https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 26 juli 2019

Happy Birthday



Hoi allemaal, ik heb weer eens met alcoholinkt gespeeld en een kaart gemaakt voor mn zwager!
Best mooi gelukt met deze kleuren...al zeg ik het zelf! Als laatste heb ik er overheen gestempeld en daarna met embossing poeder bewerkt! Tekstjes zijn van MFT!



Gelukkig had ik deze al gemaakt voor de hitte...op mijn kamer is het heel slecht op dit moment maar zal herkenbaar zijn.
Anna was hier weer 2 dagen en speelde lekker met druppeltjes langs haar hoofdje!
Ze is druk met ontdekken en lopen vindt ook wel interessant maar nog niet los...komt vanzelf!
We zijn zondag met zn allen naar Blijdorp geweest...Anna deed het geweldig en keek haar oogjes uit met alle dieren! Het spande er weer om of ik meekon want ik had weer een virus te pakken! Went nooit hoor!

Ik wil meedoen bij Mijn Hobbyhonk...alles mag!

https://mijnhobbyhonk.blogspot.com/2019/07/mhh-12-alles-mag.html?m=1

Bedankt weer voor jullie reacties en wens iedereen sterkte!

Groetjes Ellen


11 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wow, wat mooi en apart.
Heel mooi gedaan, Ellen.
Leuk met die embossing poeder erop.
Groetjes, Elle-jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel bijzondere kleurrijke kaart Ellen. Het is net of ik meerdere laagjes alleen al in de ondergrond zie, apart en intrigerend vind ik. Extra effect van diepte heb je nog gemaakt met die witte embossing, mooi.
Lijkt me leuk om zo met je kleinkind van alles te ondernemen, gelukkig kon je wel mee naar Blijdorp. Nog even doorbijten wat betreft de temperaturen ;p
Fijn weekend vast.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige originele kaart Ellen.
Heel mooi effect met deze inkten .
Ik kan me inbeelden dat je plezier beleeft aan je kleinkindje , hier hetzelfde ze is echt op ontdekking, loopt graag op en af. Als je FB hebt heb daar een filmpje gezet van ons kleinkind spelend in het zeewater. Fijn weekend, groetjes Doris

Nelleke zei

WT geeft alcohol inkt mooie kleuren zeg en hoe mooi met dat embossing erbij. Dat is genieten met je kleindochter. Het gaat ook zo hard hé. En ik hoop voor je datde virussen buitenshuis blijven. Groetjes Nelleke

Marjan zei

Ik snapte al helemaal niet waarom ik jouw kaartjes nooit in mijn leeslijst meer zag. Ik ben opnieuw volger geworden en ik hoop nu wel.
Dit is ook weer een erg mooie kaart! De alcoholinkt achtergrond combineert prachtig met de witte kantachtige bloemen.
Heerlijk zo met je kleinkind en haar zien groter groeien. Ik herken het erg. Onze Emmy is bijna zeven, gaat al naar groep 4 en is al zo'n bijdehante tante. Leker knutselen met oma vindt ze leuk en ook samen kijken naar de kikkers en de vissen inde vijver. Binnenkort komt ze weer een dagje en dan gaan we samen lipgloss maken. Want ook make-upjes vindt ze zeer interessant. Fijn dat je toch meekon naar Blijdorp!

Marjolein zei

Wat leuk om je kleindochter zich zo te zien ontwikkelen! Mooi om zo bij betrokken te zijn.
Je kaart is gaaf! Echt een toevalstechniek, mooie kleuren en mooie stempel.

Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je zwager gemaakt! Het lijkt net of er diepte in zit in het midden. Wat balen zeg, dat je zo vatbaar bent voor virussen. Gelukkig kon je mee naar Blijdorp. En leuk hoe je vertelt over Anna. Zal wel heel erg genieten zijn!

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart heb je voor je zwager gemaakt en wat naar dat je gezondheid nog steeds te wensen over laat. Gelukkig hebben jullie kleine Anna om jullie op te vrolijken,
Ansx

Marfien zei

Schitterende kaart Ellen,mooi met het witte embossingpoeder. Beetje bij beetje komt het wel weer in orde maar het heeft helaas tijd nodig, heerlijk om nu af en toe op te kunnen passen

aussie aNNie zei

Lovely Ellen, nice with the embossing on the alcohol inks..nice card for your brother in law. Get well Ellen, big hugs.xxx

GerJanne zei

En dank je wel voor het mee doen aan de alles mag challenge van Mijn Hobbyhonk.
Groetjes van GerJanne (Gastdesigner Mijn Hobbyhonk)