https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 27 september 2020

She leaves a little sparkle....



Hoihoi, vandaag een kaartje wat ik maakte voor de liftchallenge waar ik aan mee wilde doen....


Ik vond de opdracht wel gaaf en ben aan het kleuren gegaan met distress-inktjes en wat waterspatjes.
De stempel is van Renke en had deze nog nooit gebruikt dus werd hij voor het eerst in de inkt gezet.
Toen de kaart klaar was zag ik dat de kleuren wel erg lijken op het voorbeeld...nouja dan zit ik in ieder geval goed toch!


Het was een hele toer om dit bericht te plaatsen met de nieuwe blogger...het duurde heel lang voor ik een foto kon plaatsen en moest erg zoeken om de link geplaatst te krijgen. Ik doe dit op mn iPad maar mijn man zegt dat het misschien beter zou kunnen gaan op de laptop.

We wachten nu op de komst van onze kleinzoon...Margaux was gisteren uitgerekend maar alles is nog rustig...wel spannend hoor! Heel jammer dat de regels voor bezoek weer aangescherpt zijn in de kraamtijd.
Dinsdagmorgen gaan we naar het stadhuis met Stephan en Joyce om getuige te zijn ivm het aangaan van een Geregistreerd Partnerschap...een feestelijke gebeurtenis in deze nare tijd.
Vanmorgen werd er van ons allen een ontbijtje bij hen afgeleverd en ook goed ontvangen.

Dankjewel voor de leuke reacties op happy birthday kaart...leuk!

Groet Ellen


10 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie kaart! Nu heb ik ook zin om aan die challenge mee te doen 😊
O, spannend bij jullie, wat duurt wachten dan lang hè?
Heel leuk om getuige te zijn van zo'n registratie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je maakte een mooie kaart voor de liftchallenge Ellen en de mooie stempel zou ik zeker vaker gebruiken. Spannend om te wachten tot de geboorte, elke keer als de telefoon gaat denk me natuurlijk:"zou het zover zijn? " Leuk dat jullie getuige mochten zijn bij de registratie.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart in mooie kleuren en een gave stempel. Spannend dat wachten op je kleinzoon. Dan zou het op dinsdag zomaar dubbel feest kunnen zijn,
Groetjes
Ansx

aussie aNNie zei

Most beautiful designed creation, the colours are stunning. xx

GerJanne zei

Het is en heel mooie lift! Prachtige stempel zeg. De materialen van Alexandra Renke zijn vaak heel fijntjes, he?
Spannend inderdaad, dat wachten.. En wat een leuke dingen allemaal. Doet extra goed in deze tijd denk ik.

Marjan zei

Prachtige en subtiele stempel, Renke heeft mooie dingen! Mooie lift Ellen, en dat jouw kleuren lijken op het voorbeeld maakt niks uit, mooi is mooi toch? Fijn dat je meedoet, dank je wel!

Spannend... dat wachten op wanneer de baby zin heeft om zich te laten zien! En ondanks deze lastige tijd veel plezier dinsdag.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart, heel mooie kleuren.
Wat een spannende tijd een kleinzoon op komst, veel plezier dinsdag.
Groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ik vond het een lastige challenge maar is gelukt mooie kleuren heb je gebruikt
spannend een kleinkind op komst
groetjes ellen

Ilonka zei

Hoi Ellen, wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Grpetjes Ilonka
https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

Mariken zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Spannende tijden voor jullie!
Fijn weekend!🤎🍁🤎