
Nu weet ik dat het echt bestaat....

Angélique zei

Wat een sierlijke vlinders met het goud erbij, heel chic. Mooi met de warme tinten erbij. Alvast gefeliciteerd met je kleinzoon.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie vlinders sjiek hoor mooie achtergrond heb je erbij gemaakt en leuk het randje aan de binnenkant
groetjes ellen

Caroline zei

Wat een prachtige kaart Ellen!
O wow, Max al bijna 2! En ja Tim en (onze) Evi worden natuurlijk al bijna 3 hihi
Spannend weer voor Anna hoor zo'n nieuw schooljaar
groetjes Caroline

Marjolijn van Elsberg zei

Via via kwam ik op je blog terecht ellen, wat een mooie kaarten mak je! Dat goud achter de vlinders vind ik prachtig, ik ga het eens onthouden als dat mag van je. Heel inspirerend je blog.

KarinsArtScrap zei

mooie kaart Ellen

gr karin

Marjolijn van Elsberg zei

Ik las je reactie op mijn blog Ellen, ik heb er ook nog een stuk of 40 denk ik, gebruik ze ook niet meer, via marktplaats schijnen ze best geliefd te zijn. Ik verkoop nooot spullen, geef alles aan een hobbyclub voor mensen met een beperking als ik er niks meer mee doen dus geen ervaring met de verkoop er van. succes, er zijn nog best veel liefhebbers Magnolia staat nog steeds op beurzen hier.

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart met de vlinders, echt heel mooi gemaakt!
Groetjes Trudy

Angela zei

Woww wat een prachtige vlinderkaart Ellen! Hele mooie kleurencombinatie!
Hier zijn de oudste kleinzoons ook weer naar school.... altijd spannend een nieuw schooljaar.

karin zei

Prachtig kaartje met die vlinders erop. Schitterend gemaakt.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een kunstwerkje heb je weer gemaakt Ellen. Je hebt een heel eigen stijl die ik heel mooi vindt. Die achtergrond is heel mooi voor de vlinders en het gestreepte randje langs de kaart geeft echt een mooi accent.
Alvast gefeliciteerd met jullie kleinzoon, altijd leuk een feestje.
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Een prachtig kaartje , mooie achtergrond gemaakt .
Ook de binnenkant met de rand staat heel mooi. Geniet met de verjaardag van je kleinzoon.
groetjes Marjan.

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met de vlinders. Heel erg mooi gemaakt. Gefeliciteerd met je kleinzoon. Groeten Trijntje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Zo zeg je kan wel zien dat je van vlinders houdt, wat een prachtige kaart heb je gemaakt Ellen. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

!neke zei

Heel mooi deze vlinderkaart !!!!!
groeten Ineke

Marjolijn van Elsberg zei

Nog een reactie, op jouw reactie, dankjewel. Ik zie jou in mijn reacties als "onbekend" dus ik kan niet doorlinken naar je blog. Heel jammer maar nu weet ik dat jij het bent. Wat leuk dat je workshops gaf ook. Weet je bij toeval hoe dit kaartje heet? Dan kan ik dat aan mijn bericht toevoegen voor mensen die het leuk vinden om te maken, dankjewel alvast, groetjes, Marjolijn

Marjolijn van Elsberg zei

Suprdankjewel Ellen, ik heb de link in mijn bericht geplaatst en een verwijzing naar jouw blog.

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige vlinderkaart, ik scrolde even terug naar je flamingo schuifkaart, deze is ook al zo mooi!!!
gr Alma

Marjan zei

Wat een schittereden kaart, ik vind dit echt een Ellen kaart, heel elegant en verfijnd!! Dat papier is erg mooi en past goed bij jou! Je gooit vast hoge ogen hiermee!