https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 12 augustus 2018

Hello Baby!

 
 
Hoi, hier ben ik weer met een kaartje...een geboorte kaartje maar weer een keer. Mn dochter koos dit rompertje om aan haar vriendin te geven want ze kregen een dochter. Ik maakte het met de mal van DDBD en heb het papier van Riddersholm gebruikt om het te bekleden...blijft prachtig toch!
Ik stempelde Mia met losse letters en Hello Baby is van MD.
Het kraagje is een gedeelte van een doily wat precies om het halsje paste. Twee vogeltjes, een parelrandje en een strikje maken het af. Het hangertje maakte ik zelf en heb het verstevigt met embossing! Binnenin het superleuke stempeltje ook van MD. Ik heb het mooie papier zn werk laten doen...dus niet teveel poespas erop!
Ik maakte ook nog een kaartje om zelf te geven maar dat laat ik nog zien!
Ons nichtje is ook bevallen van een dochter dus dat werd nog een kaartje voor een meisje.
Mijn vriendin wordt ook binnenkort oma van een kleinzoon dus dan mag ik een jongetjes kaartje maken! Ik blijf nog even in de geboortekaartjes!
 


 
Mn dochter is weer aan het werk en wij passen 2 dagen op de kleine Anna...het is zooo leuk en ze doet het prima...volgende week is ze alweer 4 maanden. Ze kletst en kan heerlijk lachen...zo fijn om te zien van je eigen kleinkind...het blijft bijzonder!
 
Gelukkig is het niet zo warm meer en kan ik weer een stap zetten in mn hobbykamer...er was daar echt niet te zitten ppfff wat een hitte...maar ik was niet de enige haha!
 
Bedankt voor jullie leuke reacties op mn vorige kaartje...mn zwager vond hem mooi!
 
 


13 opmerkingen:

Caroline zei

Wat leuk zo'n rompertje, het papier is inderdaad prachtig.
Heerlijk hoor lekker babykaartjes maken. Die van mij zijn nu ook allemaal op! Ik moet dus ook weer nodig aan de gang.
En wat fijn dat jullie zo genieten van het oppassen op Anna!
Fijne zondag.
Groetjes Caroline

KarinsArtScrap zei

heel lieffffff en mooi Ellen

Marfien zei

Schitterend geboortekaartje, het papier past mooi bij elkaar. Zou Anna ook creatieve genen hebben?

GerJanne zei

Ha Ellen,
goed te lezen dat je zo aan het genieten bent van Anna. Leuk om twee dagen mee te maken per week! Je rompertje is enig. Heel mooi papier en je hebt gelijk dat je dat niet verstopt. Leuk dat je zo in de babykaartjes zit! Ze zijn zo leuk om te maken.
Enne... ik ben in november jarig hoor!

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen, echt een schattig rompertje heb je gemaakt, mooi papier en een lief kanten kraagje.. Gezellig dat jullie 2 dagen per week op Anna mogen passen..
Ansx

aussie aNNie zei

OOOh as cute as little Anna must be, lucky you have the chance to care for her too...big hugs.xx

Doris knippenenplakken zei

Super mooi rompertje Ellen .
Och kan me inbeelden dat het je in de wolken zijt om op Anna te passen.
Deze week komt ons kleinkindje bij ons voor de eerste keer drie dagen ik zie er zo naar uit .
Groetjes Doris

Ellen zei

Wat ziet dit romperkaartje er mooi en lief uit! Wat zullen jullie genieten als de kleine Anna er is. Vier maanden al weer, wat gaat dat toch snel. Maar wel leuk om je kleinkind zo vaak te zien. Lijkt mij althans, want ik kan er (nog) niet over mee praten, hihi.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oooh wat een lief rompertje heb je ervan gemaakt. Zo schattig dat kraagje erlangs. Leuk dat we nog meer felicitatiekaarten voor geboortes gaan zien..
Fijn dat Anna het zo goed doet en is dat nu al weer 4 maanden..tjonge tijd vliegt.
Lieve groetjes Miranda

z papieru robione zei

Sooo cute :)

Ans S. zei

Wat een super lief rompertje.
Fijn dat jullie zo genieten van het oppassen.

Groetjes Ans

Monia - Monika Jakubowska zei

Beautiful card, love all details :)

Giny zei

wat een schatje ... leuk gedaan met dat kraagje.

Groetjes Giny