https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 28 augustus 2019

Congrats




Hoi, hier ben ik weer met een kaartje! Ik maakte hem voor de verjaardag van mn schoonzusje. Ik had een restant van dit designpapier en ging ermee aan de slag....
Ik stanste een witte tulp uit en kleurde hem gedeeltelijk met distressinkt. Legde de uitgestanste stukjes terug. Ik moest er nog iets mee vond ik en verzon er wat micropareltjes in te leggen...leuk effect toch!

Het designpapier was aan de bovenkant afgesneden waar halve bloemen over bleven...ook dat wilde ik oplossen en gebruikte restanten van tulpen en vulde de halve bloemen op en paste het aan aan de kaart door ze uit te laten steken op het dp....voilà! 



Ik wil jullie even mee laten genieten van een prachtige tekening die ik kreeg van onze kleine Anna...geweldig toch! Haar eerste tekening was voor oma...nou oma is trots hoor!



Dit was het weer voor vandaag...zo nog even het kaartje afmaken wat ik maakte voor de kleinzoon van mn vriendin die zaterdag ook alweer 1 jaar wordt!
Ik laat hem binnenkort zien dus tot de volgende post maar weer!

Groet Ellen


12 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Heel mooi ,apart,maar schitterend gedaan.
Leuk bedacht met die micro pareltjes.
Een mooi tekening heeft de kleine Anna voor je gemaakt.
Ze heeft al talent.
Groetjes Elle-jeanne

Marjolein zei

Goed gevonden! Dat is ook creativiteit :) Leuk effect met de pareltjes.
Groetjes Marjolein

Nancy Soetaert zei

een tekening van Anna om in te kaderen! Leuk toch he!
Prachtige kaart met die mooie tulpen8
Nancy

GerJanne zei

Oh Ellen, deze is echt heel gaaf! Leuk dat je beschrijft hoe het tot stand gekomen is. Leuk met die kleine pareltjes erin. En de kleurplaat van Anna is helemaal leuk!

Nelleke zei

Wauw wat mooi Ellen. Wat goed opgelost zo. Ik moest even kijken hoe je het gedaan had. En wat is de ingelegde bloem mooi! Mooi hè de tekening van je kleindochter. Bijous hangen ze boven bed, en dat weten ze al precies! Groetjes, Nelleke

Joanne kramer zei

Wauw! Wat een schitterende kaart! groetjes Joanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je kaart is een klein kunstwerkje Ellen. Mooi zoals je de tulpen verwerkt hebt en dan die kleine pareltjes bij die ene tulp..top.
Wat leuk dat Anna zo voor oma aan het kleuren is gegaan, dat kan niet vroeg genoeg beginnen ;p
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Prachtige tulpen kaart Ellen, heel mooi met de i gelegde tulp en kleine kraaltjes, ook leuk gewerkt met de andere tulpen. En wat een mooie tekening van Anna,
Ansx

Mariken zei

Tijd om weer eens ff te bloggen! Lekker buiten, het waait en het koelt wat af, heerlijk! Wat een mooie tulpenkaart.! Fijn weekend verder!

Ellen zei

Mooi zeg, die tulpen! De micro-pareltjes zijn echt een goed idee, staat super. En die tekening van Anna, geweldig!

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige tulpen, heel mooi met de micropareltjes geeft een leuke toets op de bloem.
Wat lief de eerste tekening van je kleinkindje.
Groetjes Doris

aussie aNNie zei

Hi Ellen sorry I have missed your posts, our weather has been lovely so outdoor time and then DT makes. Lovely tulips and gorgeous drawing by Anna.xxx