https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 25 januari 2022

Veel liefs



Hoihoi, hier ben ik weer met een kaartje wat ik maakte voor mn zus!
Ik had voor mn verjaardag de prachtige verf van Daniel Smith gekregen en ben daar eens mee aan de gang gegaan. Vaak vind ik het moeilijk om iets mooi te krijgen…ik ben het filmpje eens gaan bestuderen op de site van Noor en ben eens mee gaan verven…dit is het resultaat! Het is dus geen stempel maar zo uit de losse pols…ik vind het best goed gelukt, en jullie?


In februari is het een jaar geleden dat ik een nieuwe knie heb gekregen…ik ben heel tevreden moet ik zeggen…er staat een jaar voor en het gaat prima!
Minder is het op het moment met mn handen…rechts het ergste, veel pijn van artrose in muis van beide duimen. Ik heb nu 2 spalkjes die echt veel steun geven. Maandag kan ik bij de Maartenskliniek nieuwe laten maken, er worden dan 3D foto’s gemaakt en zo op maat gemaakt. Ik werd daar vandaag over gebeld…ben benieuwd. Ik heb ook polyneuropathie in rechterarm en pols dus bij elkaar genomen hoop ik nog een poosje door te kunnen gaan met freubelen…knippen wordt al lastiger! 🙈 
Bedankt voor jullie leuke reacties op mn kerstkaartjes…fijn om te lezen!
Er volgen er nog een paar zo tussendoor!

Tot de volgende post maar weer…groetjes

Ellen 

17 opmerkingen:

Angélique zei

Jee, wat een prachtige libelle! Ik vind het een echt kunstwerk hoor.
Fijn dat je tevreden bent over je knie, naar dat je handen en polsen niet meer mee willen werken, heel veel sterkte

Elle-Jeanne zei

Wow wat een prachtige kaart met een libel .
Groetjes Elle-jeanne

Irene zei

Schitterend en als ik dan lees hoe het met je handen is gesteld (ben ik nog niks bij en vind het nu al moeilijk) ben ik nóg meer onder de indruk!
XxIrene

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart, mooie kleuren ook. ja, dat artrose ik heb dat ook in alle gewrichten en ook mijn handen laten het vaak afweten, maar zolang als het lukt..
Groetjes,
Ansx

Scraptastisch zei

Je kaartje is hartstikke goed gelukt Ellen ik vind hem prachtig!!! Goed nieuws van je knie maar niet van je handen arm en pols, hoop voor je dat je de hobby kunt blijven doen, sterkte!
xx Gerie

KarinsArtScrap zei

heel mooi Ellen

gr karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie kleuren en stempel
veel sterkte met je rechterarm, ik hoop dat je toch nog kan blijven knutselen
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. Het is supergoed gelukt!.Fijn dat het met je knie goed gaat. Jammer dat het niet zo met je handen gaat. Veel sterkte ermee. Groeten Trijntje

Caroline zei

Wow Ellen, wat prachtig! Hier mag je trots op zijn hoor. Fijn dat het met je knie gaat, met je handen minder. Fijn dat je nog een beetje kunt blijven freubelen.
Groetjes Caroline

Epie zei

Wwooww....prachtige kaart Ellen héél mooi en wat lastig
met je handen hopelijk is het niet te pijnlijk , sterkte !!
Groetjes Epie

Trudy zei

Wat prachtig en wat knap gemaakt!
Heel veel sterkte met je handen en arm, fijn dat het met je knie goed gaat. Hopelijk kun je nog een poosje door gaan met knutselen.
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je dat mooi geschilderd Ellen. Die vleugels zijn zo echt, knap zoals je het transparante hebt weten weer te geven. Ik kan helemaal niet tekenen/schilderen dus ben serieus onder de indruk. Een hele moie kaart. Fijn dat het goed gaat met je knie maar vervelend van je handen, sterkte.
Lieve groetjes Miranda

Dora zei

Prachtig!

GerJanne zei

He wat naar van je handen Ellen. je hebt wel weer en prachtige kaart gemaakt. Zo subtiel en fijntjes...

Doris knippenenplakken zei

Waw dat is knap gedaan, prachtig geheel Ellen!
Fijn dat het goed gaat met je knie , wat vervelend met je handen hopelijk gaat de steun goed helpen met de betere spalken.
Groetjes Doris

Nelleke zei

De rust is hier wat weer gekeerd, al hoe wel ten dele...
Wat een verrassing was het die enorme bak met post die binnen kwam afgelopen donderdag. Jij hebt daar ook een bijdrage aan geleverd door een hele mooie kaart te sturen. Echt een Ellen's kaart, zo fijntjes en mooi. Ook leuk om je kaart eens te liften. Ik heb weer zoveel ideetjes. Heel heel hartelijk bedankt.
En o zo vervelend dat je zo'n last hebt van de artrose. Ik hoop dat je weer vooruit kan met de nieuwe spalk. Opereren doen ze niet zo gauw he, dat hoorde Wim ene paar jaar geleden. De spalk via de fysio beviel hem niet, hij heeft
zichzelf zoo veel aangeleerd om de muis van de hand te ontzien dat deze wel aan het vergroeien is. Maar hij kan gelukkig de tuin wel in met speciaal gereedschap. Ik heb even jouw kaarten gezien, ze zijn verschillend maar ook heel mooi. En de rust hier: dochterlief heeft C, morgen worden wij getest, Wim heeft lichte klachten ik niet al denk ik soms dat ik last van keel en borst heb. Ik hoop dat het meevalt, de 8e moeten we naar Utrecht voor controle met Thomas, altijd spannend. We hopen dat het door kan gaan. groetjes, Nelleke

Marfien zei

Mooi sereen kaartje