https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 16 juli 2021

Babyshower voor Joyce



Hoihoi, hier ben ik weer met heel iets anders dan een kaartje.
Ik maakte een luiertaart voor Joyce en Stephan…afgelopen zondag hadden Margaux en vriendinnen van Joyce een babyshower georganiseerd en ik vond het maken van een luiertaart wel iets voor mij…het moest in junglestijl. Ik had wat dieren van Marianne en kocht er nog wat bij om de 4-laags taart op te vullen.
Ik rolde boompjes van bruin papier en lijmde bovenaan de uitgeknipte bladeren…lijmde de dieren eraan vast. Achter alle losse dieren plakte ik 2 grassprieten. Op de bovenste rij maakte ik de tekst met houten letters en de naam Ukkie (zo wordt hij genoemd) met de letters van MD. De achtergrond heb ik bewerkt met een tijgerprint stencil en distressinkt.
Het geheel geplakt op een met aluminiumfolie bedekte pizzadoos.
Ik maakte van hetzelfde blauwe lint een Mommy To Be sjerp met een rozet met 2 giraffen en een baby…zie hieronder!
Bovenop nog een pluche tutteldoekje…en voila!
Ik maakte nog een schaal meloen met parmaham met daarop prikkers met uit gestanste blauwe girafjes op een stokje…zie hieronder!






 

Mijn zus was hier op de camping gekomen vanuit Zeeuws Vlaanderen om met mij erheen te gaan maar helaas…zaterdagavond  werd ik ziek en kon ik niet mee, je snapt dat ik er stevig van baalde…gelukkig kreeg ik veel foto’s in de app!
Ivm corona heeft iedereen vooraf een sneltest moeten doen om veilig te zijn voor Joyce.
Mn zus moest extra vroeg uit de veren want ze kon met Margaux meerijden.
Het was een leuke verrassing voor haar en ze heeft genoten heb ik gehoord!

Dank jullie wel voor de leuke reacties op mn alcohol/maritiem kaartje…leuk om te lezen.

Tot de volgende post maar weer,

Groet Ellen


18 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een prachtige taart en sjerp, daar heb je heel veel liefde in gestopt. Zo jammer dat je er niet bij kon zijn en het dus ook niet zelf kon geven.

Caroline zei

Wat een werk is dat geweest en dan kon je er zelf niet bij zijn! Zo jammer! Het ziet er prachtig uit!
Groetjes Caroline

Elle-Jeanne zei

Wow , super leuk gemaakt.
Wat jammer dat je niet bij kon zijn.
Groetjes Elle-jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie luiertaart zo leuk met het junglethema, jammer dat je er niet bij kon zijn
heel veel beterschap
groetjes ellen

Nelleke zei

Herkansing. Gisteravond typte ik een berichtje, maar plaatsen ho maar. Terwijl de eerste wel lukt. Grrr.. Die luiertaart vind ik echt geweldig. Prachtig hoe je die gemaakt heb met al die vrolijke dieren erop. Een mooi idee om te onthouden. Al weet ik niet of onze schoondochter een showerparty krijgt. Maar een leuk kadoidee is het zeker. Groetjes, Nelleke

aussie aNNie zei

wow this is amazing made with nappies, clever lady. xx

Ans Gilbert zei

Prachtige luiertaart heb je gemaakt in junglestijl en de sjerp is helemaal top!
Wat jammer dat je ziek werd, ik ben ook al de hele week snipverkouden en hoest me te pletter, heb me zelfs laten testen, de test was negatief...
Groetjes,
Ansx

Trudy zei

Wat heb je een prachtige luiertaart gemaakt, echt super leuk!
Heel erg jammer dat je ziek werd, hopelijk ben je ondertussen weer wat opgeknapt.
Groetjes en sterkte, Trudy

Eri zei

Geweldig deze leuke stoere luiertaart met de jungledieren! De sjerp voor de Mommy to be is ook super.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een prachtige luiertasrt is dit geworden. Is ook leuk om te maken. In het verre verleden eens een luier taart voor een collega gemaakt. Leuk om te doen. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Hoi Ellen,
wat een geweldig luiertaart heb je gemaakt. Echt geweldig!! En wat jammer dat je het moest missen!
Weet jij toevallig of jouw tijd verkeerd staat ingesteld? Ik had een keer dat ik terug keek in mijn leeslijst en toen stond je er opeens tussen en eerst niet. Ik reageer meestal op volgorde en als ik dan dus niet terugkijk, mis ik je berichten...zo vervelend

Doris knippenenplakken zei

Wow...Wat een geweldige luiertaart , super leuk idee.
Leuk met de diertjes echt wel top.
Groetjes Doris

Cinderella zei

Hallo Ellen,

Ik zag dat je bij mijn blog was komen kijken super leuk dus ik kom gezellig even voorbij en wauw je maakt zelf ook leuke creaties.
Daarom ga ik jou nu ook volgen .
Zo`n luiertaart heb ik nog nooit gemaakt maar wat is het en geweldig leuk kado.
Fijne Zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Pouwla zei

Super mooi gemaakt Ellen! Wel erg jammer dat je niet kon gaan, maar ze zullen je creatie erg mooi gevonden hebben!
Lieve groetjes Pouwla

Marjan zei

Jeeeee!! Wat heb je dit geweldig gedaan!! Echt een pronkstuk, Ellen! En dan die sjerp!
Zo jammer dat je niet mee kon gaan. Hopelijk ben je opgeknapt inmiddels.

R's Rue zei

Great job. It’s beautiful.
www.rsrue.blogspot.com

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een nele gave luiertaart Ellen, super gecombineerd met die leuke diertjes van Marianne design.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Wat een supergave, stoere luiertaart voor Ukkie, mooi gedaan met al die wilde dieren. Wel jammer dat je er zelf niet bij kon zijn.
Fijn om te lezen dat het goed gaat met je knie.
lieve groetjes Angelique