https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 3 juni 2021

Happy Birthday



Hoi, vandaag weer een kaartje van mij…het is weer even geleden dat ik er eentje plaatste dus werd het weer tijd om wat te laten zien. Ik maakte dit kaartje al even geleden en stond nog in de wachtkamer. Ik gebruikte de mooie stans happy birthday, vlinder en Washi-tape…simpeler kan het niet en met een leuk resultaat toch?

Met mn knie gaat het best goed en de fysio komt niet meer thuis…ik moet er naar toe voor het zwaardere werk. Ik ben gestart op de loopband en dat gaat goed. Door je grens buigen is nog pijnlijk maar ben al een heel eind. Na het dragen van 3 weken spalk was de orthopeed tevreden en mag volgend jaar februari terugkomen. Op de hometrainer kom ik nog niet helemaal rond maar we geven niet op…stagnatie komt ook door de andere knie die ook eens vervangen moet worden maar daar denk ik nog even niet aan!🙈

Inmiddels heb ik maandag mn 2e vaccinatie gekregen en ben er blij mee want het voelt goed…dus na as maandag ben ik veilig om te knuffelen! 🤗 

Kijk nou hoe leuk deze pakjes zijn…ik bestelde ze bij Caroline voor Tim en Ukkie die in augustus het levenslicht gaat zien. Margaux en Joyce zijn er blij mee…leuk Caroline bedankt!

Dankjewel voor jullie reacties op mn Tipi kaart voor Anna, leuk om te lezen.

Tot de volgende post maar weer…

Groet Ellen




17 opmerkingen:

Nicolette zei

Wat een leuke kaart met de mooie stans. En de pakjes zijn zo leuk!
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Wat leuk om washitape op die stans erbij te genruiken!
En ik vond het leuk om de keertjes te maken!
groetjes Caroline

Caroline zei

en fijn dat het met je knie steeds beter gaat.....

Diny zei

Prachtig kaartje ellen....en wat zij de kleertjes ook leuk zeg!
Groetjes Diny

Angélique zei

Mooie kaart, heel stijlvol.
Fijn dat het de goede kant op gaat met je knie, op naar volledig herstel.
Heel leuke kleertjes,merg comfortabel voor bewegelijke kids.

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart Ellen!
Mooie pakjes, fijn weekend, groetjes Doris

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Ellen, en wat fijn dat het steeds beter gaat met je knie. Ik zou ook niet aan die andere denken, hoor.
De pakjes die je besteld hebt zijn heel leuk!

Marfien zei

mooi kaartje voor een jarige, echt feestelijk
Heerlijk dat je nu nog meer kan genieten van je kleinkinderen

Nelleke zei

Test

Scraptastisch zei

Keigaaf je kaart met washitape waarvan de kleuren zo mooi zijn en ook de tekststans is prachtig om weer te gebruiken. Valt niet mee dat revalideren hè! Volhouden hoor dan kun je snel weer lekker wandelen.
De baby kleertjes zijn ook tof die Caroline heeft gemaakt! Knuffel ze eindelijk die prikken erin!!!!
xx Gerie

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de leuke kleurtjes leuk de tekst uit het dp papier gestanst fijn dat het met je knie vooruit gaat dat geeft weer meer hoop en moed om door te gaan
wat een schattige kleertjes heb je gemaakt
groetjes ellen

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart in mooie kleuren, leuke stans is dit toch. Je maakt vorderingen, dat is toch fijn, ik vond het roeien heel fijn bij de fysio en de home-trainer had ik thuis..komt wel goed.
Leuke pakjes heb je laten maken,
Groetjes,
Ansx

Trudy zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Leuke stans!
Fijn dat het beter gaat met je knie. Prettig dat je al twee vaccinaties hebt gekregen. Ik mag donderdagmiddag de eerste ophalen.
Groetjes en een fijn weekend, Trudy

Monia - Monika Jakubowska zei

Beautiful card, I love how the washi tape looks here :)

Marjan zei

Mooi elegant kaartje, deze stans heb ik ook, nog niet gebruikt! Gaaf die pakjes voor Ukkie!
Het is fin dat de knie toch steeds wat beter gaat!
En je tweede prik erin, mooi! De mijne vanmiddag!

Bernadet zei

Ik vind 't een fantastische kaart Ellen!!
Zo mooi met die vlinder en washi-tape.
Wij zijn nog aan 't wachten op de 2e vaccinatie. Kan nie wachten tot het zover is.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart heb je met die washi-tape gemaakt Ellen. Mooi is die tekststans en die vlinder is een mooie blikvanger. Wat een lieve kleertjes en wat leuk dat een medeblogster die gemaakt heeft. Fijn dat het steeds beter gaat met je knie en succes met je tweede vaccinatie.
Lieve groetjes Miranda