https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 10 juni 2021

Happy Birthday


Hoihoi, vandaag de kaart voor de Liftchallenge…loopt morgen af. Ik vond deze opdracht leuk dus dacht ff tijd maken. Ik heb de flamingo-stempels gebruikt van Els Brigé en het flamingo papier van Renke…zie hieronder. Ik moest ff zoeken om de stempels zo te leggen dat je het dp ook ziet. De achtergrond is met gaatjes en ook van Renke…ipv blingbling liet ik het bij de gaatjes. Tekst is washitape.


Genieten jullie lekker van het warme weer…ik kan er niet zo goed tegen dus ben lekker aan het freubelen.
Ik heb mn 2 vaccinaties binnen en kan een bezoekje aan de kapper plannen…dat was vorig jaar september voor het laatst dus de staartjes moeten er nodig af haha.
Dinsdag waren we bij de kinderen in de Beekse Bergen, ze hebben een lodge gehuurd met uitzicht op de giraffen…prachtig om naar te kijken.

Met mn knie gaat het goed en kom inmiddels rond met de trappers…goed teken toch.
Bedankt voor jullie reacties op mn vorige post, leuk om te lezen!

Challenge:





Tot de volgende post..
Groet Ellen


23 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke kaart Ellen
Gr Karin

Scraptastisch zei

Wouw super gedaan voor de liftchallenge Ellen ik vind het een prachtige kaart!!! We kunnen bijna de marathon gaan lopen, hihi Fijn dat jij ook weer beter uit de voeten kan en zelfs al fietsen, zover ben ik nog net niet maar met een weekje ga ik ook weer hoor!
xx Gerie

Angélique zei

O, wat grappig, plaatjes en stempels bijna hetzelfde. Heel leuk gevonden!
Mooi dat het met je knie weer een stukje beter gaat, hou vol!

Ans Gilbert zei

Wat een mooie lift heb je gemaakt, de kleuren zijn ook super. Dan wordt het hoog tijd voor een bezoek aan de kapper,
Groetjes,
Ansx

Marjan zei

Gaaf dit papier met de stempels! Past prachtig bij elkaar! Erg mooie lift Ellen en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, dankjewel!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk de flamingo's op het dp papier en ze passen ook zo mooi bij de achtergrond
groetjes ellen

VoormeKaartje zei

Wat ontzettend mooi geworden. Zo lekker vrolijk ook.
Liefs, Christa

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze mooi deze flamingo's! Ook je achtergrond is heel leuk gedaan zo! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful card, love the flamingo's! The link is working!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Marfien zei

leuke stempels heb je gebruikt, het is een mooi kaartje geworden.
Vandaag ook maar lekker knutselen, ben ook geen zonaanbidder. Fijn dat het goed gaat met de knie

Trudy zei

Wat een leuk en origineel kaartje!
Fijn dat het goed gaat met je knie! Bij mij in de tuin is het te warm dus ik maak maar fietstochtjes!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie zomerse kaart heb je voor de lift-challenge gemaakt Ellen. Hier onder het zonnescherm is het heerlijk toeven, bij mij is het op mijn knutsekamer te warm. Eind van de maand komt er airco te hangen, jippie want als het te warm wordt kan ik er niet tegen. Fijn dat je naar de kapper kunt en dat je knie steeds beter gaat.
Lieve groetjes Miranda

Dreja zei

Eine zauberhafte Karte.
Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
LG Dreja

Nelleke zei

WAUW WAT EEN GAVE KAART ELLEN, HET GEKKE IS DAT IK DIE HELEMAAL GEMIST HEB. GEFELICITEERD JE BENT EEN TERECHTE WINNAAR! GROETJES, NELLEKE

Sandra zei

Mooie kaart Ellen,ik ga er ook niet zo goed op hoor op het warme weer bah.
20 graden is warm zat .
Van mij mag het het hele jaar lente zijn haha.

Groetjes Sandra

Trudy zei

Hoi Ellen, gefeliciteerd met je mooie kaartje! Je vroeg of de zebra van Eline was en dat is hij inderdaad. Ik weet niet of er 2 maten zijn. Ik heb nog even gezocht maar kon alleen deze vinden bij google. Deze zebra of ezel is best wel groot.
Groetjes Trudy

Heike zei

Eine wunderschöne Karte. Gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

LG Heike

Doris knippenenplakken zei

Schitterende kaart, gaaf met de flamingo's.
Groetjes Doris

Diny zei

wat een gaaf kaartje met de mooi flamingo's Ellen!
Groetjes Diny

Danielle zei

Deze liftkaart van jou was prachtig, een heel terechte winnaar!! Leuk gevonden met die flamingo's op flamingopapier! Je vroeg op mijn blog naar het merk van de streepjes mal, die is van Reverse Confetti (Diagonal Stitches Cover Panel Confetti Cuts om precies te zijn :-))

Nelleke zei

Hallo ellen, Bij deze wil ik je heel hartelijk bedanken voor de mooie kaart die vandaag in de bus plofte. Ik heb hem al uitgebreid bekeken hoe je die gemaakt hebt. En wat een mooie tekst mal. prachtig zo op elkaar. Het roze randje recht vind ik helemaal leuk bij dit model kaartje. Dat is om te onthouden. Nogmaals dank. groetjes, Nelleke

aussie aNNie zei

Lovely card and gorgeous designing. Sorry I missed this post. xx

Monia - Monika Jakubowska zei

beautiful card, love these flamingos :)