https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 28 november 2018

Happy Birthday

 
 
Hoihoi, ik heb vandaag het kaartje wat ik maakte voor GerJanne. Ik ben aan het stoeien geweest met distressinkt...eerst bloemen en blaadjes gestempeld met versamark en witte embossingpoeder. Toen elk stukje met distressinkt bewerkt. Ik vond het wel een leuk effect geven op deze manier.
Een banner van vellum en cardstock en de tekst gestempeld met MFT teksten. De bloemen zijn van Altenew!

 
Ik ben druk met m'n kerstkaartjes...elk jaar zeg ik... "ik maak ze niet meer"...maar als ik eenmaal bezig ben is het toch weer leuk. Het worden CAS kaarten met kerstbomen op allerlei manieren. Ik had van vorig jaar nog veel over maar kan ze niet meer vinden...na de kerst duiken ze vast weer op grrr!
 
Ik kreeg een mailtje vandaag van GerJanne...ze bedankte voor het kaartje wat ik stuurde!
Bedankt weer voor jullie leuke reacties op mn CAS kaartje voor Crazy for CAS waar ik gastdesigner was...leuk om eens te doen!
 


7 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Stunning card and love your beautiful colours...hugs.xx

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart!
Nancy

Joanne kramer zei

Wauw! Ik vind dit zo mooi en zo knap gemaakt! Schitterend! groetjes Joanne

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart, mooi zijn de bloemen, ook hele mooie kleuren gebruikt, de dubbele banner maakt het helemaal af,
Ansx

Marjan zei

Mooie kleurtjes en mooie embossing en dat tekstje met zwart wit geeft er net wat pit aan! Prachtige kaart!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Ellen ! Super mooie kleuren heel mooie combinatie .
Groetjes Doris

Blütenstempel zei

Its beautiful.... i love flowers!
andrea