https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 23 februari 2020

Thanks for sticking...en jarig!



Hoihoi, hier ben ik weer met een kaartje en wil meedoen met de liftchallenge...


Ik vind het een leuke opdracht en bedacht dit kaartje om iemand te bedanken wanneer dat eens nodig is. De stempel is van MFT, rondjes van Crealies.


Donderdag de 20e was ik jarig en vierde dat overdag met Anna en s’avonds aten de kinderen gezellig mee. We hebben lekker Argentijns gegeten...yammie!
Gisteren heb ik het gevierd voor familie en vrienden en had een High Tea verzonnen in Restaurant Kameryck hier in de buurt...het was top en erg gezellig.
Vorig jaar stond dit al op de planning want ik werd toen 65 maar door een operatie en alsmaar slechte gezondheid kon dat niet doorgaan dus heb ik het nu met mn 66e verjaardag zo gedaan!
Ik zit heerlijk in de bloemen dit bericht te typen...het ruikt zo lekker!

GerJanne en Ans bedankt voor jullie prachtige kaarten...superblij mee!
Kleine Anna zou met me dansen...had ze al dagen beloofd maar ze ging alsmaar op verkenning uit door het hele restaurant...herkenbaar toch!
Ze maakte me weer blij met een prachtige tekening!

Bedankt voor jullie reacties op mn vorige post en tot de volgende...

Groet Ellen





17 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag.
Zo lezen een fijne dag ,met veel bloemen.
Je kaartje is schitterend.
Groetjes Elle-jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 66-ste verjaardag Ellen, mooie leeftijd, die kun je niet omdraaien hihi. Leuk deze kaart voor de lift-challenge, de combinatie van stempel met tekst is erg leuk die heb ik nog niet eerder gezien.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat leuk Ellen, dat het een geslaagde High Tea was, mooie herinnering. Ik vind je kaart echt superleuk,
Ansx

farmerblog zei

O, Ellen je ws jarig afgelopen week! Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en zo te lezen had je een mooie dag! Jou kaart vind ik zo mooi, wil ik ook nog wel doen als het me lukt deze weken. Groetjes Nelleke

aussie aNNie zei

Love this Ellen so gorgeous.xx

GerJanne zei

Heel mooi en leuk kaartje naar aanleiding van de liftchallenge. Superleuke giraffe! Je verjaardag klinkt gezellig! Uit eten is toch altijd leuk op een feestelijke dag. EN dat dansen houd je natuurlijk tegoed! Oh ja, graag gedaan, natuurlijk!

Marjan zei

Alsnog van harte gefeliciteerd en wat fijn dat je verjaardag zo geslaagd was!
Je giraffe kaart is superleuk! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge Ellen, dank je wel!

Marfien zei

Top! kaartje Ellen, de giraffe leent zich goed voor deze techniek, heel leuk
Alsnog van harte, na afgelopen jaar toch wel een reden om het nu zo te vieren

Nicolette zei

Deze is super leuk! En nog van harte gefeliciteerd.
Groetjes Nicolette

Marijke zei

Was even alle lifters aan het bekijken want ik vond het wel een ingewikkelde opdracht. Dus even de kunst afgekeken. Zo kwam ik op jou blog, wat een schattig kaartje en wat goed gedaan!Ik ben maar gelijk volger geworden want dat was ik nog niet! Ik vind het altijd leuk bij iedereen te kijken wat zij voor een mooie creaties maken! Groetjes Marijke.

Angelique zei

Hele mooie kaart voor de liftchallenge met de leuke giraf. Blij dat je dit jaar zo van je verjaardag hebt mogen genieten.
Superleuke kaart voor de opa en oma maar wat een verhaal over je bestelling, gelukkig kreeg je nog wel je geld terug.
lieve groetjes Angelique

Cornelie zei

Alsnog van harte!
Je hebt een toffe lift gemaskt. Erg leuk kaartje. Dank je wel voor het meedoen!

Justyna zei

Ellen,nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag<3!!!Superleuke kaart!

Doris knippenenplakken zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ellen!
Wat een prachtige kaart , erg leuk.
Je vorige kaart is een super mooi.
Groetjes Doris

logy mahmoud zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
logy mahmoud zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ellen zei

Ik ben fan van giraffen! Kaartje naar mijn hart dus :-)