https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 18 september 2020

Happy Birthday



Hoi allemaal, vandaag heb ik een Happy Birthday kaart om te laten zien. Ik zag deze mal van Renke voorbij komen en vond dat een echte ‘must have’... heb ik vaker hoor hihi. Het brede washi tape cocktail past er precies achter en ik combineerde het met de cocktail glaasjes-stansjes. De kaart ging naar mn schoonzus. 


Ik werd ineens in het diepe gegooid met een berichtje maken...kon niet meer terug naar de oude versie en ga het zien hoe het allemaal werkt. Een foto iets groter maken gaat dus niet meer lukken want ik zie niet hoe dat werkt. Je bericht na opslaan afsluiten gaat me ook niet lukken maar ik zal het denk ik gewoon niet doorhebben.
Gisteren heb ik...eindelijk een bezoekje gebracht aan de kapper...na 7 maanden was dat ook wel nodig. Ik zei als onze kleinzoon me voor het eerst ziet schrikt hij super van zijn oma hihi.
Gelukkig kunnen de orchideeën klemmetjes weer in de la.  

Dankjewel voor jullie reacties op mn aardbeitjes en tot de volgende post maar weer...

Groetjes Ellen


21 opmerkingen:

carla zei

Wauw zo prachtig.
Een hele mooie mal en zo leuk afgewerkt met de glaasjes.
Schitterend gemaakt Ellen.
Formaat aanpassen kan hoor. Het is mij gisteren toch gelukt, al weet ik niet meteen meer hoe. Ik ga overal maar wat opstaan en hier en daar klikken en je komt er dan wel.
Toch liever de oude versie, maar we krijgen de keuze niet.
Groetjes,
Carla

Angélique zei

Heel mooie kaart!
Formaat wijzigen die je zo: plaats je foto, klik er op en kies voor het potloodje, daar kun je de grootte veranderen. Nu zag ik net nog een andere manier: als je op de foto klikt, zie je een icoontje van een rechthoek in een gestippelde rechthoek met een klein pijltje. Daarnee kun je ook kiezen voor een andere grootte.

aussie aNNie zei

Beautiful birthday card Ellen, lovely die used too. xx

KarinsArtScrap zei

een geweldige mooie kaart Ellen
Gr Karin

Scraptastisch zei

Je bericht staat er prima op hoor Ellen en Angelique heeft al verteld hoe je de foto kan vergroten! Prachtige stans heb je gebruikt voor deze feestelijke felicitatie kaart! Fijn weekend,
xx Gerie

Pouwla zei

Heel leuk gemaakt Ellen, groetjes Pouwla.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart Ellen en ik snap dat je voor de stans gevallen bent, heel leuk en handig om vrij snel een kaart te maken. Je bericht is prima gelukt hoor :)
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Ellen,
het is inderdaad een stans die heel goed bij jou past en dit noem ik een echte Ellenkaart! Prachtig! Heb je nu mijn mail wel gehad? Ik heb hem twee keer gestuurd. Je hebt toch geen ander emailadres?
EN die nieuwe blogger is gewoon wennen. Als je je bericht opgeslagen hebt ga je links boven op het pijltje terug en zie je of je bericht opgeslagen of gepland is.

Ans Gilbert zei

Echt een échte Ellen kaart met deze prachtige stans en mooi washi tape. Ook ik kan niet meer terug naar de oude versie, ik zag dat als je op de foto klikt, dat er dan een tandwiel komt te staan, als je daarop klikt kun je een gewenst formaat aanklikken,
Fijn weekend,
Groetjes, Ansx

Marjan zei

Inderdaad een echte Ellen kaart, mooie, elegant en subtiel! PRACHTIG!
Het nieuwe Blogger went snel, ik ben er al vrij vroeg mee begonnen.
Ans zei al hoe je een foto kunt vergroten of verkleinen. Gaat vast wel lukken allemaal.

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart met deze stans Ellen.
Gaaf met de washi tape erachter en dan de glaasjes.
Fijn weekend, groetjes Doris

Anita van Merode zei

Hoi Ellen, prachtige kaart! Mooi kleur gebruik.
Ik zag je reactie op mijn blog. Kijk jij toevallig via de mobiel naar de blog posten? Ik heb namelijk zelf ondervonden als ik via de mobiel kijk ook geen link van de film zie staan. Kijk ik via de ipad op de computer dan zie ik wel het filmpje staan.
Heel vreemd eigenlijk. Maar ik hierbij ook de link voor je; https://www.youtube.com/watch?v=0xGF8_VsdL8
Dankjewel voor je compliment en belangstelling.
Groetjes Anita

Nicolette zei

Wat een mooie kaart Ellen.
Groetjes Nicolette

Dora zei

Prachtige kaart. Mooie stijl.

aussie aNNie zei

Hello Ellen, your question about Lake Macquarie, Not on vacation I live here....xxx [15 years] xx

Monia - Monika Jakubowska zei

Beautiful card, love it :)

Anja v K@@rten zei

Dit is weer zo'n leuke frisse creatie, daar ben jij super goed in hoor!
En ben je er klaar voor? Zit je haar al netjes voor het kleine en grote ontvangst???
Geniet er maar lekker van!
Creatieve groetjes, Anja

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met mooie de letters het doet heel sjiek aan
groetjes ellen

Caroline zei

Wat een mooie stans, ik kan me voorstellen dat je die wilde hebben. Hier kan je echt hele leuke kaarten mee maken.
Eigenlijk vind ik hem zelf ook heel leuk haha kan je me een nummer doormailen? En heb je al tijd gehad om de inkjes voor me af te maken? Geen haast hoor maar ik vroeg het me gewoon af.
Groetjes Caroline

aussie aNNie zei

Ellen I too hope you can come to Australia, Jantine was coming and we were going to meet then the corona came upon us.x

Anja v K@@rten zei

Echt een hele mooie Ellen!
Creatieve groetjes, Anja