https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 4 juli 2021

Zomaar een kaartje




Hoi, hier ben ik weer met een maritiem kaartje en wil meedoen met het 
Ik ben met alcohol inkt aan de gang gegaan voor een waterig achtergrondje. Je weet nooit hoe dat lukt met die inkt maar ik ben tevreden! Wat Nuvo glim en druppels en het leuke bootje…voila!


Ik ben lekker bezig met van alles en nog wat en er staan weer wat kaartjes in de wachtkamer…ze komen vanzelf voorbij.
Ik ben winnaar geworden bij de liftchallenge…hoe leuk is dat en mag ook gastdesigner zijn na de vakantie dus ik kan mn fantasie weer kwijt in de leuke nieuwe opdracht.
Met mn knie gaat het prima en het lopen gaat steeds soepeler.

Bedankt voor jullie leuke reacties op mn flamingo-kaartje, leuk om te lezen.

Morgen weer een nieuwe week…alweer 5 juli, het gaat te snel allemaal vinden jullie dat ook?

Tot de volgende post maar weer…
Groet Ellen



 

20 opmerkingen:

Renate zei

Leuk kaartje Ellen. Dank je wel voor je deelname aan KIC.
Gefeliciteerd met je topper, altijd leuk om gastdesigner te zijn.
Groetjes Renate DT

Ans Gilbert zei

Mooie maritieme kaart met de inkt achtergrond, fijn dat het beter gaat met je knie,
Groetjes,
Ansx

martina's kaartjes zei

leuk en lief kaartje, mooi
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met je zelfgemaakte achtergrond het bootje komt zo mooie uit
leuk dat je gewonnen hebt en gast designer mag zijn
groetjes ellen

Marjan zei

Leuk dat spelen met alcohol inkt, hè? Ik vind het een mooi kaartje met het witte bootje dat zo prachtig uitkomt tegen de achtergrond. Lekker bezig jij, fijn ook dat je knie zo goed gaat!
Ik kijk uit naar je kaart, maar geen haast, nog tijd zat.

VoormeKaartje zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt. Gefeliciteerd!! Dit is ook weer een erg leuke kaart.
Liefs, Christa

Ans Gilbert zei

wij kunnen nog steeds niet naar ons favoriete vakantie land (Engeland) dus Ed vindt het niet zo erg om tijdelijk weer aan 't werk te gaan. Hij gaat drie dagen achter elkaar worden en dan vier dagen vrij, dus dat valt wel mee.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gaaf die achtergrond met alcoholinkt Ellen en dat leuke bootje komt er mooi op uit. Leuk afgewerkt met die drops. Gefeliciteerd met je toppertje bij de lift-challenge, altijd leuk en fijn dat het goed met je gaat.
Lieve groetjes Miranda

Elle-Jeanne zei

Wow Ellen wat een schitterende kaart.
Super mooie achtergrond.
Fijn dathet weerbeter gaat metje knie.
Groetjes Elle-jeanne

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie achtergrond met de alcoholinkt, Prachtige creatie.
Groetjes Doris

Marfien zei

Zóóóó CAS en zóóóóó leuk, echt een GAAF! kaartje Ellen

aussie aNNie zei

Beautiful water colour background, love this xxx

Trudy zei

Prachtige maritiemkaart heb je gemaakt en wat een mooie achtergrond!
Leuk dat je gastdesigner mag zijn! De tijd gaat inderdaad erg snel voor je het weet is het weer kerst!! Fijn dat het goed met je knie gaat.
Groetjes trudy

Bianca van Tilburg. zei

Wat een super leuke kaart.
Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
Veel Liefs Bianca.
DT Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.

Nicolette zei

Een hele mooie kaart Ellen.
Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

Bernadet zei

Ik vind 'm kei-leuk Ellen

Ans Gilbert zei

Mijn dochter heeft 5 volwassen honden en eentje van 1 jaar, deze 4 puppy's gaan allemaal naar een nieuw plekje.
Bij een van mijn tenen is een stukje bot scheef gegroeid, dat moet eraf gehaald worden, komt door artrose.

Pat zei

The alcohol ink background looks wonderful Ellen and the white die cut ship stands out so prettily. So pleased that your knee is improving and walking is easier. Loooking forward to seeing you as GD over at the Lift Challenge when it restarts. x

Nelleke zei

WoW wat gaaf, meer is ook niet nodig. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Prachtige kaart is het!! Ik heb net alcoholinkt binnen (net voor mijn vakantie) dus ga ik daar binnenkort eens heerlijk mee aan de slag. Eerst maar experimenteren.