https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 7 januari 2023

Gefeliciteerd



Hoihoi, vandaag de kaart die ik maakte voor de verjaardag van mijn dochter. Ik heb de kat van MD gestempeld met embossingpoeder en hier en daar heel subtiel wat distress inkt aangebracht. In het midden de tekst in het zwart gestempeld en daarna nogmaals “speciaal” in een ander lettertype gestempeld op vellum en ook weer met embossing bewerkt. Wat blingbling maakt het wel af. Gemat op dezelfde kleur aqua maar ook weer heel subtiel!


Dankjewel voor de reacties op mijn kerst en nieuwjaars kaartje. Ik wens jullie een gezond en gelukkig 2023 toe!

Groetjes Ellen 


11 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kunstzinnige kaart Ellen. Heel bijzonder zoals je hier verschillende technieken hebt gebruikt. Mooi effect die tekst op deze manier.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Heel mooie kaart Ellen. Zo'n goed idee om die tekst dubbel te stempelen en dan vellum te gebruiken. Leuk dat je weer wat laat zien, ook al gaat het reageren niet van leien dakje. Ik hoop dat je toch af en toe wel kunt reageren. Maar het gekke is dat ik hetzelfde heb als ik op mijn Ipad probeer te reageren. Op mijn laptop nergens last van!

Angélique zei

Een mooie, bijzondere kaart met mooie effecten.

KarinsArtScrap zei

een super mooie kaart Ellen

gr karin

Trijntje zei

Wat een mooie chique kaart me5 de leuke verschillende technieken. Jij ook maar de beste wensen voor 2023. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk de poes met de embossingpoeder en de andere leuke details
groetjes ellen

Caroline zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Caroline

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Zo leuk gedaan.

Trudy zei

Prachtige kaart met de kat, ik heb hem even vergroot om het beter te kunnen zien, heel mooi gemaakt!
Groetjes Trudy

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart, een idee om eens te liften!
Ik heb een mailtje gestuurd naar het mailadres dat ik op je blog vond.
Groetjes
Nancy

Bernadet zei

Wat heb je dit super gemaakt Ellen!