https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 4 juli 2019

Gewoon voor jou


Hoihoi, op de valreep wil ik nog even meedoen met de liftchallenge

http://liftchallenge.blogspot.com/

Ik had dit kaartje al een poos geleden gemaakt voor iemand die het toen verdiende maar nog niet hier geplaatst...hij voldoet niet helemaal zie ik maar ik probeer het toch maar!

De cirkel is gestempeld met bloemen en inkt van Altenew...mooie stempels vind ik!

Vandaag weer gezellig aan het oppassen...Anna wordt al een dametje en probeert stapjes te zetten.
Het is rustig in blogland merk ik....vakantietijd breekt aan.... wij hebben onze vakantie helaas moeten annuleren vanwege mijn gezondheid maar we hopen hem weer te kunnen boeken in september!

Dankjewel voor jullie reacties op mn vorige post en tot de volgende maar weer!

Groetjes Ellen


13 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Ellen,
Altijd naar gezondheids problemen en heel fijn dat je toch je vakantie in September kunt voortzetten! Heerlijk om de kleintjes te zien opgroeien en te zien hoe goed ze het doen. Mijn jongste word in september alweer 2 en zingt heel veel liedjes mee, zo grappig!
Je kaartje is prachtig en deze stempel heel erg mooi succes met de lift!!!
xx Gerie

Elle-Jeanne zei

Een heel mooi kaartje Ellen.
Mooi gestempeld . Top.
Ik hoop dat je vakantie in september door kan gaan.
Want gezondheid is toch heel voornaam.
Groetjes , Elle-jeanne

Marfien zei

mooie liftkaart Ellen, Het zijn idd prachtige stempels

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie kaart Ellen ! Zo mooi gedaan met deze kleurtjes rond de cirkel.
Groetjes Doris

Nelleke zei

Gaaf kaartje, ik wilde ook nog meedoen, maar dat gaat het niet worden.
Wat jammer dat je de vakantie moest annuleren. hopelijk gaat het de goede kant op! sterkte. groet, Nelleke

GerJanne zei

Jouw liftkaart is ook heel mooi geworden! Wauw! Inderdaad anders, maar hij ziet er top uit! Jammer dat het niet goed genoeg met je gaat om op vakantie te gaan. In september de herkansing en in de tussen tijd lekker genieten van Anna!

Joanne kramer zei

Wauw! Deze is mooi, schitterend! Wat naar dat jullie de vakantie hebben moeten annuleren... hopelijk in september. groetjes Joanne

Marjolein zei

Hé ik zie je kaartje nu... We hebben dezelfde stempeltjes gebruikt! Grappig! Die van jou is ook mooi geworden; leuk met het stippelrandje erin. Groeten Marjolein

Ellen zei

Mooi zeg, die bloemen met de uitgestanste cirkel voorzien van tekst. Gave bloemstempels zijn net en toffe kleuren gebruikt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kaart heb je gemaakt in hele mooie kleuren Ellen. Leuk om die gelaagde bloemen te gebruiken.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat een supermooie lift, Ellen! Dank je wel voor het meedoen! Wat jammer van je vakantie, hopelijk gaat het in september wel lukken.

Cornelie zei

Mooie subtiele kleurtjes en een prachtige stempel heb je gebruikt. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

aussie aNNie zei

Sorry I missed this gorgeous card Ellen. I too love Altenew stamps and inks, they also have a lovely water paint set I love.xx