https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 8 januari 2022

Lieve kerstgroetjes

 

 Hoihoi, vandaag ben ik er weer met 11 kerstkaartjes. Ik wilde ze toch even laten zien. Het is me weer gelukt om een aantal verschillende te maken. Het schutkaartje hieronder is een cirkel die ik 6 x gestanst heb en op elkaar geplakt, toen mica en daar nog eens een cirkel bovenop met de ijssterren ertussen. Het achtergrondje is gestempeld met een kerstafbeelding. Het schutmateriaal verandert van kleur bij beweging.

 

  

Hier is alles door elkaar gestempeld!



Bij deze kaart is de kerstboom half gestanst en afgeplakt met washitape…met een hertje.


Sterren gestempeld en daarna met distressinkt bewerkt!



Takjes gestempeld!



Dankjewel voor jullie leuke reacties op mn alcohol lift-ink kaartjes…leuk om te lezen. We hadden een drukke week met de kleintjes…veel bezoekjes ook omdat opa jarig was woensdag. Max en zn papa en mama waren er vandaag en zijn na het eten weer vertrokken…was gezellig! We moeten helaas nog het bezoek even verdelen.
Ook moet ik blijven zeggen dat ik nog steeds niet goed kan reageren…nog altijd “Oeps…foutje” ook na het verwijderen van de geschiedenis! 🤷🏼‍♀️😩

Tot de volgende post.
Groetjes Ellen

20 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wow Ellen wat een prachtige serie kerstkaarten heb je gemaakt.
Zo verschillend, maar heelmooi gemaakt.
Groetjes Elle-jeanne

Angélique zei

Dat is een hele rij mooie kaarten, heel divers.
Nog gefeliciteerd met je man, gezellig al dat verdeelde bezoek, zo kun je in ieder geval iedereen aandacht geven.

Ilonka zei

Hoi Ellen wat een supermooie kaart.
Groetjes Ilonka

Caroline zei

wat een prachtige serie heb je gemaakt!
Groetjes Caroline

KarinsArtScrap zei

mooie kaarten heb je gemaakt Ellen
Gr Karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartjes
groetjes ellen

Nicolette zei

Wat een mooie kaarten, die met dei vogels zijn zo mooi.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Jee Ellen, wat veel heb je er nog te laten zien! De een nog mooie dan de ander!
Jammer van dat oeps. Ik kan alleen nog bedenken dat je een andere browser gaat gebruiken. Doe je het op een Ipad via safari? Anders mail maar even.

Ans Gilbert zei

Hele mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt, zó leuk in verschillende stijlen.
Jammer dat je nog steeds niet goed kunt reageren,
Groetjes,
Ansx

Marjan zei

Ik heb veel gemist, snap er niks van, maar heb alles nu bewonderd en reacties op geven, gek hoe soms Blogger werkt.
Deze serie is prachtig, allemaal anders en allemaal zo mooi! Heel creatief, dat zie je ook aan de schudkaartjes!

Marfien zei

Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt, heb de vorige ook even bekeken en ze zien er allemaal even gaaf uit. leuk dat de kleinkinderen je komen "helpen"

Cornelie zei

Wauw wat een riedel!! Prachtig, maar de 1e twee vind ik werkelijk pláátjes, super mooi!

Trijntje zei

Wa5 een supermooie serie en allemaal heel verschillend. Oeps dat is fout is heel irritant… soms lukt het met het verwijderen… maar ook niet altijd. Succes ermee. Groeten Trijntje

Trudy zei

Wow wat een prachtige serie kerstkaarten!
Ik heb geen oplossing voor je probleem, het is wel lastig dat je niet kan reageren.
Ik hoop dat iemand een oplossing voor je heeft.
Succes en groetjes, Trudy

Angelique zei

Mooie, elegante serie met kerstkaarten. Zeker die met de vogeltjes vind ik echt mooi. Poeh dat is vervelend als het reageren zo lastig gaat.
lieve groetjes Angelique

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige serie kerstkaarten Ellen!
Mooie verschillende stijlen gaaf gedaan.
Prettige dag, groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige verschillende kerstkaarten met allerlei technieken heb je gemaakt Ellen. Ja Blogger blijft raar, ik heb het idee dat ik steeds jouw berichten mis, deze had ik dus ook nog niet gezien in mijn leeslijst vandaar deze late reactie.
Lieve groetjes Miranda

Irene zei

Oooh wow wat een productiviteit en de één nog gaver dan de andere! Ik ben je gaan volgen maar je komt niét in mijn leeslijst, ik begrijp er niets van maar jij hebt dus ook weer gedoe met Blogger Ga nu even ontvolgen en dan meld ik me weer aan..fingers x-ed!
XxIrene

Monia - Monika Jakubowska zei

Wow, I love all of your cards, Ellen :)

Pat zei

What beautiful cards Ellen and all so different with lots of dimension on some and great stamping and ink blending, and my favourites are the alcohol inked ones with the lifting out which has worked brilliantly. I have the lift ink myself but have not been so successful with it up to now but must give it another go. x