https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 13 december 2022

Beautiful en vraag


 

Hoihoi, vandaag de kaart die ik maakte voor de verjaardag van mijn zus. Ik koos dit mooie papier en gebruikte daarbij de toepasselijke tulpen stansjes. Wat kraaltjes en blingbling maakte het af…meer was niet nodig!
Ook de binnenkant voorzien van een uitgeknipte tulp.



Mijn vraag is of iemand er al achter is waarom ik nog steeds niet kan reageren als je moet inloggen met Google
Ik kom er maar niet achter hoe ik dat moet oplossen! Ik merk dat waar ik niet reageer ik ook niks meer terug krijg…heel jammer!
Ook als ik anoniem wil reageren lukt dat vaak niet…de lol gaat er een beetje af op deze manier.

Dank voor jullie reacties op mn liftkaart, fijn om te lezen.
Groetjes en tot de volgende post!
Ellen


18 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Ellen .
Ook jou vorige kaart met de klaprozen is en beauty
Groetjes Elle-Jeane

Nicolette zei

Wow een prachtige kaart Ellen.
En helaas kan ik je niet helpen met google en inloggen.
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Allereerst wat een beeldig kaartje voor je zus en prachtige tulpen! Wat irritant dat je zoveel gedoe hebt met reageren, ik snap dat de lol er dan vanaf gaat! Bij mij komen je reacties wel gewoon op mijn blog, niet eens in de spam wat ook heel veel gebeurd! Ik zou niet weten hoe ik je moet helpen Ellen, sorry! Maar hoop dat er iemand is die het wel weet! 🙉 succes hoor.
xx Gerie

Irene zei

Schitterend Ellen! Vraag me niét hoe het kan maar op mijn tablet niks aan de hand maar op mijn mobiel óók dat Google inloggen wat dus NIET lukt, krijg ook nog steeds reacties in spam of anoniem dus het is een rommeltje! Ik hoop dat iemand je wijzer kan maken.
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Ellen, heel mooi die sierlijke tulpen en fijntjes afgewerkt. Ook de binnenkant is een plaatje. Op je vraag heb ik helaas geen antwoord, heb je al op google gezocht of aan de helpdesk van Blogger gevraagd? Succes
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Ellen, sorry ik zou het niet weten, kan overal reageren alleen kwam er veel in spam, maar dat is ook opgelost nog afentoe eentje, maar ik kijk voortaan bij spam.

gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

een PRACHT kaart, en wat een mooie kleur heb je gebruikt.

GerJanne zei

Hoi Ellen,
je kaart is een beauty! Supermooi.
Je hebt het mij ook al eens gevraagd en ik heb je suggesties gedaan die je allemaal hebt uitgeprobeerd volgens mij...
- Een andere browser proberen (geen Safari of Firefox!)
- Een ander device gebruiken, geen telefoon. EN als je op een I pad werkt, Chrome installeren en niet met Safari inloggen.
- Op je eigen blog ingelogd blijven, maar op 1 device.

Verder weet ik het dus niet, helaas....
Ik hoop dat je er uit komt, wat ik kan me helemaal voorstellen dat je er de balen van hebt.

GerJanne zei

Probeer de pagina te vernieuwen en kijk of alles weer in orde is.

Als je nog steeds problemen ondervindt, raden we het volgende aan:

Maak van je browser het cachegeheugen leeg en verwijder cookies en probeer het opnieuw.

Dit vond ik ook nog

GerJanne zei

Oh en nog wat, schiet me opeens te binnen. Heb je de nieuwe Blogger wel? Er is een keer een verandering geweest en je kon de oude Blogger houden, maar of die nu nog optimaal werkt?

Trijntje zei

Ik herken dit probleem… Had er een jaar geleden ook veel last van op de iPad. Ben wat aan het knutselen geweest met blogger maar vraag me niet hoe op een gegeven moment kon ik ook weer op de iPad reageren met het Google account . Maar het is heel frustrerend… Helass kan ik je geen raad geven wat je precies moet doen. Instellingen op blogger kun je nog eens controleren. Je hebt een prachtige kaart voor je zus gemaakt met de mooie tulpen. . Succes met blogger en Google. Groeten Trijntje

Marjolein zei

Wat een mooie kaart Ellen! Ik herken het. Op mijn telefoon kan ik niet meer reageren. Daar moet ik de laptop voor gebruiken. Daardoor kost het mij ook veel meer tijd en frustratie om te reageren. Ik heb allerlei trucs gebruikt maar heb de oplossing ook nog niet...

Groetjes Marjolein

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart met de tulpen mooie kleuren heb je gebruikt
helaas kan ik je niet helpen, als ik bij iemand reageer kan ik altijd kiezen uit reageer als en zo staat hij bij ma op mijn blognaam maar hoe je dat moet instellen weet ik niet zo is het bij mij altijd geweest
groetjes ellen

Marjan zei

Je kaart is weer een plaatje, zeg! Heel mooi en wat een prachtig papier en tulpen, met subtiele toevoegingen!
Wat vreselijk vervelend is dat niet kunnen reageren. Ik kan je ook al niet helpen, want ik kan echt altijd reageren, al is het via mijn telefoon anoniem. Inderdaad zou je de helpdesk nog eens kunnen proberen misschien?
Ja, en Blogger is ook wel een beetje een voor wat/hoort wat landje bij sommigen, maar de volgers die jou volgen om je kaartjes blijven heus wel komen!

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een mooie kaart. Prachtig.

Lieve groet, Petra

Nelleke zei

Een prachtige kaart Ellen. Echt een kaart van jou. Ik hoop voor je dat het volgens jaar weer wat beter gaat, je hebt dit jaar toch ook genoeg gehad. Eerst weer revalideren. Ik zag ook jou kaart voor jou zus wat een plaatje en wat heb je de tulpen stans mooi gebruikt.
En dat blogger gedoe.... ik zou het liefste via mijn ipad willen reageren, gewoon in de luie stoel. Maar bij de helft lukt dat niet. Op de telefoon ben ik vaak anoniem en zie ik in de leeslijst ook geen plaatjes. Daarom mijn voorkeur voor de ipad. Nu zit ik weer achter de computer te tikken. Fijne dagen en hopelijk ene goed en mooi 2023 gewenst.
Groetjes, Nelleke

Caroline zei

Prachtige kaart!
Helaas heb ik ook gedoe met dat blogger. Op veel blogger kan ik niet als mezelf reageren maar eerst anoniem en dan komt mijn foto pas te voorschijn. Dan lukt het wel. Maar ook op veel bloggen moet ik me steeds aanmelden met google account. Heel raar. Ik kan je ook niet helpen maar als je anoniem reageert en je naam onder het berichtje zet, zoals je altijd doet, dan weet ik dat jij het bent.
Groetjes Caroline

Anja v K@@rten zei

Heel erg mooie en sfeervolle creatie!
Creatieve groetjes, Anja