https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 13 april 2020

Hey you!



Hoihoi, ik maakte al even geleden dit verjaardagskaartje voor mijn nicht en zag dat ik hem nog niet geplaatst had. Omdat ik Washi Tape gebruikte kon ik meedoen met de challenge bij Knutsels en Kadootjes. 

ze vragen Washi Tape...

Ik stanste de bloem en plaatste de deeltjes weer terug in de bloem en bracht wat Wax Gilding goud aan...doet het altijd wel goed vind ik! Paste wel bij het goud in de tape!
De foto hieronder is wat anders van kleur sorry...zonnetje net even weg denk ik!


Houden jullie het allemaal nog een beetje vol in huis...we moeten wel toch!
Ik heb zo’n respect voor iedereen die keihard in de zorg werkt...ze verdienen allemaal een lintje hoor!

We missen Anna ook echt hoor, Margaux kwam van de week even langs om wat te lenen en Anna zat in de auto in haar stoeltje en wilde er graag uit...ik wilde haar zo graag even knuffelen maar helaas...afstand houden hè! Ik was gewoon van slag en voelde mn tranen prikken!
Gelukkig krijgen we leuke filmpjes door gestuurd. Gister gingen Stephan en Joyce in hun nieuwe huis kijken en dingen opmeten maar kwamen niet bij ons langs en dat is echt zo moeilijk...hoop dat het gauw voorbij is....nog even volhouden maar!

Groetjes Ellen


12 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Stunning card Ellen, love the die and colours used... what die did you use? Sad we miss our grand children, my 3yr old lives 18 hours away so only face time we see each other, and cyber hugs to you too.xx

Scraptastisch zei

Wow Ellen een prachtige kaart vind ik het om met zo weinig een krachtige kaart te maken is heel tof!!! Leuk ook om het uit gestanste weer terug te leggen bij je bloem. We moeten moed houden Ellen, maar wat is het moeilijk hè...ik mis de kids ook zo erg! Take care en lieve groetjes van mij die in het zelfde schuitje zit!

Elle-Jeanne zei

Wow wat een prachtige kaart met de washitape.
Zo mooi gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

Ellen zei

Wat een prachtige kaart is dit! Mooi zoals de steel van de bloem net een beetje uitsteekt. En ook dat witte kadertje vind ik mooi.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi zoals je de kaart opgebouwd hebt Ellen met natuurlijk die mooi bewerkte bloem als blikvanger. Ik vind ook dat je het touwtje leuk gebruikt hebt. Het is een plaatje.
Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt allemaal maar hou moed.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ja, het lijkt me vooral voor oma's en opa's zo moeilijk! Ik vind het al lastig mijn kinderen niet te mogen vast pakken en twee wonen eigenlijk te ver weg om heen te gaan, dus dat is videobellen/appen etc.
Je kaart is heel mooi! Wat een prachtig washitape heb je gebruikt. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

Marjan zei

Heel mooi en elegant, echt helemaal jouw stijl! ja, voor ons oma's en opa's is het best lastig. Emmy kwam laatst een Paaskaartje brengen en later scones met clotted cream die onze dochter voor ons gehaald had, zo lief! Maar knuffelen is er niet bij.

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart met het leuke washitape en de gave bloem, mooi met de gouden accenten. Ik kan me voorstellen dat je Anna heel erg mist, sterkte.
Ansx

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen, de set stansen is van Aliexpress, ik heb gezocht, maar kan ze niet meer vinden,
Groetjes
Ansx

Anja v K@@rten zei

Mooiiiii Ellen!
Creatieve groetjes, Anja v K

Monique zei

Je kaart is prachtig Ellen! Ik snap dat het allemaal moeilijk is dat afstand houden. Ik hoop dat dat snel weer veranderd. Maar ik zie het somber in. Hou je taai!!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Caroline zei

prachtige kaart zeg!
Groetjes Caroline