https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 20 maart 2020

Zwanger Hoera!



Hoihoi, wat een heftige tijden maken we mee met z'n allen...hoop dat we gezond blijven!
Ik zit al best een poosje ondergedoken in huis omdat ik (ook) super bang ben...helaas moest ik maandag naar de cardioloog en ik moet je zeggen...ik had een stressfactor van 110...ik ging met mondkap en alcohol in mn zak het ziekenhuis in en bij de auto deed ik het weer af...ppfff!
Ik heb een long en hartprobleem dus vandaar!
Anna is ook al even niet bij ons geweest uiteraard maar we krijgen foto’s en we beeldbellen...zo leuk!

Op mijn verjaardag 20 februari hebben we van Anna een kaartje gekregen waarmee ze ons bedankte voor al het oppassen...zo schattig en in die kaart zat een heel klein envelopje wat we open moesten maken en wat daaruit kwam maakte ons zooo blij...er zat een echo in en ze vroeg ons of we ook op haar broertje of zusje wilden passen...we gaan dus voor de tweede keer opa en oma worden...hoe geweldig is dat!
Het gaat gelukkig allemaal goed met de as mamma!
Ik maakte deze kaart voor hen! 
Blauw en roze omdat ze nog niet weten wat het gaat worden...ik stempelde met distress inkt de hartjes en kleurde de beer en het konijntje. De letters zijn van MFT en de teksten van Els Brigé!


Nog meer leuk nieuws kregen we gisteren...onze zoon en vriendin hebben een huis gekocht en hij komt terug naar zn geboorteplaats...Superleuk en ze kunnen er al best snel in!

Bedankt weer voor jullie reacties op mn girafje...leuk om te lezen!
Tot de volgende post maar weer...

Groetjes Ellen



15 opmerkingen:

farmerblog zei

Gefeliciteerd Ellen, wat leuk nieuws, en daar hoort zeker een kaart bij. Leuke geworden, hoe eenvoudig zo mooi kan zijn. Sterkte met alles. Groetjes Nelleke

Caroline zei

Wat een geweldig nieuws Ellen! Dit is zoiets moois om nu naar uit te kijken! Een heel leuk kaartje heb gemaakt.
Ook fijn nieuws over je zoon en zijn vriendin! Lichtpuntjes in deze tijden toch?
Ik wens je heel veel sterkte met alles!
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Wat een leuke kaart en heel fijn nieuws van je dochter.
Groetjes Nicolette

Elle-Jeanne zei

Gefeliciteerd met het fijne, goede nieuws van je dochter en zoon.
Vrolijk nieuws in deze rare tijden.
Zorg goed voor jezelf en voor elkaar.
Groetjes Elle-jeanne

Angela zei

Wat heerlijk nieuws allemaal Ellen..... kunnen we wel gebruiken in deze rare tijd! Proficiat!

Zorg goed voor jezelf en elkaar!
xxAngela

Angela zei

Vergeet ik nog je complimenten te geven voor je schitterende kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd Ellen, wat een leuk nieuws allemaal en je hebt een hele lieve kaart ter felicitatie gemaakt. Mooi dat gefeliciteerd in zwart gestempeld is. Dat geeft lekker pit aan je kaart.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een geweldig nieuws dat Anna een zusje/broertje krijgt. Margeaux voelt zich goed? En dan ook nog nieuws dat je zoon en vriendin gaan verhuizen. Mooie dingen om naar uit te kijken in deze rare tijd. Ik kan me wel voorstellen dat je er niet gerust op bent. Je behoort wel tot de risicogroep. Wees maar voorzichtig, meer kun je ook niet doen.
Je kaartje is heel leuk! Ik heb er van jou met dezelfde techniek. In het echt veel mooier dan op de foto

aussie aNNie zei

Fabulously designed card.xx

Mariann Jakobsen zei

So many good news,Ellen Congrats!! ♥️
Please take care and stay in good health ♥️ Wish you all the best!
This card is amazing!

Marjan zei

In deze nare tijden dus ook fijn nieuws! Van harte gefeliciteerd Oma! Iets om naar uit te kijken. Je kaart is erg mooi, een vrolijk en feestelijk geheel ook!
Fijn dat jullie zoon dichtbij komt wonen, nog meer leuk nieuws!
Hou je goed, Ellen en blijf gezond!

Ans Gilbert zei

Wat leuk dat Anna een broertje of zusje krijgt en dat jullie weer mogen oppassen.Je hebt een prachtige kaart gemaakt.. Het zijn ook bange tijden, wij komen ook alleen buiten om met de honden te wandelen en snel wat boodschappen doen, maar we zullen er door heen moeten en hopelijk gezond blijven,
Ansx

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk nieuws, van harte gefeliciteerd oma!
Prachtige kaart Ellen!
Groetjes Doris

Ellen zei

Ik snap dat jij je zorgen maakt, pas goed op jezelf en blijf inderdaad maar gewoon zo veel mogelijk binnen. Wel heerlijk dat er ook positieve dingen zien. Superleuk dat jullie weer opa en oma gaan worden. Wij worden dit jaar voor het eerst opa en oma, zo gaaf! En je kaart, heel gaaf!

Angelique zei

Super, wat een ontzettend leuk nieuws dat er een broertje of zusje voor Anna bijkomt. Je kaartje vind ik helemaal geweldig, ik moet toevallig vd week een zwangerschapskaartje maken dus dit is mooie inspiratie.
Zo fijn dat ook je zoon weer dichtbij komt wonen. Mijn zoon woont 2 uur 15 min bij ons vandaan en dat vind ik best ver. Ook omdat ik zelf niet zo ver kan autorijden. Ik blijf in deze tijd ook bijna volledig thuis, enkel een rondje wandelen in de buurt en in noodgeval een boodschapje in de buurtsuper. Dus ik snap je angst heel erg goed, helaas moeten we er met z'n allen doorheen.
Fijne paasdagen en zorg goed voor jezelf!
lieve groetjes Angelique