https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 4 december 2018

Welkom baby Guus

 
 
Hoi, vandaag laat ik een babykaartje zien wat ik maakte voor de zoon en schoondochter van vrienden van ons...ze kregen eind augustus een prachtig vrolijk mannetje wat de naam Guus kreeg. Door omstandigheden zijn we afgelopen zaterdag pas op kraambezoek geweest. Ik had al foto's gezien natuurlijk maar in het echt is het toch anders. Hij doet het prima en lacht en brabbelt zo als het hoort.
 
Ik zag dat Ans (kaarten van ons mam) eens een kaartje maakte met dit leuke treintje...het kwam van heel ver en ze was zo lief een paar stansje voor mij op te sturen...dankjewel nogmaals Ans! Het werd leuk ontvangen door de jonge ouders. Van één wagonnetje knipte ik het beestje af en plakte er dit olifantje voor terug. Achtergrond is een gestempeld met distressinkt en is van SU en met de letters van MD maakte ik de naam Guus.

 
 
Binnenin stempelde ik nogmaals de achtergrond van SU met daarop de leuke tekst huisje, boompje baby!
Nu nog een vraagje...heeft iemand van jullie nog contact met blogster Wendy van "Wendy's Place" (Webbelthings)...op FB misschien? Na haar laatste post in maart is het stil en ze reageert ook niet op mails. Ik heb geen FB en dacht misschien is ze daar actief!
 
Morgen en donderdag weer oppasdag...we blijven genieten hoor!
 
 


8 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Hello
Ellen, what a gorgeous and sweet card, love the elephant in there...hugs to you...xx

Joanne kramer zei

Wat een schatje. groetjes Joanne

Scraptastisch zei

Een schattig Treintje en altijd zo leuk als er uit blogland iets toe gestuurd word om te helpen. Je kaartje is heel schattig geworden Ellen. Ik kan je niet helpen met Wendy omdat ik geen facebook heb, maar het was mij ook al opgevallen zolang afwezig nadat ze geopereerd zou worden begin vd zomer, dus hoop net als jou dat iemand iets weet?!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen, het treintje heeft een mooi plekje gekregen op jouw prachtige kaart. Ik zie Wendy op FB, het gaat prima met haar, ze is in september 50 geworden en ze ziet er stralend uit,
Ansx

Doris knippenenplakken zei

Hoi Ellen,
Wat een bijzondere mooie lieve baby kaart.
Fijn weekend, groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele lieve kaart heb je voor baby Guus gemaakt Ellen. Leuk dat treintje en lief van Ans om dat op te sturen. Gave achtergrond ook op de voorkant van je kaart en aan de binnenkant.
Met Wendy gaat het goed volgens haar verjaardagpost op Facebook. Ik zie alleen geen kaarten/creaties voorbij komen dus misschien staat dat even op een laag pitje.
Lieve groetjes Miranda

sandie zei

such an adorable card Ellen. You visited my blog-London Days-and asked the name of the metallic tree I used. The die was a gift so I don't know where it is from-sorry-I just cut it out of mirror card that had a graphic design on it xx

Ellen zei

Wat een schattig kaartje! Dat gouden olifantje staat wel heel mooi.