https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 19 december 2022

Prettige Kerstdagen allemaal…




Hoi allemaal, 

vandaag een kerstkaartje wat ik maakte speciaal voor jullie allemaal. 
Ik zei al eerder dat ik geen puf heb dit jaar om kerstkaarten te maken en ze ook niet verstuur per post. Ik hoop dat het me volgend jaar wel weer gaat lukken.

Dankjewel voor alle lieve reacties die ik mocht ontvangen op mn kaarten het afgelopen jaar. Zoals jullie eerder konden lezen kon ik bij velen al heel lang niet meer  reageren maar zag jullie kaarten natuurlijk wel!

Ik wens jullie hele Prettige Kerstdagen 
en heel veel Gezondheid en Geluk voor 2023




Ik kreeg een prachtige kaart van Marjan, Nelleke, Caroline, Angelique en GerJanne…
Dankjewel lieve meiden!

Ook allemaal een fijne jaarwisseling gewenst!

Lieve groet Ellen 



11 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel leuke en mooie kerstkaart.
Fijne feestdagen
Nancy

KarinsArtScrap zei

mooie vrolijke kaart Ellen

gr karin

Caroline zei

Bedankt voor je digitale kerstkaart hihi en nu hier ook. Hij is erg leuk!
Hopelijk lukt het je volgend jaar weer!
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met de pinguïns. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de wit blauwe kleurtjes en de schattige pinguintjes erop
Ook voor jou fijne feestdagen en een goed en creatief 2023
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige kaart en dank je wel voor je wensen.
voor jou en je familie natuurlijk ook fijne feestdagen en een goed 2023. Hopelijk kunnen we elkaar komend jaar ook weer inspireren in blogland.
hartelijke groet en dankjewel voor je bezoekjes op mijn blog.
Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart met al die kleine pinguïns Ellen. Voor jou ook mooie, knusse kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar gewenst.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Wat een leuk kaartje met die pinguïns erop.
Jij ook fijne feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor al je reacties op mijn blog.
Groetjes,
Karin

Trudy zei

Wat een super leuke winterse kaart!
Ik heb soms ook moeite met reageren, ik moet zorgen dat ik ben ingelogd op mijn eigen blog en dan moet ik soms ook nog ergens op ALLOWED drukken en eerst nog aangeven dat ik met google wil reageren.
Fijne feestdagen en een goed 2023
Trudy

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een vrolijk en leuk "kerstdorp" met al die pinguins. Schattig.

Lieve groet, Petra

Trudy zei

Even als antwoord op je vraag over de muizenkleren er is een stans te koop met kerstmuizenkleren.
Hij is al heel oud dus ik weet niet of hij nog ergens te koop is. COL1438
Groetjes Trudy