https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 15 september 2023

Van harte gefeliciteerd




Hoihoi, vandaag heb ik een kaartje wat ik maakte voor de Challenge van DCL

Ze vragen embossing pasta op de kaart..

Ik kreeg eens bij een bestelling een stencil cadeau met allemaal bijtjes en maakte er dit kaartje mee. Ik had eerst een ander stencil geprobeerd van een kerstboom maar dat lukte niet goed, was heel lelijk dus weg ermee.
Ik had nog embossing pasta van Nuvo in deze kleur maar al een poosje niet gebruikt en ik vond het wat hard maar het smeerde goed maar moest wel voorzichtig te werk gaan…met het puntje van mn mesje. Ik was wel tevreden!
Ik had net deze bloem gestanst voor iets anders maar vond hem wel geschikt en kleurde hem met distress inkt en stanste de bijtjes erbij van ECD.
Wel een leuk geheel toch..


Met mn kaartje voor Max ben ik in de top 3 gekozen bij Kleuren met Potloden en mocht digi stamps uitkiezen bij Alex Syberia…dus binnenkort zien jullie mijn kleurtalent (maar niet heus) ik ben er niet zo goed in maar ik ga mn best doen haha. In oktober mag ik GD zijn op dit blog, superleuk!


Dankjewel weer voor de leuke reacties op mn winnende kaartje…leuk! 
Tot de volgende kaart maar weer en dat is snel want de challenges lopen volgende week af!

Groet Ellen 



17 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ellen, wat heb je een BIJzonder leuke kaart gemaakt met al die bedrijvige bijtjes rond die mooie bloem. Heel leuk dat er zowel bijtjes gemaakt zijn met embossing-pasta als gestanste bijtjes. Gefeliciteerd met je toppertje, dik verdiend.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Knap dat je de embossing pasta nog zo goed op het papier heb gekregen! Ik had ook 2 van die potjes maar ook uitgedroogd, weg ermee ... spijkerhard! Het is een vrolijke kaart geworden met de stencil en stansjes van de bijtjes en de bloem past er prima bij! Gefeliciteerd met je topperkaart voor Max en gewonnen digi's en ik ben nieuwsgierig naar je kleur talenten, hihi ben ik ook niet hoor maar blijf het zo af en toe proberen. Fijn weekend Ellen,
xx Gerie

Marjan zei

Nuvopaste... ik ben blij dat je het nog kon gebruiken! Het is mooi spul, maar ik koop die grote potten niet meer. Ondanks folie erin en dan deksel erop helemaal opgedroogd en dus een duur potje weggooien. Maar ... het gaat over je kaart en die vind ik geweldig. Wat heb dat leuk gedaan met die bijtjes en prachtige bloem!! De embossing bijtje i.c.m. alles staan erg leuk! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

Ik heb je mail gelezen hoor en antwoord morgen, drukke dagen gehad!

KarinsArtScrap zei

mooie kaart Ellen

gr karin

anja curvers zei

Wat ontzettend gaaf gedaan zeg met die leuke bijtjes. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Nelleke zei

Wow wat een gave kaart heb je gemaakt. geweldig die gekleurde bijtjes met structuur pasta. En de bijpassende bloem ook al zo mooi. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Heel gaaf deze kaart! Supermooi met de pasta en goed gelukt zeg! Is altijd afwachten of het wat lijkt. Dat heb jij ook ervaren.
De bloem is ook prachtig! Zo leuk met die rondvliegende bijen!

De Hobbykamer van Petra zei

Het is een hele leuke bijenkaart geworden en het ziet er "gelikt" uit.

Lieve groet, Petra

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke embossing stencil en de leuke herfstkleurtjes en details ik hoor de bijtje hier gewoon lekker zoemen
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Nicolette zei

Wow wat mooi gemaakt. En succes met het kleuren, is ook niet zo mij ding.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Nicolette

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan met de bijtjes op je kaart! En in een kleurtje, mooi. Leuk dat je met ons meedoet met ons bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

Rosalien Zwackhalen zei

Super leuk gedaan om die bijtjes te embossen. Prachtige kaart en leuk dat je de uitdaging aangegaan bent.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaart met de bijtjes.
werken met pasta blijf ik lastig vinden,
gr Alma

Ellen zei

Wat een superleuke kaart Ellen, de opdracht om embossing-paste te gebruiken is goed gelukt.
Bedankt voor het meedoen met DCL, groetjes Ellen

Nicole Parmentier zei

Lekker bezig Ellen! (bezig bijtje!) hier ook al zo een leuke kaart. Je hoort ze bijna zoemen al die bijen op je kaart rondom die prachtige bloem. Heel erg mooi gedaan. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge!

Pat zei

Such a beautiful flower Ellen and the texture paste bees using the stencil make a great background, and the bees surrounding and also on the flower are so cute..a really pretty card. x

Pat zei

Sorry Ellen, I also meant to say congratulations on being in the Top 3 over at Colour with Pencils and also getting a lovely prize too. Your balloon card was beautiful and fully deserving of the win. x