https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 1 september 2020

Kaartje voor Anna



Hoihoi, vandaag een draaikaartje voor Anna...ik zag dit op YouTube en vond het wel leuk dit te maken. Het zou wel een kameleon moeten zijn natuurlijk maar die had ik niet dus maar een koala haha. Het filmpje was van Lawn Fawn. Leuk toch? Hier kun je het vinden...
De kaart heeft niet veel uitleg nodig denk ik...het was leuk om te doen. 



Ik doe mee met de challenge bij DCL...alles mag.


Ik deed net een blogrondje en reageerde bij GerJanne op haar drukke week en zei dat hier niet zoveel gebeurde nu met corona en het voorzichtig lopen met mn krukken maar dat is eigenlijk niet zo want vrij regelmatig ben ik in het ziekenhuis te vinden...zo ook afgelopen donderdag.
Ik had klachten dus ging naar de huisarts...ze stuurde me naar het zkh voor bloedprikken en een longfoto. Bij het lab kreeg ik een rode map mee met ‘cito-spoed’ en vroeg of ik me zorgen moest maken...neehoor alleen een snelle uitslag nodig. Nouja het zal wel...
We waren nog geen kwartier thuis toen de huisarts me belde met de ‘snelle’ uitslag. Mn bloedwaarden waren weer super hoog en ik moest in snel tempo naar Leidse Rijn Antonius Zkh voor een ct-scan om een longembolie uit te sluiten...je snapt dat de stressfactor weer op 15 stond.
Ik had de klachten al een poosje maar geen minuut gedacht aan een longembolie. Ik had in 2009 een behoorlijke embolie dus moet ik altijd alert zijn op mn klachten...deze keer dus niet!
Alle onderzoeken en de scan waren goed dus rond 22 u mocht ik weer vertrekken.
Nu nog wat proberen met medicatie ivm de klachten...we gaan het zien.

Bedankt weer voor jullie leuke reacties op mn flamingo-kaartje.
Tot de volgende post, groetjes Ellen 

18 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Ellen what a cute card for Anna, how adorable... get well Ellen Pulmonary embolism is not what you want, take care. xx

Marjan zei

Onwijs leuke kaart voor Anna met het van kleur veranderende koalaatje, met kameleon eigenschappen :) Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!
Jee, wat een schrik! En dat er dan niet echt iets uitkomt, fijn aan de ene kant maar raar aan de andere. Hopelijk werken de medicijnen en verdwijnen de klachten.
En je hebt al zoveel aan je hoofd op dat gebied. Sterkte.

Scraptastisch zei

Enig je draai kaartje voor Anna en de kleuren die veranderen, wat een leuke vondst op you tube! Jeminee je zit echt in een lappenmandje zo... dat was schrikken! Pas goed op jezelf hoor!
xx Gerie

Angélique zei

Oh, superleuk, die kleurverandering! Ik krijg meteen een idee, bedankt voor de link!
Die klachten zijn niet best, heel veel sterkte en beterschap.

KarinsArtScrap zei

wat een gaaf en geweldig kaartje Ellen
Gr Karin

Angélique zei

Bij deze de link naar het filmpje, wellicht zoekt iemans anders het ook: https://youtu.be/57Trf2JIoqM

GerJanne zei

Sjonge Ellen, nou nou.. ik lees inderdaad net op mijn blog dat het zo zijn gangetje gaat, lees ik nu dit! Grappig dat ze dat dan in het ziekenhuis zeggen en jij eigenlijk wel weet dat ze niet voor niets een snelle uitslag willen. Maar gelukkig liep het goed af.. de schrik zat er natuurlijk wel goed in!
Je kaart is trouwens een ontzettend leuke! Zal Anna prachtig vinden.

Nelleke zei

Allereerst wat heb ik genoten van jou kaartje, Wat is dit een superleuk idee en wat mooi uitgevoerd.
Nou dat was weer schrikken toch. Gelukkig viel het mee, maar klachten heb je toch. Ik hoop dat je snel weer opknapt en doe rustig aan hoor! groetjes, Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje dat is zeker schrikken en dan ben je toch weer een dag in het ziekenhuis. Vreselijk, gelukkig geen embolie maar de klachten zijn er jammer genoeg wel. Vervelend hoor.
Je van kleur veranderende koala vind ik heel leuk. Ik denk dat Anna aan het wieltje blijft draaien hihi.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Poeh Ellen dat was schrikken, jij valt ook van 't een in 't ander. Ik hoop dat de medicijnen gaan helpen. Bij mij heeft de antibiotica kuur goed gewerkt, gelukkig. Je hebt een keileuke kaart voor Anna gemaakt
Groetjes
Ansx

Mariann Jakobsen zei

First of all - wish you all the best!! Hope your medicines will help you to get well soon <3 Take care!
Your card is awesome! I want to try this technique ;)
Thanks for kind words in my blog <3

Doris knippenenplakken zei

Wat is dat schrikken zeg, hopelijk ben je snel geholpen met de medicatie, heel veel sterkte.
Wat een super schattig kaartje heel leuke kaart voor Anna.
Groetjes Doris

Sarah - Crea S zei

Wat een superleuk kaartje voor Anna! Tof met die interactie en die kleuren. Pfoeh Ellen, tuurlijk zat jullie stressfactor op 15! Gelukkig zag alles er goed uit! Nu duimen dat de medicatie snel zijn werk doet! Liefs, Sarah

Irene zei

Je staalkaart is super leuk maar de rest van je bericht niet (Nnou ja, de uitslag gelukkig wél 👍). Wat een schrik en ik weet helaas wat dat voor impact heeft elke keer. Hoop dat je snel opknapt met de medicatie!
XxIrene

Marfien zei

Een heel leuk kaartje voor je kleindochter, zelf de kleur van de koala bepalen is toch een feestje :-)
Sterkte met weer een nieuwe behandeling, maar hopen dat je weinig last hebt van de bijwerkingen
de stans is er eentje van SU, detailed floral

Bernadet zei

Wat een onwijs leuke kaart heb je gemaakt voor Anna Ellen!!
Zo leuk dat de koala verandert van kleur als je draait. Supertof!!!
Jee kan me voorstellen dat je je te pletter schrikt als je er niet bij stilstaat Ellen. Gelukkig is het goed afgelopen allemaal

Nicole Parmentier zei

Ach Koala.. Kameleon.. who cares! Het is gewoon een superleuk kaartje!! Bedankt dat je met deze kaart meedoet met onze DCL challenge.
Hopelijk ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt, kan me zo voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een vrolijk kaartje, leuk gedaan met de koala erop! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!