https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 21 september 2023

Lieve kerstgroetjes



Hoihoi, vandaag een tent-kerstkaartje wat ik maakte voor de LiftChallenge


Ik maakte de opening in de vorm van een ster, vond ik weer eens wat anders.
Ik maakte eerst een sneeuwvlokken achtergrond en gebruikte mn o zo leuke vogeltjes van MFT die ik ingekleurd heb met mn Derwent potloden en gedoezeld met terpentine.
Een gouden randje langs de ster en wat bling maakte het af!




Dit is trouwens mn eerste kerstkaartje en ik heb er 2 klaar liggen om in elkaar te plakken. Zoals elk jaar schiet het niet echt op. Zijn jullie al op dreef voor de kerst? Op donderdag is wel alles altijd kerst dus dat zou een stok achter de deur zijn voor mij maar denk dat het niets voor mij is. Ongelooflijk dat veel bloggers elke dag een kaartje kunnen plaatsen…sommigen hebben niet altijd een lange tekst erbij, hoeft ook niet natuurlijk.

Ik heb met mn flamingo-kaart bij de Egel de eerste prijs gewonnen, hoe leuk is dat…en vandaag kreeg ik een mooi pakketje thuisgestuurd met de mooie mal + nog extraatjes zo leuk. Ik kan niet reageren bij de Egel dus bij deze…heel erg bedankt, blij mee!


Dankjewel weer voor jullie reacties op mn bijtjes kaart voor DCL, leuk om te lezen!

Groetjes en tot de volgende kaart.
Ellen 


19 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Ellen,
wat een mooie kerstkaart is het! En in tentvorm! Prachtig met die ster als doorkijkje.
Ja, ik plaats bijna elke dag. Het slijt er gewoon in, dat bloggen en ik kan snel typen en lezen, dat scheelt een heleboel!
Ik heb je bedankje doorgestuurd naar ons DT! Lief van je en heel veel plezier met de mal en wat je er nog bij kreeg.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi tentkaartje leuke idee met de ster, wat een leuke vogeltje heb je gebruikt
gefeliciteerd met je toppertje altijd leuk
groetjes ellen

Nicolette zei

Een mooie kaart en wat een schattig vogeltje, heel mooi gemaakt.
Gefeliciteerd met je winnende kaart.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Prachtige tentkaart heb je gemakt Ellen!
Groetjes en gefeliciteerd met je winnende kaart,
Diny

karin zei

Prachtig kaartje met die grote ster.
Proficiat met je topplaatsje.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat een prachtige kerstkaart erg leuk met het vogeltje.Mooie kleuren. Gefeliciteerd met je topper.Groeten Trijntje

Marjan zei

Gaaf hoor! De ster is erg leuk als doorkijkje inderdaad en ook de achtergrond! Deze set blijft geweldig, ik heb hem ook nog en gaat ook niet weg. Mooie tinten heb je gebruikt, echt winters.
Mijn kerstkaartjes maak ik door het hele jaar heen, al is het niet elke donderdag, maar dat scheelt wel. Ik maak ook wel wat kleine series van hetzelfde idee. Elke dag iets plaatsen, nee... en ook niet elke dag bloggen, ik heb er geen tijd voor. Gelukkig moet er niks!!
Van harte met je topper, die is ook prachtig. En erg leuk dat je met de Liftchallenge meedoet!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een schitterend kerstkaartje!!!
ik heb al een x aantal kerstkaartjes klaar. mede ook doordat ik begin van het jaar meedeed met donderdag kerstkaarten dag maar daar komt nu momenteel niets van helaas.
gr Alma

Angela zei

Wow Ellen wat een supergave kerstkaart! Zo'n leuk modelletje en wat prachtig die geƫmboste achtergrond. Een plaatje van een kaartje!!

machine a sous en ligne gratuit zei

Bedankt voor uw waardevolle inzichten

Neline zei

Super leuk, mooi modelletje! de winter birds heb ik ook, ik heb gelijk inspiratie opgedaan bij je :)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie tentkaart in kerstsfeer Ellen. Zo leuk met dat doorkijkje en schattige vogeltje, alles is heel mooi op elkaar afgestemd. Gefeliciteerd met je prijs bij De Egel. Het was ook een mooie kaart die je gemaakt had.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Nicole Parmentier zei

Echt geweldig mooi en stijlvol gedaan Ellen, echt prachtig! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

Cornelie zei

Ik vind het een prachtige uitwerking helemaal in jouw eigen mooie stijl! Super mooi Ellen!
Voor dit jaar heb ik al heel veel kerstkaarten
Normaal begon ik pas in oktober ofzo, maar ik vond dat het dit jaar anders moest. Ik doe dan de Merry Monday, komt op hetzelfde neer, eerst iedere week, nu 1x per maand. Ik dacht ook dat het niets voor mij zou zijn, maar het leuke vind ik, dat je echt al je kerstspulletjes gebruikt die je hebt. Anders was ik vaak toch geneigd het nieuwe te gebruiken. Dus...ik zou het zeker eens proberen. Al vond ik 1x per week teveel ;-)
Bedankt voor je mooie inzending!

Marjolijn van Elsberg zei

Ik kom toch even een rondje bloggen want ik mis de leuke creaties en babbels van jullie. Ik ga niet per bericht reageren want dat lukt me (nog) niet. Wat een prachtige tentkaart is dat geworden, bijna een cadeautje zo! Fijn weekend.

!neke zei

Geweldige kaart !!!
En gewonnen bij de LC!!!!
Gefeliciteerd !!!!
Groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

gefeliciteerd!!! je hebt gewonnen met deze tentkaart!! zeer terecht, supermooie kart.
gr Alma

Trudy zei

Prachtige kaart en gefeliciteerd met je gewonnen prijzen! Dik verdiend!
Ik snap ook niet hoe mensen iedere dag een kaartje kunnen plaatsen en dan ook nog een hele tekst erbij. 1 kaartje per week red ik vaak al niet.
Groetjes Trudy

Pat zei

What a brilliant card Ellen, and love the star aperture with the star placed on the inside and visible through it, with the cute bird and leaves, and what a pretty pierced snowflake background. Congratulations too on winning the top prize for your beautiful flamingo card. x