https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 3 augustus 2019

Hello


Hoihoi, ik maakte een welkom thuis kaartje voor de kinderen toen ze thuiskwamen van hun vakantie!
Ik gebruikte deze leuke stempel van MFT, kleurde hem in met de Derwent potloden en knipte hem uit. De achtergrond is een stempel van SU die ik voor de helft gebruikte!
Hello is dacht ik van ECD!


Ik vertelde een tijd geleden dat ik zat te wachten op de olifantjes van MFT om er een kaart van te maken voor Anna’s 1e verjaardag...Mariken stempelde ze voor me, heel lief van haar! Ik kan jullie vertellen dat ik nog steeds zit te wachten...helaas!
De levering schijnt zoek te zijn...beetje wazig allemaal maar ik hoor wel dat de fantjes erbij zitten...afwachten nog maar even!

Ik wil ook met deze meedoen bij...qd

Dankjewel voor jullie reacties op mn alcoholinkt spektakel!

Groetjes Ellen 




14 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooie kaart en wat lief van je om dat neer te leggen als welkom thuis kaart!
Vervelend dat het zo lang duurt voor de olifantjes er zijn. Ze zijn heel gaaf. Hopelijk heb je ze binnenkort wel binnen.

Caroline zei

Schattig kaartje voor de thuiskomers. En wat jammer dat je zo lang op je olifantjes moet wachten....
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart heb je voor de thuiskomers gemaakt Ellen. Lief met die vrolijke diertjes.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

het is een erg leuke kaart geworden.
hopelijk komt je bestelling gauw binnen.

Marfien zei

Tof kaartje, leuk dit smalle model

Scraptastisch zei

Heb nog even naar je alcohol inkt spektakel gekeken en wouw wat ontzettend gaaf Ellen, zo veel diepte als er in zit endie kleuren...complimenten! Levering zoek is balen, zeker als je iets zo graag wilt hebben hè! Een vrolijke thuiskomst kaart voor je kinderen dat is leuk thuis komen! Beterschap Ellen je hebt een naar virus te pakken volgens mij!
xx Gerie

GerJanne zei

Ben ik weer, nu als gastdesigner van Mijn Hobbyhonk: Dank je wel voor het mee doen aan de alles mag challenge!

Ans Gilbert zei

Wat heb je een vrolijke welkom thuis kaart gemaakt, jammer dat de olifantjes zoek zijn,
Ansx

Mariken zei

Oooh echt? Die olifantjes...nog niet? Dit kaartje is een leukerd, erg tof!
Fijn weekend verder!

Kinga K. zei

It's fantastic♥

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk kaartje voor de thuiskomers.
Ja dat is balen he als er een bestelling zoek geraakt.
Groetjes Doris

martina's kaartjes zei

ha, die is leuk geworden ! mooi kaartje is het zo geworden
hopelijk vindt het olifantje nog zijn weg naar jou !
grtjs,martina

aussie aNNie zei

Hi Ellen, this is a gorgeous card, so cute and lovely details...hope all's well.xx

Marjan zei

Deze is zoooo leuk!! Ik vind de stapel dieren er gaaf!
Wat vervelend als er iets niet goed gaat met een bestelling, hopelijk komt het goed.