https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 14 juli 2018

Gefeliciteerd - 70 jaar

 
 
Hoihoi Allemaal,
 
Vandaag een kaart voor mn zwager, hij werd 70 jaar en dat feest gaan we morgen vieren op de camping in Hengstdijk, Zeeuws Vlaanderen!
Ik heb hiervoor een stans gebruikt van Tim Holtz...links uitgesneden en rechts alleen embossing gedaan. Eigenlijk niet zo goed te zien op de foto. De veren zijn van...uhm.....weet ik niet meer, sorry! Wat stansjes en een dun gouddraad strikje. Beetje bling en zn leeftijd 70...zijn letters van Tim Holtz.
De veren zijn gekleurd met disstress inkt en wat goud Gilding Wax.

 
 
In de binnenkant Hartelijk Gefeliciteerd ook bewerkt met dezelfde Wax. Stippen terug laten komen in het zwart.
Ik wil mn kaartje mee laten doen bij het blog van Knutsels en kadootjes...ze bestaan 5 jaar dus vieren ze feest! Ze doen dat met een bloghop waar leuke voorbeelden te zien zijn! Ook moet je letters zoeken die verstopt zitten en dan een woord vormen. Ik had het snel gevonden.
 
 
Het gaat goed met onze kleindochter Anna, ze groeit super goed en heeft hele gesprekken met haar moeder haha...zo leuk!
Vorige week hadden we een proef oppasdag...heel gezellig maar alles nieuw natuurlijk dus weinig slapen haha maar ze lag prachtig in dr bedje. Ze is nu heel nieuwsgierig aan het worden.
Vorige week zijn ze wezen ukkiezwemmen en ik ging mee voor de nodige filmpjes en foto's. Ze deed het super goed en was totaal niet bang toen ze koppie onder ging. Zo leuk om te zien!
De 25e gaan we starten met oppassen...mn dochter moet weer gaan werken maar daar wil ze nog niet aan denken...ik snap het!
 
Bedankt weer voor jullie lieve reacties op het kaartje voor Anna.
 
 


11 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Hoi Ellen,
Kan het geloven dat het weer aanpassen is met een baby in huis .
Wat een gaaf kaartje Ellen! prachtig gemaakt.
Groetjes Doris

Monique zei

Wat een mooie stijlvolle kaart! Veel plezier met oppassen straks.
Dank je wel voor je deelname bij onze feestelijke challenge.
Lieve groet, Monique

GerJanne zei

Hoi Ellen,
Wat en mooie en chique kaart heb je voor je zwager gemaakt. Dat zwart en goud/zalmroze is een prachtige combi. Volgens mij hebt de cijfers ook van Tim. Is een stanslat, he?
En wat zul jij je verheugen op de 25e! Wat fijn dat het goed gaat met Anna. Ik kan me wel indenken dat Margaux niet aan het aftellen is...
Groetjes en dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
GerJanne

GerJanne zei

P.s. Ik zie nu je reactie bij mij! Dankje!
Nee, Sophie en Marin zijn niet onze biologische kleinkinderen. Maar wij zijn voor hun wel hun opa en oma. Ze noemen mij omi en Peter noemen ze Opa Pé. Ze weten ongeveer hoe het zit. Ik geniet erg van ze, maar ik denk dat ' eigen' toch anders gaat voelen. Maar dat we die rol van opa en oma mogen spelen is wel heel bijzonder!!

aussie aNNie zei

How lovely card for your brother in law Ellen, beautifully designed..xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie chique kaart heb je gemaakt Ellen. Leuk effect om de ene hoek te stansen en de andere alleen te embossen. Mooie combi dat zwart met goud.
Heerlijk dat je kleindochter het zo goed doet. Ik snap dat je dochter nog niet aan werken wil denken maar jullie zitten vast af te tellen hihi, lekker oppassen op de kleine meid.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Sjieke kaart voor je zwager, mooi effect geeft dat zwart
Helaas, mijn "kunstwerk" staat al weer bij mij thuis, was maar 4 weken in het stadhuis (misschien zit er nog een plaatje in de map van de laatste tentoonstelling)

Ans S. zei

Wat een prachtige chique kaart heb je voor je zwager gemaakt.

Groetjes Ans

z papieru robione zei


What a beautiful card! Gorgeous!

aussie aNNie zei

Waving hello Ellen.xx

Anja v K@@rten zei

Prachtige sfeer heb je in de creatie gekregen, heel mooi kleurgebruik. Het kan niet anders dan dat de ontvanger er erg blij mee was ;-)
Creatieve groetjes, Anja