https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 5 november 2018

Beautiful


Hoihoi,
Vandaag mag ik mijn kaart laten zien die ik maakte voor het blog Crazy for Cas
http://crazyforcas.blogspot.com/   De nieuwe Challenge start vandaag en omdat ik daar de eerste prijs heb gewonnen met het Pinterest inspiratie kaartje mocht ik vandaag gastdesigner zijn...hoe leuk is dat!

Het moest een kaart in één favoriete kleur zijn maar een beetje zwart of wit mocht erbij. Dit kleurtje is het toch wel voor mij! Een strookje washi-tape, de cirkels, beautiful en het stempeltje met de takjes uit de tape heb ik terug laten komen...simpeler kan het niet! Minuscule roze stipjes op het takje en 1 blingetje op de letter i maken het af!
Doen jullie mee met deze opdracht op dit challenge blog...echt leuk!


Ik merk dat het superleuk is om CAS kaarten te maken. Het scrappen staat opeens een beetje op een laag pitje...het zal vast wel weer eens terug komen denk ik maar...nu even dit!

Bedankt voor de leuke/mooie reacties op de kaart voor GerJanne...fijn om te lezen!



20 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wauw! Hij is prachtig, zo fijntjes! groetjes Joanne

iejlze zei

Prachtige kaart! Bedankt voor je bijdrage bij Crazy for Cas!

Scraptastisch zei

Geweldig kaartje weer Ellen, de kunst van het weg laten om er dan ook iets bijzonders van te maken en dat is super gelukt en prachtige gast bijdrage! Laag pitje of niet we komen je vanzelf tegen! Fijne dag verder!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Ellen, leuk het tape en bijpassend stempeltje, heel mooi gemaakt,
Ansx

KarinsArtScrap zei

inderdaad beautiful Ellen
Gr Karin

GerJanne zei

Het is een heel mooi kaartje. Stijlvol en echt cas!! Wauw!

aussie aNNie zei

Managed to grab my daughter's PC to do a few comments whilst away....sorry short n sweet comments as she needs it for work...
Great card, gorgeous design and fabulous stamping/colours.xxx

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel mooi kaartje Ellen! Leuk dat je met ons meedoet deze maand!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat heb je een prachtig kaartje gemaakt, ook je kaartje voor Gerjanne vind ik erg mooi geworden.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad 'beautiful', je kaart zegt het zelf al Ellen. Heel fijntjes vind ik hem..zó mooi.
Fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda

Peninia / Gosia zei

Oh what a wonderful job! Beautiful :)

Angelique zei

Wauw, wat een elegante prachtige kaart, zo mooi. Nog even genoten van al je mooie creatie's en even bij gelezen. Wat leuk dat je bij Marfien bent geweest, dat is op 12 km van mij.
Heerlijk om te lezen hoe je geniet van de kleine Anna.
lieve groetjes Angelique

Nelleke zei

Hoi Ellen,
Ik had je vanmorgen een berichtje gestuurd dat GerJanne de 26e jarig is. Heb je die niet gehad?
Daarom doe ik het nu nog maar even zo.
Als ik op antwoorden druk dan krijg ik aan Mirande, noreply-com
Zou die daarom niet bij jou komen?
trouwens, mooie kaart hoor!
Groetjes, Nelleke
Groet, Nelleke

Ellen zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt als geastdesigner voor ons blog. De kleur roze die je gebruikt hebt, is erg mooi. De cirkels staan erg stijlvol. Chique uitstraling heeft de kaart!

Angela zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart Ellen.

Anja v K@@rten zei

Je hebt he le maal gelijk hoor. Een echte bjoetie van een creatie!
Creatieve groetjes, Anja

z papieru robione zei

amazing !! Really love it !

Anita van Merode zei

Prachtig is je kaart Ellen.
Groetjes Anita

Bernadet zei

Pracht CAS kaartje Ellen!

Marjan zei

Deze miste ik, maar zie hem nu! HOE MOOI!!!! echt een geweldige kaart!