https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 31 december 2021

Merry Christmas


Hoihoi, vandaag op de laatste dag van het jaar laat ik wat kaartjes zien die ik gemaakt heb met alcoholinkt en lift-ink…nog nooit gedaan en wilde dit eens uit proberen. Ik maakte een groot vel met verschillende alcoholinkt kleuren en stempelde er kerststerren op met lift-ink. Eerst zag ik bijna niks maar na een poosje kwamen de sterren tevoorschijn. Ik wreef ze na met wat keukenpapier en dit is het resultaat. Natuurlijk had ik eerst een proefvelletje gemaakt want je weet maar nooit of het wel lukt natuurlijk. Het lukte dus je ziet 2 verschillende kleuren…heel leuk om te doen!



Ik heb het afgelopen jaar weer genoten van alle leuke berichtjes die hier weer geplaatst werden…dankjewel!

Ik wens jullie allemaal een gezellige jaarwisseling
en een heel gezond, mooi en zeker creatief 
2022!

Lieve Groet Ellen

 

13 opmerkingen:

Caroline zei

Ik zie mijn kaartje ertussen zitten hihi. Ik vond hem erg mooi om te ontvangen en het is een hele mooie techniek!
Bedankt voor alle lieve berichtjes en een fijne jaarwisseling!
Groetjes Caroline

Scraptastisch zei

Hallo Ellen wat een prachtige kaartjes, heb deze techniek ook een keer gedaan samen met Marjan en geeft echt een leuk effect! Een fijne jaarwisseling en dat het weer een gezellig blog jaar gaat worden bij elkaar en een goed 2022 zonder corona gedoe!
xx Gerie

GerJanne zei

Hoi Ellen, wat heb je een prachtige kaarten gemaakt. Goed idee inderdaad met die liftinkt. Die staat nog op mijn lijstje..Fijne jaarwisseling!

Nelleke zei

Ja Ellen wat gaaf die mooie alcoholinkt kaartjes. Wat zijn ze goed gelukt en 1 daarvan staat bij mij te schitteren. Mooie kleuren ook.
Ik wens je een heel mooi 2022 toe! Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Superleuke kaarten met de alcohol inkt in prachtige kleuren.
Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2022
Groetjes
Ansx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met de leuke kleurtjes die in elkaar overlopen en leuke details erop
ook voor jou een goed, gezond en creatief 2022
groetjes ellen

Nicolette zei

Ze zijn erg mooi Ellen.
De beste wensen voor het nieuwe jaar.
Groetjes Nicolette

Doris knippenenplakken zei

Wow...Prachtig serie kaarten Ellen!
Soms heb je niet zoveel nodig die zijn echt wel gaaf!
Voor jou ook de beste wensen en alles goeds voor 2022!
Lieve groetjes Doris

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaarten! Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2022! Dat het maar een gezond en creatief jaar mag worden!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt hele mooie kaarten gemaakt Ellen. Leuk die lift-techniek en mooie kleuren heb je gecombineerd.
Voor jou ook de beste wensen. Dat het maar een gezond en creatief 2022 mag worden.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Allereerst de beste wensen voor 2022. Je hebt prachtige kaarten gemaakt met de mooie achtergronden,gemaakt met alcohol inkt. Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

super mooie kaarten Ellen
Gr Karin

Marjan zei

Gos, deze heb ik echt helemaal gemist!! Alcohol lift ink, ik ken het, vind het tegenvallen, het pad moet echt goed nat zijn, hè? Maar bij jou was dat wel zo, heel mooie kaarten Ellen!